Saako sinua sänkyleikkien aikana nostella?
Alkuperäisen poistetun keskustelun sivuraiteelle mentiin, kun joku oli sitä mieltä että naisten nostaminen seksin aikana (esim seinää vasten/sohvalta sängylle tms) on vain miehen fantasia ja kukaan nainen ei tästä tykkää. Joten onko näin?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielellään. Nykyiseni tekee sitä, ja on se kiihottavaa. Ja nostaa siis vakaasti ja hellästi, ei riuhdo eikä heittele.
Mihin se sinut nostaa? Sohvalta sängyllekö? Miksi?
Esimerkiksi kyllä. Miksi ei? Jos aloitamme lämmittelyt sohvalla ja päätämme jatkaa makkarissa, niin välillä on ihan kiva että mies kantaa niin voi vaikka suudella siinä samalla. Aika harvoin petipuuhissa kannattaa kysyä, että miksi. Jos liikaa miettii syitä miksi käyttäytyy jollain tavalla niin kaikki alkaa jossain vaiheessa tuntua typerältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielellään. Nykyiseni tekee sitä, ja on se kiihottavaa. Ja nostaa siis vakaasti ja hellästi, ei riuhdo eikä heittele.
Miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa MIKSI pitäisi nostella? Mitä tarkoitusta se palvelee? Osaan itse nousta istumaan tai siirtyä toiseen asentoon; millainen räsynukke on nosteltavan nainen? Toki jotkut pitävät piiskaamisestakin ja alistamisleikeistä, että fetissejä on kyllä moneen junaan.
Mahdat olla tajunnanräjäyttävää sänkyseuraa jos jokainen liike pitää perustella sinulle ja asennonvaihtokin on joku fetissi.
Vierailija kirjoitti:
Siinä saattaa halut loppua kuin seinään.
Nyt tiedän mistä tää sanonta tulee...
Vierailija kirjoitti:
Rakkauden ja pahoinpitelyn raja on häilyvä. Moni mies testaa kuinka paljon nainen sietää. Ensin nätisti ja myöhemmin viedään kuin märkää rättiä. No thanks.
Eli jos mieheni hellästi kantaa minua sylissä niin hän on v*imonh*kkaaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa MIKSI pitäisi nostella? Mitä tarkoitusta se palvelee? Osaan itse nousta istumaan tai siirtyä toiseen asentoon; millainen räsynukke on nosteltavan nainen? Toki jotkut pitävät piiskaamisestakin ja alistamisleikeistä, että fetissejä on kyllä moneen junaan.
Mahdat olla tajunnanräjäyttävää sänkyseuraa jos jokainen liike pitää perustella sinulle ja asennonvaihtokin on joku fetissi.
Nostelu on fetissi. Fetissi on myös se, jos haluaa asennonvaihdon hoituvan sillä, että toinen nostelee. Tai vaihtaa vaipan. Esileikit on esileikkejä, sänkyynkantamiset sun muut, mutta jos kesken seksin ruvetaan nostelemaan niin kyllä vituttaa kun just oli hyvä asento ja toinen nostaakin yhtäkkiä jostain kohtaa.
Outoa nähdä, että moni kommentoiva nainen näkee ihan viattoman ja yhdessä tuumin päätetyn (tai jopa naisen toiveesta) nostelun jotenkin aggressiivisena. Tai että se olisi naisen riuhtomsta ja alistamista. Mistäköhän tämä johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi kyllä. Miksi ei? Jos aloitamme lämmittelyt sohvalla ja päätämme jatkaa makkarissa, niin välillä on ihan kiva että mies kantaa niin voi vaikka suudella siinä samalla. Aika harvoin petipuuhissa kannattaa kysyä, että miksi. Jos liikaa miettii syitä miksi käyttäytyy jollain tavalla niin kaikki alkaa jossain vaiheessa tuntua typerältä.
Ei tuo ole seksiä. Se on siihen valmistautumista. Alkuperäisessä jutussa ei varmaankaan mies halunnut sitä isoa naistaan kantaa suudellen makuuhuoneeseen, tai ainakaan sen ei luulisi olleen mikään kynnyskysymys seksissä.
Lihakseni toimivat vielä ja pystyn liikuttamaan niitä itsekin, kiitos vain. Ei tarvitse nostelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostelu on fetissi. Fetissi on myös se, jos haluaa asennonvaihdon hoituvan sillä, että toinen nostelee. Tai vaihtaa vaipan. Esileikit on esileikkejä, sänkyynkantamiset sun muut, mutta jos kesken seksin ruvetaan nostelemaan niin kyllä vituttaa kun just oli hyvä asento ja toinen nostaakin yhtäkkiä jostain kohtaa.
Taitaa jotakin parafiliat löytyä itseltäsi jos vauvanvaipat tulee ekana mieleen siitä, että aikuinen mies nostaa aikuisen naisen syliinsä kesken seksin.
Tai sitten olet joku jota kukaan ei halua sen enempää nostella kuin panna. Osanottoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletat että nostaminen tapahtuu yhtäkkiä ja pyytämättä? Samalla tavalla meillä ainakin keskustellaan asennonvaihdot. Jompi kumpi kyselee etä haluatko nousta päälle tms. Ihan aikuismaisesti keskustellaan ja kommunikoidaan mistä tykätään ja mikä tuntuu hyvältä. Välillä sitten pyydän että haluatko nostaa seinää vasten tai mies saattaa kysyä että nostanko sut päälle tms. Yhteistuumin. Ei yhtäkkiä kesken hyvän asennon. Eikä se kyllä fetissiksi muutu vaikka se sun mielestä outoa onkin.
Meillä se menee aina niin, että jos aloittelemme sohvalla niin mies kantaa minut siitä sitten sänkyyn jatkamaan. Olen kevyt niin se ikään kuin kuuluu osana esileikkiin ja on luontevaa, että kun olen sohvalla ensin miehen sylissä niin hän ei laske minua sylistään pois. Seksiä seinää vasten emme ole kokeilleet mutta en pahastuisi siitäkään :)
No minä tykkään. Tosin en mitenkään vaadi, että joka kerta pitää erityisesti nostella, vaan tilanteen mukaan. Mies kantoi minut kynnyksen yli hääyönä, koska kuuluu asiaan. Ja nostelee välillä sekstatessa, mm. suihkussa seinää vasten tai tiskipöydälle. Ja sängyssäkin kieräyttää ympäri :D
Vierailija kirjoitti:
Lihakseni toimivat vielä ja pystyn liikuttamaan niitä itsekin, kiitos vain. Ei tarvitse nostelua.
En myöskään tarvitse hyväilyä koska omat sormet toimii ja oikeastaan en tarvitse miestä muutenkaan koska seksilelut ja nekin on oikeastaan turhia koska kuka nyt seksiäkän tarvitsee. Elämässä kuuluu vain tehdä asioita joita on tarve tehdä, jos joku asia on vain kivaa tai haluat sitä muuten vaan niin se pitäisi lailla kieltää, moinen hömpötys.
Mikä kysymys tämä nyt on? Kyllä, sängyssä saa olla spontaani. Nostaminen ei ole mikään väkivaltainen ele, herran jestas sentään. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Outoa nähdä, että moni kommentoiva nainen näkee ihan viattoman ja yhdessä tuumin päätetyn (tai jopa naisen toiveesta) nostelun jotenkin aggressiivisena. Tai että se olisi naisen riuhtomsta ja alistamista. Mistäköhän tämä johtuu?
Painavatko kenties itse yli 70 kg?
Miten jonkun mielestä voi olla outoa, että seksin aikana liikutaan yhdessä? Välillä se yhdessä liikkuminen nyt sattuu menemään niin että naista nostetaan jos hän näin toivoo. Kai nää ihmiset kauhistuisi ihan kokonaan muutenkin jos seksin aikana tapahtuisi muuta kun että nainen makaa selällään paikallaan liikkumatta. Hui kauhistus mitä pahoinpitelyä ja alistamista se olisi!
Saa ja on tosi kuumaa. Tykkään muutenkin sängyssä tuntea, että mies on vahva. On ihanaa kun lihakset ja kova vartalo painuu sua vasten ja väreilee himokkaasta rasituksesta.
Minä nostelen miestäni joka on 25 kg kevyempi. Olen painonnostaja (raskassarja), elopainoa 92 kg.