Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako sinua sänkyleikkien aikana nostella?

Vierailija
18.06.2021 |

Alkuperäisen poistetun keskustelun sivuraiteelle mentiin, kun joku oli sitä mieltä että naisten nostaminen seksin aikana (esim seinää vasten/sohvalta sängylle tms) on vain miehen fantasia ja kukaan nainen ei tästä tykkää. Joten onko näin?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joku saa nostettua niin oma on asiansa.

Vierailija
2/56 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin käännä asetelma toisin päin. Haluaisitko että naisesi nostaisi sinut seinälle? Olisiko seksyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi vaan miesten fantasia?😅 Tai siis miksi nainen ei voisi siitä tykätä?

Vierailija
4/56 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä saattaa halut loppua kuin seinään.

Vierailija
5/56 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä eukkoa pitäisi nostella??

Vierailija
6/56 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nykyään niin painavia, että harma mies jaksaa nostaa +70kg akkaa. Seinää vasten nainti myös työlästä kun pitää reisistä kannatella!

Vierailija
7/56 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin käännä asetelma toisin päin. Haluaisitko että naisesi nostaisi sinut seinälle? Olisiko seksyä?

Ap täällä, olen nainen, eli tuo ei nyt minuun suoraan päde kun olen heterosuhteessa😅

Vierailija
8/56 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen Vihollinen vuoteessani elokuva.

Vierailija
9/56 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin sen olevan enemmän naisten fantasia, ovesta läpi hääyönä ja mitä näitä nostamisia nyt on. Siis jos miettii tuota sohvalta sänkyyn nostamista.

Vierailija
10/56 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi ihan mitkä sänkyleikit tahansa. Meillä seksi loppui, kun lapsi syntyi, eli noin kahdeksan vuotta sitten. Siis mies ei ole antanut enää vuosiin.

Että joo, saa kyllä nostella ja työntää kielen korvaan ja olla missä asennossa tahansa. Paitsi että katselin taas kerran juuri äsken Etuoven uusia asuntoja. Ehkä minullekin vielä koittaa aika, jolloin joku nostelee ja painelee minua (enkä tarkoita elvytyspainelua).

Vierailija
11/56 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonglööraan viidellä naisella.

t. tosimies

Vierailija
12/56 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175cm pitkä nainen. Tuntuisi todella oudolta, jos mua joku alkaisi nostaan. 😂

Vierailija
13/56 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään. Nykyiseni tekee sitä, ja on se kiihottavaa. Ja nostaa siis vakaasti ja hellästi, ei riuhdo eikä heittele.

Vierailija
14/56 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa MIKSI pitäisi nostella? Mitä tarkoitusta se palvelee? Osaan itse nousta istumaan tai siirtyä toiseen asentoon; millainen räsynukke on nosteltavan nainen? Toki jotkut pitävät piiskaamisestakin ja alistamisleikeistä, että fetissejä on kyllä moneen junaan. 

Vierailija
15/56 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoreettinen tilanne, sillä kuka mun kanssa seksiä harrastaisi. Siitä vain, mutta täytyy olla melkoinen Bull Mentula, jos minua meinaa nostaa. Ja tuskin silloinkaan onnistuu, eihän se saa edes käsiä ympärille. 

t. 150 kg megaläski

Vierailija
16/56 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielellään. Nykyiseni tekee sitä, ja on se kiihottavaa. Ja nostaa siis vakaasti ja hellästi, ei riuhdo eikä heittele.

Mihin se sinut nostaa? Sohvalta sängyllekö? Miksi?

Vierailija
17/56 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa MIKSI pitäisi nostella? Mitä tarkoitusta se palvelee? Osaan itse nousta istumaan tai siirtyä toiseen asentoon; millainen räsynukke on nosteltavan nainen? Toki jotkut pitävät piiskaamisestakin ja alistamisleikeistä, että fetissejä on kyllä moneen junaan. 

Olisiko tässä jokin vauvafetissi? Kuuluuko siihen isiksi sanominen?

Vierailija
18/56 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme alentava kommentti taas. Eli nainen joka pitää nostelusta on automaattisesti joku räsynukke? Eikö riitä että vaan pitää siitä että joku nostelee? Itse esim pidän juuri tuosta seinää vasten nostelusta, sinne kun on vähän vaikea itse nousta ja kiivetä.

Vierailija
19/56 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden ja pahoinpitelyn raja on häilyvä. Moni mies testaa kuinka paljon nainen sietää. Ensin nätisti ja myöhemmin viedään kuin märkää rättiä. No thanks.

Vierailija
20/56 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se jotenkin kuumaa on, kun mies syliinsä nostaa. Minä 50kg ja mies 110kg ja parimetrinen, niin ei tuota ongelmia. Ja jos seisaaltaan haluaa panna, on tuo helpoin vaihtoehto.