Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästynyt miesten tekemiin aloitteisiin

Vierailija
19.06.2021 |

Alkaa jo vähitellen ärsyttämään, kun miehet eivät osaa tehdä oikeanlaisia aloitteita. Joko tullaan heti ensitreffeillä liian liki, halutaan halailla, kysellään liian yksityisiä asioita elämästä (missäpäin asut, missä käyt töissä), millaisia haaveita,tai sitten jotain lakonisia robottimaisia aloituksia (mitä kuuluu, miten menee). Plaah.

Nyt olen jo siinä pisteessä, että en halua enää _yhtään_ tällaista kokemusta. Mielestäni paras ratkaisu olisikin niin, että vain naiset tekisivät jatkossa aloitteita. Tällöin ei tarvitsisi pelätä ahdistusta ja saisi ohjat omiin käsiin.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Ap kokeillut etsiä seuraa ulkomailta? Siellä treffikokenus on varmasti toisenlainen.

Enpä usko. -Ap

Vierailija
42/50 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ja muut. Viimeistään 40 vuotiaina kukaan ei tee teille enää aloitteita. Koskaan enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain naisilla olisi tästä päivästä alkaen lupa tehdä aloitteita niin syntyvyys menisi 8 kk päästä nollaan. Ikuisesti.

Vierailija
44/50 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vain naisilla olisi tästä päivästä alkaen lupa tehdä aloitteita niin syntyvyys menisi 8 kk päästä nollaan. Ikuisesti.

Tämähän olisi erinomainen ilmastoteko?

Vierailija
45/50 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olet kyllä mukava ja tahtoisin tutustua paremmin, mutta en voi tapailla naimisissa olevaa." Olen kuullut tämän aika montakertaa.

M43

Miksi nainisissa oleva mies hakee seuraa?

No, jos on esimerkiksi huonossa parisuhteessa toksisen naisen kanssa.

Vierailija
46/50 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku elää prinsessa ruususen elämää. tai on muuten vaan 1700 luvulla.

Vierailija
47/50 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä itket miesten huonoja alotteita? Tekaise itse parempi, oikein ikimuistoinen.

Ja edellä mainittu on totta, kun ikää tulee tarpeeksi, ei enää tarvitse hätistellä niitä huonojakaan aloittajia kauemmaksi. Saa olla rauhassa.

Vierailija
48/50 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olet kyllä mukava ja tahtoisin tutustua paremmin, mutta en voi tapailla naimisissa olevaa." Olen kuullut tämän aika montakertaa.

M43

Miksi nainisissa oleva mies hakee seuraa?

No, jos on esimerkiksi huonossa parisuhteessa toksisen naisen kanssa.

Miksi olet?

Vierailija
49/50 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen ensimmäinen kysymys treffisivuilla: mitä teet työksesi?

Niin aika normaali kysymys kun ihmiset tustuvat toisiinsa.

No miksi tuollaista pitää heti ensitreffeillä kysyä? Kyllä töistä kerkeää jutella myöhemminkin. Minua kiinnostaa enemmän millainen kumppani on luonteeltaan ja arvoiltaan. Miksi miehet ei kysele näistä piirteistä?

-AP

Sivusta. Tinder ja badoo ovat ulkonäkökeskeisiä. Joten kannattaa mennä deittipalveluun jossa profiileissa on jo arvoja! Löydät helpommin sellaisen ihmisen joka arvostaa samoja asioita.

Vierailija
50/50 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ensimmäinen kysymys treffisivuilla: mitä teet työksesi?

Naisille tämä sallittakoon, koska heille on hyvin tärkeää tietää miehen ammatillinen status ja ansiotaso.

Miehen kysymänä se on vain kiusallista uteliaisuutta ja naisen esineellistämistä työn kautta. Naiseus on niin paljon enemmänkin kuin se ansiotyö mitä tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän