Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi katukuvassa näkee edelleenkin niin vähän mekkoja?

Vierailija
18.06.2021 |

Hirveästi näkee pitkiä housuja edelleen naisilla, vaikka hellerajat paukkuu rikki.

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te miehet, jotka vaaditte meiltä naisilta mekon, korkokenkien ja sekdikköiden alusvaayteiden käyttämistä- kokeilkaa itse viikko käyttöön, niin palataan sitten uudestaan tähän keskusteluun!

Vierailija
62/114 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elo naisten pukeutumisen pitäisi määräytyä sen mukaan, mikä on miesten mieleen? Miksi ei toisinpäin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ulkomailla on vielä naisellisia naisia. Suomalaiset naiset aivopesty feministeiksi kaikki

Ei liity mitenkään toisiinsa mekon käyttö ja feminismi. 

Mielestäni Suomessa ei naisia ole myöskään aivopesty feministeiksi vaan naista on pidetty aina työjuhtana eikä minään hoivattavana kukkasena. 

Vierailija
64/114 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tällainen p e r v o n ukon aloitus joka on katkera kun ei saa kyylätä naisten muotoja ja perseitä.

Eiköhän ne housuihin pukeutuvalta näe paljon paremmin kuin mekon alta.

Totta, mutta mekon viehätys perustuukin siihen että siellä alla ei ole mitään. Housut ovat kuitenkin siinä "tiellä" eikä paljasta pintaa näy.

Vierailija
65/114 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elo naisten pukeutumisen pitäisi määräytyä sen mukaan, mikä on miesten mieleen? Miksi ei toisinpäin?

No miten te haluaisitte että me miehet pukeutuisimme? 

Vierailija
66/114 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mekkoja käyttää vain mummot

Vierailija
67/114 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en pukeudu mekkoihin kuin harvoin:

- en pukeudu muuta ihmisiä, varsinkaan random-miesten katseita varten

- lenkkarit ja mekko eivät sovi yhteen ja lenkkarit on ihan parhaat kengät lomalle

- mekossa sääret jäävät paljaiksi, joten punkkitartunnan riski on suurempi, jos liikkuu paikoissa, missä on korkeaa heinää

- reidet hiertävät toisiaan vasten

- tiukka mekko on ajatuksenakin vastenmielinen, hulmuavien helmojen kanssa joutuu varomaan tuulessa

- muutenkin istuminen ja liikkuminen on vaikeampaa

Miehille, jotka pitävät mekoista, annan suosituksen mennä rohkeasti ostamaan ihan oman

* Mekko näyttää ihan hyvältä lenkkareiden kanssa jos ostaa nykyaikaiset kävelykenkien näköiset kuten esim. Niken kengät. Meillä on miehen kanssa monta paria näitä kun kengänkoko on sama.

* Mekon alle voi pukea lahkeelliset alkkarit jos reidet hankaavat yhteen.

* Mekkomalleja on myös sellaisia joissa on kellomainen helma tai halkio joka helpottaa liikkumista.

* Toki vaikeampaan maastoon mieluummin housut.

Vierailija
68/114 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekkoa naisille vaativat miehet voitte ostaa itse mekon, ja pukeutua siihen. Tai jos ei rohkeus vielä riitä, niin kilttiin. On hieno vaate.

Lopettakaa vaatimasta meiltä naisilta teidän miellyttämistä, kun ette niin tee meille itsekkään.

Ja siihen ei riitä se, että on vaan mies.

Mulla on kiltti ja taidan tänään laittaa päälle kun menen ulos. 

Vierailija
69/114 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä hyvin istuvat housut on paljon mukavammat päällä.

minä minä minä. Muista viis.

Hullu. Pitäisikö hänen käyttää mekkoa koska sinä haluat? 😂 Kyllä jokainen saa itse päättää vaatteensa.

Olet kyllä niin pihalla siitä mitä itsekeskeisyys on kuin olla voi. Olet varmaan se yksi ja sama joka täällä kulkee muita haukkumassa.

Jaa, siis housut on yksityinen valinta, jolla ei ole mitään merkitystä kuin minulle minulle minulle. Eikun hei ne housut näkyy myös muille.

Olen vielä vanhoillisempi. Tahdon että kaikki oudot sedät käyttävät mekkoa. Sillä on hirveän suuri merkitys muille. Jos eivät käytä, ovat itsekkäitä.

Vierailija
70/114 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puku ja kravatti on hotein asu miehelle.

Vierailija
71/114 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure, kohta on kaikilla naisilla aivan ihanat upeat mustat burkhat tai hiijabit.

Vierailija
72/114 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös juuri ole haukuttu hameita ja mekkoja käyttäviä naisia huomiohuoriksi. Mekko päällä ei saa mennä metsään jne. Sonyan piti kuunnella aikuisten miesten seksististä huutelua lenkillä ja av palstan miehet olivat sitä mieltä, että paljastavasti pukeutuvat naiset tyrkyttävät itseään. Että raiskatut ja ahdistellut naiset itse syyllisiä.

No, eipä tarvitse ihmetellä, etteivät nuoret tytöt uskalla pukeutua mekkoihin kesähelteellä... Kohta burkha joka naisen päällä. Sen verran syyllistävää keskustelua.

Vierailija
73/114 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska riippuu miten mihin menee . Töihin housut . Rannalle mekko . Juhliin hame . Shortsit retkelle ja edes aitoja t paitoja ei saa puuvillaa .

Vierailija
74/114 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää maksimekoista, ne menee kävellessä aina jalkojen väliin, en osaa olla niissä. Tykkään lyhyemmistä ja ne onneksi mulle sopiikin. Mutta koko ajan tuulee kamalasti, enkä oikein jaksa pitää lyhyitä mekkoja sen pelossa että vilauttelen. Joko siis vaan sellaisia kotelomallisia jotka ei liehu, tai näillä keleillä shortsit.

Vierailija
75/114 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ulkomailla on vielä naisellisia naisia. Suomalaiset naiset aivopesty feministeiksi kaikki

Voi kun suomalaisilla miehillä olisi joku kiva kesälook joka ilahduttaisi silmää. Ja se ei ole se, että heittää kaljamahan näkyville, ja kulkee ilman paitaa tai on ne virttyneet reisitasku kaprit jalassa. Miksi suomalaiset miehet eivät osaa käyttää tyylikkäitä shortseja (katsoo vähän muodin tuulia, niin ymmärtää millaiset ne ovat).

Vierailija
76/114 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt niin että mekko on se jossa on ylä- ja alaosa yhtä ja samaa kangasta? Ja hame on se vyötäröltä alaspäin oleva vaatekappale? Anteeksi että olen näin pihalla, mutta näin vain olen päätellyt.

Mulla ei siinä tapauksessa ole mekkoja. Hame löytyy ja tämän pitkän hameen kanssa olen töiden jälkeen kauppaan menossa. On mukavan viileä näin kuumalla ja sitä voi pitää melkein korvissa kun kotona tekee töitä.

N46

Vierailija
77/114 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös juuri ole haukuttu hameita ja mekkoja käyttäviä naisia huomiohuoriksi. Mekko päällä ei saa mennä metsään jne. Sonyan piti kuunnella aikuisten miesten seksististä huutelua lenkillä ja av palstan miehet olivat sitä mieltä, että paljastavasti pukeutuvat naiset tyrkyttävät itseään. Että raiskatut ja ahdistellut naiset itse syyllisiä.

No, eipä tarvitse ihmetellä, etteivät nuoret tytöt uskalla pukeutua mekkoihin kesähelteellä... Kohta burkha joka naisen päällä. Sen verran syyllistävää keskustelua.

Mistä sellainen käsitys, että mekko on automaattisesti paljastava?

Vierailija
78/114 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puku ja kravatti on hotein asu miehelle.

Puku ja kravatti keskellä kesää ja vielä tummat sopii pankkiiriliikkeen tai asianajotoimiston tai hautausltoimiston miehille, muille ei. 

Vierailija
79/114 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä opiskelin sairaanhoito-opstossa meiltä  kiellettiin siellä pitkien housujen käyttö. myös joisskin tyttökouluissa oli pakko pitää vain hameita. Tyttölyseo  oli  oppikoulu , jossa oli   6-vuotinen keskikoulu  ja jatkona   3  vuotinen lukio. Keskikoulussa oli  ruotsi ,  saksa , englanti  venäjä ja muut kuten  matikat ja reaali    kuten  yhteiskoulussa. Näin vielä 70-luvulla.

Vierailija
80/114 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion  virastossa työssä naisten piti olla hameessa ja aika  monessa muussakin  työpaikassa  kuten juuri sairaanhoitajien  virkapuku  oli  mekko ja valkoiset sukat  kengät. Edes työpaikalle Heksingin keskustaan ei saanut  saapua pukukopille  lenkkiasuisena. Hotelleissa  sama  juttu.  Piti olla  kammattu  , pitkät hiukset kiinni , kevyt  meikki , ei avosandaaleja. Miehet eivät myöskään voi mennä konttoriin farmareissa   , eikä ainakaan maastokuvioisissa salihousuissa.