166cm 74kg läski vastaa kysymyksiin hetken ajan
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 20:43"]no juu. Ei tuo nyt vielä mikään megaläski ole. Tanakka/ hieman pullea, riipuen vartalon mallista. Itse olen suunnilleen samoissa mitoissa, mutta sellainen harteikas, isorintainen, tasapaksu malli. Ihmettelinkin tuota nro 12 jolla vyötärönympärys 75 noilla mitoilla, sulla täytyy olla sitten tosi iso hanuri :D ? Jännää, miten joku 24 kg laihempi on ihan kauhuissaan, ootteko tosissanne että nämä mitat on nyt jonkun läskin mitat?
[/quote]
Oma vartalomallini on kai lähimpänä päärynää, koska lantioni on 10cm leveämpi kuin rinnanympärys. Vyötärö erottuu selvästi edestä katsottuna, mutta sivulta näkyy pömppö. En ole koskaan lihonut kyynerpäiden ja polvien alapuolelta enkä kaulasta. Läski keskittyy siis takamukseen, reisiin, ylempiin käsivarsiin, jenkkakahvoihin, mahapömppöön ja rintoihin.
Sitä itsekin ihmettelen miten esim. siinä "mikä on painosi jos olet 165cm"-ketjussa kauhisteltiin kun joku painoi yli 60kg. Kun taas tässä ketjussa vain yksi on tullut brassailemaan laihuudellaan.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 20:43"]
no juu. Ei tuo nyt vielä mikään megaläski ole. Tanakka/ hieman pullea, riipuen vartalon mallista. Itse olen suunnilleen samoissa mitoissa, mutta sellainen harteikas, isorintainen, tasapaksu malli. Ihmettelinkin tuota nro 12 jolla vyötärönympärys 75 noilla mitoilla, sulla täytyy olla sitten tosi iso hanuri :D ? Jännää, miten joku 24 kg laihempi on ihan kauhuissaan, ootteko tosissanne että nämä mitat on nyt jonkun läskin mitat?
[/quote]
Joo, läski kertyy lähes yksinomaan reisiin ja takapuoleen. Housut yleensä kokoa 40 tai 42 kaupasta riippuen. Jopa nuo juuttuu joskus reisien kohdalle. Sääretkin ovat aika paksut, ovat tosin laihanakin. En alipainon rajoillakaan meinannut löytää saappaita, jotka menisi jalkaan.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 20:43"]
no juu. Ei tuo nyt vielä mikään megaläski ole. Tanakka/ hieman pullea, riipuen vartalon mallista. Itse olen suunnilleen samoissa mitoissa, mutta sellainen harteikas, isorintainen, tasapaksu malli. Ihmettelinkin tuota nro 12 jolla vyötärönympärys 75 noilla mitoilla, sulla täytyy olla sitten tosi iso hanuri :D ? Jännää, miten joku 24 kg laihempi on ihan kauhuissaan, ootteko tosissanne että nämä mitat on nyt jonkun läskin mitat?
[/quote]
Joo, läski kertyy lähes yksinomaan reisiin ja takapuoleen. Housut yleensä kokoa 40 tai 42 kaupasta riippuen. Jopa nuo juuttuu joskus reisien kohdalle. Sääretkin ovat aika paksut, ovat tosin laihanakin. En alipainon rajoillakaan meinannut löytää saappaita, jotka menisi jalkaan.
[/quote]
Tä? 40-42? Oma housukokoni on 44-46. Aika pieni kyllä olet.
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 20:43"]
[/quote]
[/quote]
Tä? 40-42? Oma housukokoni on 44-46. Aika pieni kyllä olet.
Ap
[/quote]
Ehkä sun housukokoa kasvattaa vyötärönympärys? Mulla housut on aina tiukimmat reisien kohdalta. Monissa varmaan menisi vyötäröltä pienempikin koko, muttei niitä mitenkään saa reisien yli kiskottua. Joissain H&M:n pöksyissä ei mene kyllä 42:aan enää, mutta ei niissä taida juuri isompia kokoja ollakaan, joten ne jää kauppaan. "Aikuisten naisten" vaatekaupoista löytyy jopa koon 40 housuja, jotka mahtuu ihan hyvin.
En mä kyllä mielestäni mikään iso olekaan, vaikka toki muutama ylimääräinen kilo on selkeästi nähtävissä.
[/quote]
Ehkä sun housukokoa kasvattaa vyötärönympärys? Mulla housut on aina tiukimmat reisien kohdalta. Monissa varmaan menisi vyötäröltä pienempikin koko, muttei niitä mitenkään saa reisien yli kiskottua. Joissain H&M:n pöksyissä ei mene kyllä 42:aan enää, mutta ei niissä taida juuri isompia kokoja ollakaan, joten ne jää kauppaan. "Aikuisten naisten" vaatekaupoista löytyy jopa koon 40 housuja, jotka mahtuu ihan hyvin.
En mä kyllä mielestäni mikään iso olekaan, vaikka toki muutama ylimääräinen kilo on selkeästi nähtävissä.
[/quote]
Voi olla! Vaikka vyötäröni tosiaan näkyy selvästi eli en ole omenavartaloinen. Lantiosta olen ollut leveä aina. Kerran sairastuin vatsabakteerin aiheuttamaan tulehdukseen ja painoni putosi 55 kiloon. Jopa silloin, lantioluiden pistäessä esiin, housukokoni oli 40. Alle koon 40 olen viimeksi ollut lukiossa.
Ei ole kysyttävää. Olen lihava itsekin. 165cm ja 67kg. Vihaan itseäni.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 21:25"]Et ole läski!
[/quote]
Kuten sanoin aikaisemmin, av:lla olen kyllä läski. Oikein sotanorsu. Täällähän useimmat sanovat olevansa kokoa 34-36 E-kupin rinnoilla ja 60cm vyötärönympäryksellä.
Mutta nyt tämä sotanorsu lähtee bänditreeneihin hikoilemaan. Soittokämpässä tulee tällä helteellä kuuma! Asun ulkomailla ja täällä on parhaillaan helleaalto menossa, huh.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 21:27"]Ei ole kysyttävää. Olen lihava itsekin. 165cm ja 67kg. Vihaan itseäni.
[/quote]
Hyvä yritys. Älykäs olet, et läski.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 19:54"]Etkö syö herkkuja?
[/quote]
Syön, mutta kohtuudella. Lempiherkkuni ovat suklaa ja donitsit, joita menee pari kertaa viikossa. Suklaata en yleensä syö Twix-patukkaa enemmän, ja donitseja menee kolme tai neljä sen päivän aikana kun niitä syön.
[/quote]
Olisin mäkin "lihavuuteen taipuvainen, jos söisin 6-8 donitsia viikossa.
Olen 163/55 ja minullakin on todella näkyvä ja löllö pömppis, joten ymmärrän sinua!
Minkä kokoisia vaatteita käytät? Naisten eu-koko, tuumakoko farkuissa, rintaliivit jne
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 21:27"]Ei ole kysyttävää. Olen lihava itsekin. 165cm ja 67kg. Vihaan itseäni.
[/quote]
Hyvä yritys. Älykäs olet, et läski.
[/quote]
en ole mielestäni kovin älykäs. Inhoan liikuntaa ja olen jojolaihduttaja. Nyt painavimmillani ja kesä pelottaa. Painoa kertynyt 10kg lyhyessä ajassa, syynä laiskuus, mukavuudenhalu, suolaisten herkkujen himo. Syön vikolla erittäin terveellisesti, vihanneksia vain ja proteiinia (liha, kala, kana). Mutta viikonloput syön ja juon alkoholia miten sattuu. Ja olen oikeasti lihava tai lihavahko.
t: Tuo 165cm 67kg löysä paska
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 21:36"]Minkä kokoisia vaatteita käytät? Naisten eu-koko, tuumakoko farkuissa, rintaliivit jne
[/quote]
Tuumakoosta en tiedä, mutta housukokoni on 44-46 mallista riippuen, paidat 40, kuppikoko 38D.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 19:54"]Etkö syö herkkuja?
[/quote]
Syön, mutta kohtuudella. Lempiherkkuni ovat suklaa ja donitsit, joita menee pari kertaa viikossa. Suklaata en yleensä syö Twix-patukkaa enemmän, ja donitseja menee kolme tai neljä sen päivän aikana kun niitä syön.
[/quote]
Olisin mäkin "lihavuuteen taipuvainen, jos söisin 6-8 donitsia viikossa.
En syö donitseja joka viikko. Syön useammin suklaata, eli sen yhden patukan 2-4 kertaa viikossa. Donitseilla tai leivoksilla herkuttelen kerran kuussa. Joskus syön myös keksejä, makeanhimosta riippuen 3-10 kerrallaan.
[/quote]
Oho, mitenkäs tuo edellinen vastaukseni meni lainauksen sisään? No, ymmärtänette pointin. Ap
Kaikillahan meillä on pituus ja paino, mutta miksi ne ovat mielestäsi olennaisia asioita tai edes tärkeitä?