Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei noi naapurin kakarat voi uida ilman HUUTAMISTA

Vierailija
18.06.2021 |

Koko päivän kailottaneet tuolla. Mikä helvetti siinä on ettei voida puhua normaalilla puheäänellä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä lähempänä toisiaan ovat sitä lujempaa pitää huutaa. 

Juuri tämä on outoa. Melkein kylki kyljessä ovat ja silti pitää kaikki sanomiset huutaa. Ovatko ne puolikuuroja vai mistä tuo johtuu. Kun tulin töistä, noin kahdensadan metrin päähän kuului naapurin kakaroiden kiljuminen, kun pulikoivat takapihallaan altaassa.

No miten sitä osaisi aikuisena huutaa jos ei pienenä harjoittele. Ne on ne hiljaiset hiirulaiset aikuisina, jotka eivät harjoitelleet pienenä.

Vierailija
22/26 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus yli kymmenen vuotta sitten ala-asteen keittiöllä töissä ja aivan karmea meteli siellä ruokalassa. Kaikki kakarat huutaa yhteen ääneen ja selittää kovaa ja korkealla kimeällä äänellä. Luokasta ne kun pääsi niin alkoi sellainen huutaminen että tärykalvot puhkesi. Kuljen päiväkodin pihan ohitse kotiin ja aivan järkyttävä kiljuminen sieltä kuuluu. Lähitalojen asukkaat ovat varmaankin päivät töissä tai opiskelemassa sillä jos olisi kotona päivällä niin ulos, parvekkeelle tai pihaansa ei ainakaan olisi menemistä sen melun aikana. 

Se huutaminen ja kirkuminen on imitoitu videoista ja nettipeleistä minkä äärelle lapset istutetaan heti kun vaan mahdollista jotta aikuiset saavat omaa rauhaa kännykkänsä ja netin äärellä kun ei kiinnosta se kakara pätkääkään ja se on rasite. Sitten se ongelma kakara tuupataan päiväkotiin ja kouluun niin että kasvattakoon muut sen kun minua ei kiinnosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko lapsuudesta ne kuivat ja ankeat aikuiset, jotka eivät sietäneet lapsia?  

Vierailija
24/26 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kasvatus takas huonosti käyttäytyvät lapset.

Vierailija
25/26 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko lapsuudesta ne kuivat ja ankeat aikuiset, jotka eivät sietäneet lapsia?  

Joo. Nykyään ymmärrän heitä oikein hyvin.

Vierailija
26/26 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, minua opetettiin käyttäytymään siten että kunnioitan kanssaeläjiä. Elin onnellisen lapsuuden ja olen hyvin menestynyt kaikilla osa-alueilla myös aikuisuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä