Paljonko tienaat, mitä puoluetta äänestät?
Olisi mielinkiintoista nähdä, pitävätkö stereotypiat paikkaansa. Eli siis se, että pienituoloisemmat äänestävät vasemmistoa ja toisinpäin. Mielenkiinnolla odottelen! Itse siis äänestän keskustaa, ja tienaan hieman alle mediaanin.
Kommentit (132)
Brutto n. 2100 ja vasemmistoliittoa äänestän. Mutta äänestin sitä hyvätuloisenakin.
N. 4500 kuussa ja en äänestä Suomessa, koska en ole Suomen kansalainen. Kotimaassa äänestän sosiaalidemokraatteja.
Brutto n. 2100 ja vasemmistoliittoa äänestän. Mutta äänestin sitä hyvätuloisenakin.
Vuositulot 35.000 €, piraattipuolue
Noin 4850 e/kk (brutto), kokoomus
Vitut. Peinituloiset äänestää etujensa vastaisesti kokoomusta, kun sillä Stubbilla on niin komea hymy tai tyhminä keskustaa, kun eivät halua äänestää oikeistoa eikä vasemmistoa.
Jos pienituloiset äänestäisivät vasemmistoa se ei rypisi jossain 10% kannatuslukemissa, eikä kokoomus 20%.
Tienaan 60 tuonnia vuodessa ja olen yleensä äänestänyt demareita.
e[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 21:42"]Olisi mielinkiintoista nähdä, pitävätkö stereotypiat paikkaansa. Eli siis se, että pienituoloisemmat äänestävät vasemmistoa ja toisinpäin. Mielenkiinnolla odottelen! Itse siis äänestän keskustaa, ja tienaan hieman alle mediaanin.
[/quote]Miksi Keskustaa? Oletko jotenkin tekemisssä maatalouden kanssa?
Tienaan n. 50 000- 60 000 euroa vuodessa ja äänestän vasemmistoa. Hitto, että on hölmöjä pienituloisia Suomi pullollaan! Ei voi kuin ihmetellä..
Brutto 3300e/kk, Perussuomalaiset.
3000 brutto, RKP.