Minkälainen elämäntilanne sinulla on v.-82 syntynyt?
Itse olen seitsämättä vuotta naimisissa. Molemmat työelämässä.
6vuotias lapsi ja asutaan omakotitalossa. Velkaa on talosta ja autosta.
Kommentit (8)
Opiskelen, ei työpaikkaa, 10 vuotta yhdessä miehen kanssa, omistusasunto, ei lapsia.
9v naimisissa, kolme lasta, omistusasunto. Työt molemmilla, minä nyt hoitovapaalla. Olen tyytyväinen. Oma piha puuttuu, mutta kunhan sopiva talo löytyy niin sellainen ostetaan. Esikoinen menee syksyllä kouluun, se vähän rajoittaa aluetta...
6v naimisissa, 1 lapsi, velaton okt ja kaksi velatonta autoa. Ei asuta Suomessa, jos asuttais jossain Helsingin seudulla niin oltais korviamme myöten veloissa kuten siellä asuvat sisarukseni.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 15:16"]
6v naimisissa, 1 lapsi, velaton okt ja kaksi velatonta autoa. Ei asuta Suomessa, jos asuttais jossain Helsingin seudulla niin oltais korviamme myöten veloissa kuten siellä asuvat sisarukseni.
[/quote]
Lisään tähän vielä kaksi yliopistotutkintoani.
Mies, kihloissa reilu kaksi vuottam, yhdessä reilu kolme. Työpaikka, ei vakinainen. Ensimmäistä lasta yritetään jo kolmatta kesää..Kaksi koiranturrikkaa ja ihan kohta asuntovelallisia ollaan :) Toivoisin tätä, mitä aiemmat kertoivat, eli okt ja lapsia. Mutta ehtii vielä..:)
Mies, vastasyntynyt tytär, unelmieni työpaikka (silloin kun jaksan mennä sinne). Kaupunkiasuntoamme remontoidaan parhaillaan, New Yorkin asunnon remontti on onneksi jo tehty. Hengailemme juuri kotikotona, tämä vanhempieni linna on mielestäni hieman synkkä mutta on täällä hieno puutarha. Olen lomaillut viime vuosina paljon multimiljonäärimieheni ja muiden ystävieni kanssa mutta olen siinä välissä myös lounastanut paljon hienoissa ravintoloissa ja lomaillut paratiisisaarilla. Kaikenkaikkiaan olen melko tyytyväinen elämääni, mutta hiusteni väri on ehkä hieman ruskeampi kuin alunperin toivoin.
Korkeakoulututkinto tehty 7 vuotta sitten, kolmatta vuotta naimisissa, yhdessä miehen kanssa oltu 7 vuotta, ensimmäinen lapsi tulossa. Omistusasunto, josta lainaa. Auto, josta lainaa. Päällikkötason vakituinen työ omanalan hommissa. Perheen yhteenlaskettu brutto vuodessa n. 110 000 e.
Yhdeksättä vuotta naimisissa, yliopistosta valmistuin hiljattain. Hyvä oman alan työpaikka ja jo useita vuosia vakituisena. Asumme omakotitalossa, 5kk ikäinen lapsi.