Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö yhteyttä " ystäviinne" , jotka aiheuttavat mielessä jotain ahdistusta?

Vierailija
22.08.2006 |

Minulla on yksi kouluaikainen kaveri, jota en ole taas vähään aikaa tavannut. Olin se kiltti tyttö, joka oli kenen tahansa ystävä, jonka vaan sain. Ja tuo kaverini, se koulukiusattu tapaus, jonka minä sitten " pelastin ystäväkseni" . En oikeastaan koskaan pitänyt hänestä, koska hän oli oikeastaan ilkeä ja vastenmielinen - en ala tässä niitä asioita erittelemään. Mutta olin hänen kaverinsa, koska olin se kiltti tyttö ja hänellä ei ollut muita.

Tuo ihminen laittaa joskus viestiä, ja hän aiheuttaa minussa suorastaan fyysistä tuskaa. Anteeksi. Tapailemme joskus, mutta aina hän puhuu ongelmistaan, jotka olivat silloin sata vuotta sitten koulussa, kun häntä kiusattiin. HÄn ajautuu jatkuvasti omituisiin miessuhteisiin, joissa saa aina kärsiä. Hän valittaa koko ajan. Minulle ei jää mitään tilaa.

On meillä ollut mukavaakin, mutta nuo meidän tapaamiset aiheuttavat suurta stressiä minulle. Minä alistun aina, hän on suorastaan pelottava.

Nyt hän odottaa tapaamistamme. Sanokaahan, mitä tekisin. Hänellä on jo valmiiksi niin huono itsetunto, etten voi sanoa hänelle suoraan, että ahdistat minua. Kuitenkaan en haluaisi loukata tai " jättää" häntä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävänsä voi valita ja haluan että ystäväni ovat minulle voimavara, ei taakka ja ahdistus. Tietenkään aina ei mene hyvin tai edes välttävästi ja silloin ollaan olkapäänä toisillemme, mutta jos suhde on pelkkää negatiivista eikä oikeaa ystävyyttä, niin en pidä yhteyttä.

Vierailija
2/7 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin mielestä olis omituista ja kiusallista jotenkin " sanoa suoraan" jos koen ahdistavana ja energiaavievänä jonkun ihmisen ystävyyden. olen käyttänyt häivytystaktiikkaa.

siis sanonut että soittelen enkä sitten soita, luvannut mennä käymään enkä kuitenkaan mennyt, vastannut viesteihin alkuun lyhyelti, sitten en enää ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän voi olla kiusattu ressukka ja samalla ilkeä ja pelottava. En käsitä. Minä kilttinä kans tapaisin varmaan tuollaista, jos se olis ollu mun kaveri koulussa.

Vierailija
4/7 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin muistan hänet oikein ihan sairaan ilkeänä tyyppinä jo ala-asteelta lähtien. Soitteli järkyttäviä pilapuheluita, haukkui muita, sylki lensi suusta samalla kun hän huusi ja kirosi... Ehkä häntä alettiin sen " outouden" ja ilkeyden takia kiusaamaan. Ei ollut mikään " luokan kaunein" , risaiset likaiset vaatteet ym " ei hyväksyttyä" .

¨

ap

Vierailija
5/7 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole muita kavereita kuin sinä toisaalta.

Vierailija
6/7 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/7 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muita kavereita. Käyttääköhän se sua siihen, että saa terapiaa kouluajan asioista. Vähennä tapaamiset yhteen kertaan per vuosi. Minä lopietin tapaamiset yhden kaverini kanssa, joka aina valehteli ja teki ohareita. En vaan jaksanut sitä. Se oli liian epäluotettava. Nyt olen vuosien päästaä kirjoitellut sille kerran vuodessa. Toisien kanssa laitoin tapaamiset minimiin, kun siitä tuli hyvin pelottava, kun se sairastui skitsofreniaan. Lisäksi sillä on herpes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi