Milloin pillusi naitiin kipeäksi?
Kommentit (28)
Ei onneksi koskaan. Mutta hyvää rakastelua on kyllä ollut, ei tehnyt kuin hyvää, ei onneksi kipeää pitänytkään.
4 päivää sitten ja vieläkin särkee.
Hääyönä naitiin ja jatkettiin seuraavana aamuna. Mulkku oli ihan hellänä ja tuore aviovaimokin sanoi että nyt ei muuten naida ennen kuin paikat toipuu.
On kerran (tai ehkä useammanikn, mutta ei niin kovasti uudestaan). Olin kolmen miehen kanssa saman yön/aamun aikana ja vaikka ei mitään sen kummempia alistusleikkejä leikittykään, niin sain kyllä todella kunnolla. Kaikki halusivat tyydyttää minut ja itsensä minuun, kahden kanssa vielä uusittiin aamusta ja oli paikat hellinä ja vähän leuatkin väsyneet kun palasin kotiin. Oma mies sai tyytyä käteeni haettuaan minut lentokentältä kotiin ja näki ne puremajäljetkin, Ei kuitenkaan enää, vaikka elämäni seksiyö olikin.
Viime yönä mieheni ja tuttumme yhteisvoimin.
N53
Ei onneksi pitkään aikaan. Minulle riittää yksi kerta, parin päivän välein. En pidä tunteesta, kun pimpero on kipeä ja kirveltää. Mielummin hoidan yhdynnän jälkeen suulla ja käsin seuraavan kerran saman päivän aikana, jos mieheni haluaa lisää seksiä.
Tänään. Helposti sen saa helläksi, jos miehellä hyvä varustus. Vaikka olinkin ihan märkänä. Vakkari otti taas kyllä kunnolla aamulla.
Kaksi päivää sitten naitiin perse kipeäksi.
Vakituinen seikkailukumppanini nai mut aina helläksi varsinkin yhdessä vietetyn kokonaisen yön aikana. Vanhempana miehenä hän kestää uusintakierroksilla erittäin pitkään ja sen lisäksi miehellä on paksu kalu. Paljaalla seksi olisi vielä mukavampaa, mutta menettelee se kondomin kanssakin. Saan häneltä välipaloina suuseksiä ja käytämme erityisesti rajummissa petileikeissä runsaasti liukkaria. Nautin seksistä todella paljon, myös siitä kun tunnen vielä seuraavana päivänäkin kirjaimellisesti saaneeni miestä.
Toteutuin fantasiani eräillä festareilla ja olin about 19 vuotias. Lyöttäydyin 5 hengen miesporukkaan ja asiat johtivat toiseen. Nyt vanhempana yököttää koko juttu. Ei sen takia että paikat olivat kipeä mutta sitä sperman määrää sisälläni ja tyhmyyttäni annoin vielä paljaalla.
Fantasiat ovat kummallisia, kun ne toteuttaa niin sen jälkeen ne eivät enää ole mitään?
Onko muilla samoja kokemuksia fantasian toteuduttua?
Vierailija kirjoitti:
Hääyönä naitiin ja jatkettiin seuraavana aamuna. Mulkku oli ihan hellänä ja tuore aviovaimokin sanoi että nyt ei muuten naida ennen kuin paikat toipuu.
Nätti satu mutta nyt kysyttiin milloin pillu naitiin kipeäksi.
KIpeäksi? Miksei hyväksi? Onko se jokin tarkoitus, että lopulta pitää sattua? Nautintoa minä haen, ja saankin.
Joskus nuorena poikakaverin mökillä. Muistaakseni seitsemän kertaa vuorokaudessa alkoi olla liikaa. Pisteet kyllä kundille - nuorena jaksaa! :)
Vierailija kirjoitti:
Joskus nuorena poikakaverin mökillä. Muistaakseni seitsemän kertaa vuorokaudessa alkoi olla liikaa. Pisteet kyllä kundille - nuorena jaksaa! :)
Kerrot poikakaverilla olleen jo silloin mökin. Missä hommissa poikakaveri oli? Tarkoitan, että Saimaan tai Päijänteen rannalla mökit olleet sina hintavia. Hyvähankkeinen joka tapauksessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrot poikakaverilla olleen jo silloin mökin. Missä hommissa poikakaveri oli? Tarkoitan, että Saimaan tai Päijänteen rannalla mökit olleet sina hintavia. Hyvähankkeinen joka tapauksessa
No tais olla poikakaverin vanhempien mökki. Pahoittelut tästä epätarkkuudesta - ajatukset oli sattumalta muualla kuin mökin omistussuhteissa.
Kolme kertaa olen ollut kimpassa. Silloin kiima on vienyt jaon ollut paikkana kiva rauhallinen mökki ja aikaa.
Miehet antaneet kunnolla.
Ensimmäiset yhdynnät olivat niin kiihkeitä ja halut vei.
Kun sai eka Lastit sisään halusi vaan lisää. Seuraavana aamuna ei ollut enää niin kivaa ja haluttavaa mutta siiä huolimatta sai. Seuraava päivä olikin sittenhiljasta ei ollut lupaa kellään koskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nätti satu mutta nyt kysyttiin milloin pillu naitiin kipeäksi.
Sattuu olemaan tosi. En laskenut monestiko rakasteltiin, mutta parissa päivässä ehtii paljon. Toki välillä oli aina taukojakin.
Olemme mieheni kanssa hyvinkin aktiivisia ja kokeilemme kaikkea. Tilasimme 25cm pitkän ja 6cm paksun onton strap onin valjailla. Liukkaria kuliin, sisään strappiin ja valjaat tiukalle mieheni lantiolle. Tässä vaiheessa kävin todella kuuman kun ajattelin että, kohta tuo monsteri on sisälläni. Mieheni laittoi runsaasti liukkari pilluuni ja sitten alkoi tulla varovasti sisääni. Sentti sentiltä monsteri upposi minuun, luulin halkeavani ja näin tähtiä. Tunsin kipua kun hän pääsi pohjaan mutta kuitenkin hyvää oloa ja nautintoa. Mieheni alkoi varovasti vetää ulos ja työntää sisään tässä vaiheessa ensimmäinen orgasmi vei minut mennessään. Hän lisäsi vauhtia, olin tajunnan rajamailla ja tulin taas huutaen. Havahduin kun hän käänsi minut ja komensi kontille, tottelin vaikka hirvitti saada tuota monsteria takaa. Mieheni lisäsi liukkaria ja alkoi tulla sisään, tärisin kiihkosta. Tunsin kun alkoi ottamaan kohdunduuhun ja näin tähtiä kivun ja nautinnon säestämänä. Hän otti lanteista minua kiinni ja painoi varovasti pohajaan minun huutaessa kun eläin ja taas orgasmi räjäytti minut svääreihin. Ajantaju katosi näin vain tähtiä ja sain useita kivun ja nautinnon sekaisia orgasmeja. Havahduin kun mieheni murisi takanani ja tuli strapin sisälle. Aamulla herätessäni en meinannut päästä kävelemään kylppäriin niin kipee oli lantionalue ja pilluni turta. Huuhtelin haalealla vedellä alapäätäni ja kyyneleet valuivat pitkinposkia. Olen kuitenkin vieläkin halunnut tätä monsteria silloin tällöin vaikka, olen kipee monta päivää mutta, tiedän saaneeni ihanaa urostani. Nina.
Kolme vuotta sitten, ja palaa aika usein mieleen. Sellaista tuskin tulee kun kerran elämässä, ja kaikki ei koskaan.