Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lestadiolaisuuden jättänyt haluaa värjätä hiuksensa eka kertaa, vinkkejä?

Vierailija
09.06.2014 |

Niin, ikää 35++ ja värjään eka kertaa hiukseni. Siis värjäytän kampaajalla. Mulla ei ole asiasta mitään kokemusta. Siispä... voinko luottaa et kampaaja löytää mulle sopivan sävyn? En osaa itse edes toivoa mitään, urpoksi tunnen itseni :D Olen sinivihreäharmaasilmäinen, kalpeahko kasvoiltani ja luonnostaan hiukset on bruneten ja maantienruskean väliltä. Mitä värejä suosittelisitte :) Blondiksi en halua, enkä täysin mustaa. Enkä myöskään kirkkaan oranssia/punaista. 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki kirjotukset saman kirjoittajan tekemiä, avaajan? Ihan outoja juttuja. Olen värjännyt itse ja kampaajalla yli 10 vuotta ilman mitään ongelmia. Aivan omituista. Tämä on ehkä lestadiolaisten kehittelemä ketju voidakseen "varoitella"? Heillä värjääminen on syntiä. Yksi tapa kontrolloida naisia.

Vierailija
2/27 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin kupariin vivahtava ruskea. Eka aväri kannattaa olla aika lähellä omaa luonnollista väriä.

Terveisiä sinne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin kupariin vivahtava ruskea. Eka aväri kannattaa olla aika lähellä omaa luonnollista väriä.

Terveisiä sinne!

Vierailija
4/27 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä sinne!

Vierailija
5/27 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä sinne!

Vierailija
6/27 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä sinne!

Vierailija
7/27 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä sinne!

Vierailija
8/27 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä sinne!

Vierailija
9/27 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä sinne!

Vierailija
10/27 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä sinne!

Vierailija
11/27 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löydätte ammattitaitoisen kampaajan kanssa sulle itelles mieluisan värin! :)

Vierailija
12/27 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi nro 1-10 :)

Vierailija
13/27 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juuri kasvattelen omaa väriä esiin. Lue muutama juttu vielä hiusvärien aiheuttamista allergisista reaktioista ennen kuin päätät värjäyttää. Muita värjäyksen varjopuolia ovat juurikasvu ja jatkuva rahanmeno. On muitakin tapoja tuoda esille omaa kauneutta, esim. korut ja meikit. Jos kuitenkin päätät värjätä, ota aluksi kevytväri, mikä haalistuu ajan kanssa. Näin ei mene pieleen, vaikka eka värivalinta ei olisi sulle sopivin :). Onnea kuitenkin valintasi johdosta ja kaikkea hyvää!

Vierailija
14/27 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan jotain omaa hiusväriä lähellä olevaa ekalle kerralle. Pientä sävyä ja eloa vaan :) Kyllä nuo kampaajat yleensä osaavat asiansa ja heidän mielipidettään kannattaa kysyä jos on epävarma :)

Yleensä itse menen kampaajalle ja sanon vaan, että jotain aika oman tukan väristä ja aika hienosti on aina kampaaja värejä yhdistellyt ja lopputulos ollut erilainen mikä oli mielessä, yleensä parempi :)

Vierailija
15/27 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti vielä ennen kuin laitat kestovärin. Se on melkoinen kierre juurikasvuineen ja hamputtumisineen. Kuten joku ylempänä jo ehdotti, miten olisi kevytsävyte? Paaaaljon helpompi kaikin puolin! Lisäksi harvalle sopii kovin omasta hiusväristä poikkeava väri. Luonnollisuus on kaunista :)

Kokeile nyt ensin vaikka meikkiä ja koruja, niilläkin saa freesattua ilmettä paljon.

Vierailija
16/27 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa raidoittamalla eri sävyjä tukkaan? Ei ehk kannata kovin tummaks vetää, ku kesä aurinko haalistuttaa sitä :)

Vierailija
17/27 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaanruskea miniminiraidoilla, esim. kultaraidat.

Ei mitään kuparia, mun mielestä ne punertavat sävyt on niin 90-lukua!!!

Vierailija
18/27 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kevytsävyte? Kysyy se urpo ap ;D Kiitos vastauksista kaikille.

Vierailija
19/27 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kannattaa ottaa huomioon että värjätty voi näyttää aika keinotekoiselta mikäli et meikkaa tai meikkaat vähän, joten sikäli hillitty sävy voi olla parempi. Raidat elävöittävät myös kivasti väriä. 

Vierailija
20/27 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en suosittele kestoväriä, koska se on sitten jatkuva kierre kun oma väri kasvaa juureen. Ja värjättyä on hankala värjätä päälle joissakin tapauksissa, esim. monesti vaalennettuun ei saa tummaa pysymään ja tummaa on vaikea vaalentaa. Siksi suosittelen minäkin kevytvärejä, jotka pysyy sen kolme viikkoa. Niillä sinun on helppo testailla, mikä sävy itsellesi sopii. Kampaajan kanssa miettikää. Sitten kun joku kevytvärjäys onnistuu oikein kivasti niin voit harkita samaa sävyä kestona.

Toinen juttu on, että muista, että jokainen tulee aina välillä pettymään värjäyksen tulokseen. Ei ole ihmistä joka ei olisi pettynyt. Värit reagoivat eri tavoin eri hiuksissa, varsinkin jos alla on monta monituista värjäystä. Kampaajankin on joskus hankala tietää, tuleeko väristä juuri asiakkaan toivoma, varsinkaan jos ei ole aiemmin värjännyt juuri niitä hiuksia. Eri hiukset käyttäytyy eri tavoin. Nyt puhutaan kuitenkin aika pienistä sävyeroista mutta silloin kun haluaa jotain tiettyä, niin pienikin ero toivottuun voi saada mielen pettymään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä