Miksi katukuvassa näkee edelleenkin niin vähän mekkoja?
Hirveästi näkee pitkiä housuja edelleen naisilla, vaikka hellerajat paukkuu rikki.
Kommentit (114)
Mulla on tuttu joka ei koskaan käytä housuja missään tilanteessa. Eikä ole uskis. Talvellakin -20 asteessa, sukkikset ja hame.
Yritin lähteä tänään pyöräilemään kietaisuhameessa, mut aika pian huomasin et pyöräillessä näkymät lähes pikkareihin asti jolloin vaihdoin housuihin. 😀
Eli käytännön syyt.
Ois sekin näky kun tää biologi pomppis työkeikalla tuolla pusikossa mekko päällä.. Sortsitkin on vähän siinä ja siinä, kun kahlaat itikoiden ja nokkos/vadelmapuskien keskellä, niin pitkät housut nyt vaan on jees. 175 senttisenä ja 57 kiloisena hämähäkkiraajana ja lyhytselkäisenä tapauksena on muuten helekutin vaikea löytää edes mitään "kivoja mekkoja" ketjuliikkeistä.
Käyn kaupassa tai muuten ihmisten ilmoilla työmatkojen yhteydessä, en rupea erikseen ajelemaan kotiin vaihtamaan vaatteita. Mua ei myöskään kiinnosta työreissujen lisäksi poistua kotosalta tai mökiltä muutoin kun juoksulenkille tai pyöräilemään, ei ole tarvetta käydä esittelemässä vaatteita missään kaupungilla.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten miestrn kesäpukeutuminen on suurimmaksi osaksi JÄRKYTTÄVÄÄ! Hihaton bändi t- paita, julahtaneet sortsit/ verkkarit ja ne läpsykässandaalit. Ja sitten otetaan se paita pois jossain julkisilla paikoilla. KAMALAA. Vain juntit tekee niin.
Sehän ei ole rikos miehellä ottaa paitaa pois vaikka eihän se kyllä mikään kaunis näky ole joku karvainen iso kaljamaha...
Itse käytän mekkoja kesät talvet. Omasta mielestäni mukavampia ja nätimpiä kuin housut, jotka ovat useimmiten joko mustia tai sinisiä ja lähes aina ilman kuvioita.
Minua ei kuitenkaan häiritse, jos muut käyttävät housuja. Siinähän käyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuttu joka ei koskaan käytä housuja missään tilanteessa. Eikä ole uskis. Talvellakin -20 asteessa, sukkikset ja hame.
Tunnetko minut? :)
Vierailija kirjoitti:
Up
Outo nosto näin ystävänpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ulkomailla on vielä naisellisia naisia. Suomalaiset naiset aivopesty feministeiksi kaikki
Joo kun pitää käydä töissä, eikä keskittyä keikistelyyn kotona. Elätätkö vaimosi? Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse pidä mekkoa?
Koska näyttäisin siinä aivan liian ehanan seksikkäältä! <3
M40 200cm 120kg 25cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä hyvin istuvat housut on paljon mukavammat päällä.
minä minä minä. Muista viis.
Saat sinäkin pitää, älä ole kade
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Up
Outo nosto näin ystävänpäivänä.
jep. Kun ulkona tuulee ja tuiskuttaa eikä julkisilla pääse, on mentävä pyörällä töihin.
Kyllähän pitsikalotti päässä kulkevilla parrakkailla tummilla kiihkouskovaisilla näkee niitä mekkoja. Viime vuonnakin yksi sellainen uhkasi heittää minua puhelimellaan kun kehotin häntä lopettamaan yksityisalueen läpikulkukiellon toistuvan rikkomisen. Lähti kuitenkin se haiseva salafisti pakoon kun otin turvasumuttimen esiin ja kehotin tosiaankin heittämään sen luurin jotta poliisi saa sitten selville kuka tuo röyhkeä väkivaltainen iislamisti on.
Suomalaisten miestrn kesäpukeutuminen on suurimmaksi osaksi JÄRKYTTÄVÄÄ! Hihaton bändi t- paita, julahtaneet sortsit/ verkkarit ja ne läpsykässandaalit. Ja sitten otetaan se paita pois jossain julkisilla paikoilla. KAMALAA. Vain juntit tekee niin.