Paljonko tienaat, mitä puoluetta äänestät?
Olisi mielinkiintoista nähdä, pitävätkö stereotypiat paikkaansa. Eli siis se, että pienituoloisemmat äänestävät vasemmistoa ja toisinpäin. Mielenkiinnolla odottelen! Itse siis äänestän keskustaa, ja tienaan hieman alle mediaanin.
Kommentit (132)
Tulot 4000 euroa kuussa ja äänestän sdp:tä, kerran äänestin vasureita.
Tulot 4000 euroa kuussa ja äänestän sdp:tä, kerran äänestin vasureita.
Yrittäjä, samoin mieheni.
Emme ikinä äänestäisi kokoomusta!!!
112K viime vuonna ja äänestän vihreitä. Tulojeni puolesta pitäisi varmaan äänestää kokoomusta, mutta olen aina vihannut heitä.
3000 €/kk Nukkuva / Vihreitä nyt puolueen uuden tavoiteohjelman jälkeen.
4400 kk ja kokoomus. Pari kertaa äänestänyt myös vihreitä.
Olen työtön ja tuloni ovat noin 550,0 €/kk, äänestän Kokoomusta.
Kokoomus - ei minun Suomeni toivo.
3500€ kk, vasemmistoliittoa olen äänestänyt. Haavistoa tosin presidentinvaaleissa.
4900 euroa brutto/kk, äänestän yleensä demareita. Vasemmistoliittoakin olen äänestänyt, ja muutaman kerran vihreitä kunnallisvaaleissa + viimeksi presidentinvaaleissa.
7200 e/kk, Vasemmistoliittoa - aina.
Yhteinen hyvä on kaikkien hyvä.
3400/kk, SDP ja Vasemmistoliitto. Mutta minä olenkin tällainen verotusta kannattava hölmö. Olen saanut tältä yhteiskunnalta hyvän julkisen terveydenhuollon, ilmaisen koulutuksen (ja vielä rahaa siitä hyvästä että opiskelen), toimivan infrastruktuurin ja lähikirjaston, näin muutamia mainitakseni. Suomalainen terveydenhoito on myös pelastanut perheenjäseneni hengen. En todellakaan keksi yhtään hyvää syytä, miksi en haluaisi antaa omastani takaisin nyt kun voin.
Yliopisto-opiskelija (kaappi-PS) pienituloinen
4000 e / kk, vihreät, vasemmisto ja kokoomus. Riippuu enemmän ehdokkaasta kuin puolueesta.
1600 kk kokoomus/kristillisdemokraatit
1600 kk kokoomus/kristillisdemokraatit
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 08:45"]
Viime vuonna ansaitsin vähän vajaa 40000e ansiotuloja ja vajaan tonnin pääomatuloja.
Äänestin pressanvaaleissa Haavistoa ja EU-vaaleissa vasemmistoliittoa.
[/quote]
Samoin äänestin! Vuositulot 44 500€