Millaiset ihmiset eivät vastaa tekstiviesteihin, joissa esim pyydetään kahville
Tai millaisille jätät vastaamatta? Oon täs ihmetellyt, kun ei edes kieltävää vastausta voi lähettää. Soittamaan en ala, tuskin vastataan puheluihinkaan, jos edes tekstareihin ei voi vastata.
Kommentit (25)
Vastaan, jos selkeästi kysytään jotain, johon pitää vastata. Jos joku kommentoi muuten vaan jotain, niin voi olla etten vastaa. Joskus mulla on puhelin jäänyt viikonlopuksi töihin tai auton hansikaslokeroon, olen ihan sujuvasti elänyt pari päivää ilman kännykkää, kun en ole jaksanut hakea sitä edes autosta =).
Mulle eräs mies on sanonut, ettei ole vastannut, koska tekstiviestissä ei ollut kysymystä :D Eli meitä on moneen junaan...
Minua kyllä henkilökohtaisesti ärsyttää nykyajan nuorten tapa koko ajan viestitellä. Ollaan sitten missä tahansa, puhelin on koko ajan kourassa ja näpytellään.
Minulla (kuten tuolla jollain aiemmallakin), saattaa jäädä puhelin autoon ihan hyvin päiväksi, kahdeksi, enkä edes huomaa kaivata sitä.
Köyhät, joilla ei ole prepaidissa saldoa.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 11:45"]
No minä en vastannut kaverin tekstiviestiin viimeksi siksi, että puhelin oli unohtunut laukkuun. En käytä puhelinta niin, että se olisi koko ajan näkyvillä. Eli oli unohtunut laukkuun koko päiväksi ja saattoi olla äänettömälläkin. Kun sitten seuraavana päivänä katsoin, olin juuri käynnistänyt auton, eli en alkanut siinä näpyttelemään. Sitten tuli niin paljon muuta, että unohdin.
Mutta olemme jo aikuisia ja ymmärrämme, että joskus saattaa mennä viikko, että soittaa takaisin, jos toinen on soittanut ja aina ei vastaa, jos toinen soittaa. Kumpikin tietää, että toisella on työt ja lapset ja muukin elämä ja ei aina ole aikaa. Jos on hengentärkeää asiaa, niin sitten ollaan hurautettu suoraan toisen ovelle., Mutta yleensä harvoin on niin tärkeää, että se olisi päivän päälle
[/quote]
Kyllä sitä toista osapuolta vaan vituttaa vaikka ei sinulle myöntäisi, ei pahalla. :)
Jos tällainen tyyli on ihan tapana jollakulla, niin lopetan yhteydenpidon. Jos pyydän kaveria tulemaan meille tiistaina eikä vastausta kuulu vielä maanantaihin mennessä, niin tuleehan siitä sellainen kummallinen olo, kuin tiistai olisi kuitenkin "varattuna" hänelle.
Olisi noloa, jos tiistaina kaveri ilmoittaisikin että minähän tulen kun kutsutaan, nähhään, ja olisit jo sopinu muuta. Tätäkin on nähty.
Tästä syystä en ole enää tällaisiin ihmisiin yhteydessä, jotka vaikeuttavat viikkosuunnitteluani ja varastavat minultä kokonaisia päiviä. Ja millaisia ne ihmiset ovat? Narsistisia, eivät arvosta muiden ihmisten aikaa, koska on vain heidän aikaansa.
[/quote]
No ei ole kukaan lopettanut yhteydenpitoa. Ollaan vain porukalla naureskeltu, että kiirettä pitää. Kukaan ei nyyhki kotona marttyyrina, että joku ei heti vastannut tekstariin.
Olen elänyt lankapuhelinajan ja silloinkin ystävyyssuhteet säilyi hyvänä. Sellaiset ihmiset saavat mennäkin, jotka vaativat, että puhelin pitää koko ajan olla matkassa.