Miten säilytätte avatun maksamakkaran?
Kommentit (20)
Viipaloin ja laitan viipaleet rasiaan.
Mulla on sama ongelma! Aina se kuivuu avatusta päästä. Lisää hyviä konsteja, jos vaan jollain on!
Tuubissa oleva tavara on nimeltään maksapasteija. Ainakin Jalostajalla on ollut tätä.
Käärin sen tiukasti hedelmäpussin sisään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama ongelma! Aina se kuivuu avatusta päästä. Lisää hyviä konsteja, jos vaan jollain on!
Syö nopeammin, sillä pääset tuostakin ongelmasta. Kyllä se päivän - pari kestää kuivumatta.
Vierailija kirjoitti:
Kun pursotat makkaraa ulos, siis et viipaloi, voit sen avauspään taitella ja sulkea pyykkipojalla.
Leikkaan päästä 2-3 cm kääreineen pois, sen verran mitä ekaan leipään tarvitaan. Sitten länttään leikkauspintaan palan kelmua. Jatkossa puristan perästä ja leikkaan viipaleita esiin tulevasta makkarasta. Viimeinen kantapala on sitten kelmussa ilman käärettä.
Niksi-Pirkka ratkaisee tämänkin ongelman. Olisi pitänyt aiemmin googletella.
Munakuppi makkaran päähän!
https://www.pirkka.fi/niksi/maksamakkaran-korkki
- ap -
Vierailija kirjoitti:
https://www.hk.fi/tuotteet/tuote/hk-herkkumaksamakkara-levitettava-125-…
Kiitos! Tätä siis on olemassa tuubissakin.
- ap -
Luin, että miten säilytätte vatsamakkaran.
Vierailija kirjoitti:
Siihen ei tarvii apuja kysellä. 🥴
Tämä antoi minullekin tietoa maksamakkaran säilytyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun pursotat makkaraa ulos, siis et viipaloi, voit sen avauspään taitella ja sulkea pyykkipojalla.
Pyykkihenkilöllä.
Lusikalla /voiveitsellä saa otettua sitä ja leivän päälle voitelua. Pakastepussiin ja jääkaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Haha. Ei säilytysongelmia, hienosti pysyy paikoillaan.
Rakastan tätä maksamakkara-aloitusta ja sain hyviä neuvoja.
Laitan pakastuspussiin. Ei sitä kyllä kauaa tule säilöttyä, menee hetkessä.