Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Suomessa yhtään yliopisto-opiskelijaa joka ei polta "kukkaa"?

Vierailija
09.06.2014 |

Siitähän puhutaan täysin avoimesti ventovieraiden kuullen, ihan kun se olisi normaaliin elämään kuuluva asia.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Heti ensimmäisenä päivänä yliopistolla jaetaan listat yliopiston läheisyyden parhaista diilaajista. Opinto-ohjaajat ja muut koulun työntekijät myös ovat aktiivisesti yhteydessä näihin diilaajiin ja pitävät tarkkaa rekisteriä opiskelijoiden pilvenpoltosta. Jos polttelu ei etene suunniteltuun tahtiin, niin joutuu usein tekemään HOPS:in - henkilökohtaisen opiskelijan pössyttelysuunnitelman.

Vierailija
2/37 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 19:58"]

Ei. Heti ensimmäisenä päivänä yliopistolla jaetaan listat yliopiston läheisyyden parhaista diilaajista. Opinto-ohjaajat ja muut koulun työntekijät myös ovat aktiivisesti yhteydessä näihin diilaajiin ja pitävät tarkkaa rekisteriä opiskelijoiden pilvenpoltosta. Jos polttelu ei etene suunniteltuun tahtiin, niin joutuu usein tekemään HOPS:in - henkilökohtaisen opiskelijan pössyttelysuunnitelman.

[/quote]:DDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.Mutta mua ei lasketa oikeaksi opiskelijaksi koska olen kolmekymppinen alanvaihtaja mamma ja täysin ulkopuolella näistä dullakuvioista. Tissimaidosta osaan kertoa jotain ja paskavaipoista. Ketään ei vaan kampuksella kiinnosta. Saatana.

Vierailija
4/37 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orvokit ovat suosikkejani. Päivänkakkarat liian mietoja. Joskus olen myös Niittyleinikkejä kokeillut, mutta niistä tuli etova olo.

Vierailija
5/37 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen poltellu myös kakkaa.

Vierailija
6/37 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä kaikki humanistit sitten polttelee. Teekkarit kyllä juo edelleen viinaa. T. teekkari

Vierailija
7/37 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussani pilveä polttavat ne, jotka ilman sitä vetäisivät muita aineita tai liikaa viinaa. Ilman sitä tuskin olisi yksikään heistä työkykyinen, nyt on puolet työkykyisiä ja puolet entistäkin hullumpia. Eli voisi siis tässä tapauksessa sanoa että polttelu on ilmeisesti heille hyväksi.

Vierailija
8/37 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 20:19"]No, ehkä kaikki humanistit sitten polttelee. Teekkarit kyllä juo edelleen viinaa. T. teekkari

[/quote]

Ja teekkarit ovat tosikkoja, ymmärtävät vain omaa "huumoriaan"

Vierailija
9/37 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan rehellisesti sanoen, minä en tiedä montakaan pössyttelijää, vaikka yliopistolla olenkin. Varmasti en tiedä yhtäkään, muutamasta olen kuullut huhuja. Itse en ole koskaan kokeillut eikä tee mielikään.

Vierailija
10/37 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yliopistossa selviä läpi, jos pössyttelis koko ajan. Pakkohan niissä tenteissä on vastata kysymyksiin ja tehdä koko ajan ajatustyötä.

Itse en tunne ketään, kuka polttaisi pilveä.

Eiköhän tuo ole aika harvinaista.

Vierailija
11/37 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä kyllä kovin avoimesti tässä maassa puhuta. Aika moni varmasti polttelee varsinkin opiskeluaikoina, mutta suurin osa osaa pitää turpansa kiinni.

Vierailija
12/37 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 20:19"]No, ehkä kaikki humanistit sitten polttelee. Teekkarit kyllä juo edelleen viinaa. T. teekkari

[/quote]

Ja teekkarit ovat tosikkoja, ymmärtävät vain omaa "huumoriaan"

[/quote]

...olisikohan tässä nyt kuitenkin joku muu tosikko? T. teekkari

Vierailija
13/37 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tota tota. en tunne yhtäkään kukanpolttelijaa ja opiskelin minäkin Yliopistossa. kysyin mieheltäkin ja sanoi että ehkä 1 niistä kymmenistä opiskelukavereista käytti kannabista.

Vierailija
14/37 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 20:19"]

No, ehkä kaikki humanistit sitten polttelee. Teekkarit kyllä juo edelleen viinaa. T. teekkari

[/quote]eräs Kenraalikin aikoinaan lauleli että minä en koskaan viinaa juo minä olen ensio------

Vierailija
15/37 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä kukkaa polttanut, kun kulotuksesta ei ole niin kauaa.

Vierailija
16/37 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, yliopistosta valmistunut ja kaiken maailman juhlissa käyneenä en kyllä huomannut kenenkään polttelevan..

Vierailija
17/37 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan en tunne yhtäkään oikislaista tai lääkisläistä joka polttaisi pilveä. Molemmilla ala on sellainen että pilvihemmoja ei todellakaan katsota hyvällä.

Vierailija
18/37 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi, ehkä 15. vuosi menossa ja koskaan en ole pössyttänyt, en koulussa enkä sen ulkopuolella.

Tiedän, että jotkut polttavat, mutta en tiedä ketkä.

Vierailija
19/37 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä tunne ketään, joka pössyttelisi. Onneksi. Ja vaikka olen humanisti.

Vierailija
20/37 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden tytön, alkoi liikkua vaihtareiden kanssa, koska he polttavat. Ei olla enää oikein nähty, koska ei käy luennoilla. Tuttu oli käynyt viikonloppuna tämän tytön luona, ja sanoi siellä olleen tuoreen poikakaverin, joka oli illan mittaan myös piikittänyt huumeita.

Ketään opiskeluissaan etenevää polttelijaa en tunne. Useamman "elämänkoululaisen" kukkailijan taas tiedän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän