Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi katukuvassa näkee edelleenkin niin vähän mekkoja?

Vierailija
18.06.2021 |

Hirveästi näkee pitkiä housuja edelleen naisilla, vaikka hellerajat paukkuu rikki.

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tällainen p e r v o n ukon aloitus joka on katkera kun ei saa kyylätä naisten muotoja ja perseitä.

Vierailija
22/114 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks täällä alapeukutellaan kommenteille, jossa sanotaan housujen käyttämisen olevan omasta mielestä mukavampaa? Eikö se oo aika hyvä syy olla käyttämättä mekkoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käyttänyt mekkoa, enkä käytä. Täällä maatilalla, lehmien hoitamisen keskellä, ei ole tarvetta hepenille. Verkkareissa mennään.

Vierailija
24/114 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä hyvin istuvat housut on paljon mukavammat päällä.

minä minä minä. Muista viis.

Höh. Älytön kommentti. Sinuako varten siis pitäisi pynttäytyä mekkoon, vaikka itse viihtyy parhaiten housuasussa.

Vierailija
25/114 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen fillarilla työmatkat. Housut jalkaan ja töissä työvaatteet. Ei ole aikaa koreilla, kun täytyy hoitaa dementikkoja.

Vierailija
26/114 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläinen tolppajalkainen, lihava täti olisi näky mekossa.🤣

Vierailija
27/114 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mekkoja ja tykkään niistä, mutta kun housut on vaan monessa tilanteessa käytännöllisemmät. Esim. Pyöräilyssä, kotitöissä, puutarhatöissä, tuulisella ilmalla. Ja helteellä hikiset reidet hikoaa toisiaan vasten. Housut ratkaisevat senkin ongelman.

Vierailija
28/114 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullu. Pitäisikö hänen käyttää mekkoa koska sinä haluat? 😂 Kyllä jokainen saa itse päättää vaatteensa.

Olet kyllä niin pihalla siitä mitä itsekeskeisyys on kuin olla voi. Olet varmaan se yksi ja sama joka täällä kulkee muita haukkumassa.

Jaa, siis housut on yksityinen valinta, jolla ei ole mitään merkitystä kuin minulle minulle minulle. Eikun hei ne housut näkyy myös muille.

Vierailija
29/114 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä. Täällä pk-seudulla ainakin tuntui eilen että joka toisella vastaantulevalla naisella oli mekko päällä. Missä oikein olet liikkunut?

Vierailija
30/114 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekot ovat ihanan vilpoisia näillä helteillä, kunhan ovat luonnonmateriaalia. Ja naisellisia. Käytän niitä paljon.

Vierailija
31/114 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulee. Silloin ei voi pitää mekkoa.

Vierailija
32/114 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen pukeutuu itseään varten. Ei sinua varten.

oikeasti? Kukaan ei edes näe itseään, mutta silti pukeutuu itseään varten?

No voi hellallettas. Eikö tule mieleen, että useimmat valitsevat vaatteet sen mukaan mitkä TUNTUVAT mukavimmalta, ei sen mukaan miltä vaatteet NÄYTTÄVÄT? Varmaan melkoinen yllätys, että useimmille ihmisille oma mukavuus on tärkeämpää kuin yrittää miellyttää muiden silmää.

Käytän helteellä mieluummin väljiä housuja, koska hameessa reidet hankaavat ikävästi toisiinsa.

Vierailija
33/114 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti metoo ja muut ilmiöt ovat tehneet naisista ylivarovaisia pukeutumisen suhteen ettei vaan provosoitaisi miehiä ajattelemaan heitä objekteina. n 10 vuotta sitten melkein kaikki naiset kulkivat ainakin kaupungeissa mekko tai lyhyehkö hame päällään kun oli kuumaa. 

Vierailija
34/114 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Burkha on mekko.

Vierailija
35/114 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ulkomailla on vielä naisellisia naisia. Suomalaiset naiset aivopesty feministeiksi kaikki

Suomalaiset miehet ovat helv..pihijä, siinä missä ulkomaalainen mies tuo leivän pöytään ja antaa naisensa tehdä 4-6h työpäivää, kotona käy siivooja ja on au pair ja hoitaa kauneuttaa, suomimies maksattaa puolet perheen kuluista, nainen raataa 8-10h työpäivää, hoitaa lapset ja kotityöt, missä iihmeen ajalla ja rahalla nainen hoitaisi kkauneuttaa ja pukeutuisi mekkoon.

Vierailija
36/114 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekot on ihania. Kyllä niitä näkee, mutta varmaan vähemmän kuin ennen. Kaikenlaiset trikoot, lyhyet shortsit jne ovat tulleey jäädäkseen. Vaimoni näyttää todella kauniilta mekossa tai hameessa, olen nähnyt hänet sellaisessa viimeksi noin 6-7v sitten jos ei lasketa jotain juhlia jossa pikkumusta päällä.

Vierailija
37/114 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, kun olin nuorena keittiöllä töissä joutui pakosta pitämään ja käyttämään mekkoa. En ole koskaan, jostakin syystä, pitänyt mekoista. Niiden pituus kun jää siihen polvien seuduille. Tunsin jotenkin itseni alastomaksi. 

Olen joskus elämäni aikana ostanut itselleni pari mekkoa. Mutta hyvin harvoin olen niitä pitänyt, tai tulen koskaan juuri käyttämään. 

Olen enemmän housuihmisiä. Hamekin käy, mutta sen pitää mieluummin yltää sinne melkein lähes nilkkoihin. 

En vain pidä liian paljastavista vaatetuksista. En enää edes ui. Koska pidän uima-asuja aivan liian paljastavina.

Pitkille ja erittäin kauniille ihmisille käy ihan mikä tahansa vaate ja muoti tahansa. Lyhyille ja etenkään tukeville ihmisille ei ainakaan liian lyhyet sortsit, mekot ja hameet käy laisinkaan. Koska lyhyet vaatteet korostavat ihmisen huonoja puolia.

Vierailija
38/114 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikershortsit on keksitty hameiden alle. Ei hankaa

Vierailija
39/114 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekothan ennen oli se säädyllisempi vaate. Housuissa näkyy pepun muodot. Oma mummoni on kertonut, että työpaikan pukukoodi salli minihameet ennen housupukua ja syy siis oli juuri sopivuus eikä seksikkyys.

Käytän paljon mekkoja mukavuuden takia ja paljon niitä näkee kaupungilla muillakin.

Vierailija
40/114 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos minun pukeutumisesta puhutaan, niin kyllä, muista viis.