Miksi katukuvassa näkee edelleenkin niin vähän mekkoja?
Hirveästi näkee pitkiä housuja edelleen naisilla, vaikka hellerajat paukkuu rikki.
Kommentit (114)
Mikä estää miestä mekkoja pitämästä, jos asia noin paljon vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ulkomailla on vielä naisellisia naisia. Suomalaiset naiset aivopesty feministeiksi kaikki
Voi kun suomalaisilla miehillä olisi joku kiva kesälook joka ilahduttaisi silmää. Ja se ei ole se, että heittää kaljamahan näkyville, ja kulkee ilman paitaa tai on ne virttyneet reisitasku kaprit jalassa. Miksi suomalaiset miehet eivät osaa käyttää tyylikkäitä shortseja (katsoo vähän muodin tuulia, niin ymmärtää millaiset ne ovat).
Tuohon Karjala-lippis ja valkoiset sukat terveyssandaaleihin. Jos Suomi-nainen kulkee vierellä korkeissa koroissa, nätti mekko päällä, meikit ja kampaukset nätisti niin luuleeko nää äijät ettei tuossa ole mitään epäsuhtaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ulkomailla on vielä naisellisia naisia. Suomalaiset naiset aivopesty feministeiksi kaikki
Voi kun suomalaisilla miehillä olisi joku kiva kesälook joka ilahduttaisi silmää. Ja se ei ole se, että heittää kaljamahan näkyville, ja kulkee ilman paitaa tai on ne virttyneet reisitasku kaprit jalassa. Miksi suomalaiset miehet eivät osaa käyttää tyylikkäitä shortseja (katsoo vähän muodin tuulia, niin ymmärtää millaiset ne ovat).
Niinpä.
Järkyttävän näköinen.
Minulla on mekko yötä päivää päällä, mutta koska en liiku sinun katukuvassasi, niin et tätä havannoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä hyvin istuvat housut on paljon mukavammat päällä.
minä minä minä. Muista viis.
Jokainen pukeutuu itseään varten. Ei sinua varten.
oikeasti? Kukaan ei edes näe itseään, mutta silti pukeutuu itseään varten?
No en todellakaan pukeudu muita varten. En mieti asukokonaisuuksiani tai laita vaatteita valmiiksi illalla aamua varten. En mieti huomaako tai tykkääkö joku ulkonäöståni jne. Missä ihmisten itsetunto on?
Minä tykkäisin pitää mekkoa mutta meillä pitää olla töissä jalat peitettynä. En jaksa vaihtaa joten housuissa kuljetaan. Viikonloppuna sitten mekko päällä.
No ainakin itsellä syy on se, ettei omalle kropalle sopivaa ja itseä miellyttävää mekkoa löydy mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tosiaan ne reisarikaprit, voi jumankauta että ne on rumat! Sit niissä on usein vielä se sellainen kiristysnauha lahkeensuussa... Rasvatahroja siellä täällä, repsottaa ja roikkuu, mutta kun suomimies on niin kiintynyt... Sitten vaahto suupielessä monkuu että miksei naiset yhtään välitä miten pukeutuu, miksei mekkoja enää näy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elo naisten pukeutumisen pitäisi määräytyä sen mukaan, mikä on miesten mieleen? Miksi ei toisinpäin?
No miten te haluaisitte että me miehet pukeutuisimme?
Puku ja kravatti on hotein asu miehelle.
Puku ja kravatti keskellä kesää ja vielä tummat sopii pankkiiriliikkeen tai asianajotoimiston tai hautausltoimiston miehille, muille ei.
Kysyttiin mikä naisen silmää miellyttää. Eipä miehetkään mieti, onko naisen jalalle hyvä olla korkkareissa tai onko kynähameessa helppo liikkua tai onko muotoileva alusasu mukava päällä tai painavatko kauniit rintaliivit kipeästi olkapäihin ja tukevatko ne rintoja lainkaan.
Reisitaskucaprit kiristysnaruilla on yksi rumimpia vaatekappaleita. Ja niin 2000-lukua.
Koska monet etenkin ylipainoiset luulevat, että kireät shortsit ja pari numeroa liian pieneksi käynyt helletoppi ovat ne viileimmät vaatteet.
Eivät ymmärrä miten mukavasti hulmuavat helmat viilentävät niitä helteen kurittamia nihkeita makkaroita. Oma kokemus jälkimmäisestä vaihtoehdosta.
Toimistossa on kylmä kesälläkin. Eikä jaksa sheivata joka päivä sääriä mekkokuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkäisin pitää mekkoa mutta meillä pitää olla töissä jalat peitettynä. En jaksa vaihtaa joten housuissa kuljetaan. Viikonloppuna sitten mekko päällä.
Maksimekkokin on mekko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elo naisten pukeutumisen pitäisi määräytyä sen mukaan, mikä on miesten mieleen? Miksi ei toisinpäin?
Puku ja kravatti keskellä kesää ja vielä tummat sopii pankkiiriliikkeen tai asianajotoimiston tai hautausltoimiston miehille, muille ei.
Pskanmarjat. Kyllä puku tekee miehen. Oikeat miehet tietävöt tämän. Kesällä voi käyttää pellavapukua sinisenä, niin ei tule kuuma. Ja laakerit ilman sukkia jalkaan. Housut viivat olla helteillä tyylikkäät sortsit. Huom! Ei ne kulahtanet ja kamalat reisitaskusortsit.
Nuorempana, kun sisäreidet hiersi yhteen niin en voinut kuvitellakaan mekkoa päälleni. Nykyisin olen hoikka niin pitkät mekot on vapaa-ajalla ilmavia ja helppoja niin kotona kuin uloskin lähtiessä. Silti pidän ilmastoidussa toimistossa löysiä housuja, koska ne ovat siistit ja asialliset. Rimpsuja voi pitää vapaa-ajalla. Ihana erottaa vapaa- ja työaika.
Mulle on sitten ihan sama,mitä joku setämies on mieltä.Onneksi nykyisin on varhaiskeski-ikäinen niin ei enää tulee turhia kommentteja ällöiltä vanhoilta miehiltä, joilla tuntuu olevan se oma mielipide siitä,kuinka nuoren naisen tulee pukeutua. Ei ole setämiehen asia.Yleensä samat tulee ahdistelemaan, jos erehdyit mekon laittamaan - ällöttävää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttiin mikä naisen silmää miellyttää. Eipä miehetkään mieti, onko naisen jalalle hyvä olla korkkareissa tai onko kynähameessa helppo liikkua tai onko muotoileva alusasu mukava päällä tai painavatko kauniit rintaliivit kipeästi olkapäihin ja tukevatko ne rintoja lainkaan.
Tämä! Miksi vaaditte naisilta, jos ette itse suostu? Miksi naisen tehtävä olisi miellyttää teidän silmäänne, mutta teidän ei tarvitse miellyttää baisten silmiä? Ei pidä vaatia, jos ei itse kykene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pskanmarjat. Kyllä puku tekee miehen. Oikeat miehet tietävöt tämän. Kesällä voi käyttää pellavapukua sinisenä, niin ei tule kuuma. Ja laakerit ilman sukkia jalkaan. Housut viivat olla helteillä tyylikkäät sortsit. Huom! Ei ne kulahtanet ja kamalat reisitaskusortsit.
Tämä! Suomimies perustelee mukavuudella. Miksi sitten kovan helteen maissa miehet osaavat pukeutua tyylikkäästi jopa helteellä? Italiassa, Espanjassa, Ranskassa, Kreikassa? Tai ei tarvitse mennä kuin Tukholmaan?
Niinpä.
https://tyylit.fi/olennaiset/miehen-kesatyyli-shortsit