Saako sinua sänkyleikkien aikana nostella?
Alkuperäisen poistetun keskustelun sivuraiteelle mentiin, kun joku oli sitä mieltä että naisten nostaminen seksin aikana (esim seinää vasten/sohvalta sängylle tms) on vain miehen fantasia ja kukaan nainen ei tästä tykkää. Joten onko näin?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa nähdä, että moni kommentoiva nainen näkee ihan viattoman ja yhdessä tuumin päätetyn (tai jopa naisen toiveesta) nostelun jotenkin aggressiivisena. Tai että se olisi naisen riuhtomsta ja alistamista. Mistäköhän tämä johtuu?
Painavatko kenties itse yli 70 kg?
Niin, kai se jotain reflektoimista voi olla. Jos ei se ole fyysisesti mahdollista, niin on pakottanut itsensö ajattelemaan että se on jotain kaameaa, turhaa, pelleilyä jne.
Kyllä, meillä on nosturi kotona. Joka ilta hän hiissaa minut sohvasta ylös ja nukkumaan.
Aikoinaan se oli osa esileikkiä, nyt kun emäntä on tuhdimmassa kunnossa niin siitä on leikki kaukana.
Tykkään todellakin
Olen pieni ja minut saa helposti nostettua mihin haluaa. Olen aika määrätietoinen ihminen elämässä, mutta sängyssä minua saa kyllä mielellään viedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa nähdä, että moni kommentoiva nainen näkee ihan viattoman ja yhdessä tuumin päätetyn (tai jopa naisen toiveesta) nostelun jotenkin aggressiivisena. Tai että se olisi naisen riuhtomsta ja alistamista. Mistäköhän tämä johtuu?
Niin, kai se jotain reflektoimista voi olla. Jos ei se ole fyysisesti mahdollista, niin on pakottanut itsensö ajattelemaan että se on jotain kaameaa, turhaa, pelleilyä jne.
Painan alle 60 kiloa ja sitä suuremmalla syyllä en halua että minua nostellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä että minua ei kannella edes kynnyksen yli. Ehdoton no no.
Parempi olisi kysyä, että jaksaisiko sinua nostella. Jos erehtyy änkyräkännissä jonkun sotanorsun selkään, niin milläs helkkarilla sitä nostat? Pitäis hankkia taljanosturi paikalle ja siihen mennessä ehtisi joko sammua tai selvitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä suuremmalla syyllä? Ei siis millään pahalla, en vaan itse ymmärrä miksi se olisi jotenkin suurempi syy😊
Saa ja useimmiten pyydän sitä itse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä suuremmalla syyllä? Ei siis millään pahalla, en vaan itse ymmärrä miksi se olisi jotenkin suurempi syy😊
Koska olen niin laiha että se sattuu.
Mulla tulee paniikkikohtaus jos en pääse pois otteesta.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tuon oikein hyvin❤ ja siis itse tykkään että nostellaan mutta ei se ole kaikkien juttu ja se on ok! Hassua että täällö on iin vastakkainasettelevaa kommentointia, eikö voida vaan tulla siihen tulokseen että jotkut tykkää jotkut ei ja se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on sellainen asia, että siinä ei kysellä naiselta, siltä nostetaan perse sopivaan asentoon ja lykätään anaaliin.
Homojen hommaa. Ootko homo?
Sänkyleikit on naurettava ilmaisu. Muistan lapsuudesta leikin kun lastasimme sängyt tavaraa täyteen ja lähdimme seilaamaan mielikuvituksessamme jonnekin. Paskaa on aikuisen elämä verrattuna viattomaan elämän alkutaipaleeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tuon oikein hyvin❤ ja siis itse tykkään että nostellaan mutta ei se ole kaikkien juttu ja se on ok! Hassua että täällö on iin vastakkainasettelevaa kommentointia, eikö voida vaan tulla siihen tulokseen että jotkut tykkää jotkut ei ja se siitä.
Sit mulle aina osuu ne miehet, jotka haluavat yllättäen napata mut syliin. Eivät millään suostu uskomaan etten tykkää, vaikka näkevät mihin se johtaa.
Mulla on niin pitkät jalat että liikun mieluummin itse.