Eikö läskeillä ihmisillä ole peiliä?
Tai ei ainakaan mitään itsekriittisyyttä. Näin kesällä kuvottaa nähdä noitten sairaan ylipainoisten läskien pursuilevan...ja hiki haisee. Uh... :/
Kommentit (46)
Voi sun herkkiä silmäparkojasi... Oikein säälittää.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 17:18"]
Tai ei ainakaan mitään itsekriittisyyttä. Näin kesällä kuvottaa nähdä noitten sairaan ylipainoisten läskien pursuilevan...ja hiki haisee. Uh... :/
[/quote]
Peiliin katsominen,noin henkisessä mielessä, saattaisi olla paikallaan itsellesikin. Eipä nimittäin mitään itsekritiikkiä osoita tuo harjoittamasi päänrääpiminenkään. Kas muuten kun kehtasitkin käyttää sanaa "sairaan", tarkentaisitko vielä, pitääkö ylipäänsä kaikkien sairaiden mielestäsi pysyä poissa näkökentästäsi, vai koskeeko se vain sairauksia jotka aiheuttavat ylipainoa? Minun lievän ylipainoni eräs myötävaikuttaja on invaliditeetti, joka onneksi on jaloissa eikä päässä kuten ketjun aloittajalla... Ja tuosta hikoilusta: stereotypioita. Ainakaan minä en juuri hikoile. Sen sijaan tunnen muutamankin hoikan ihmisen jotka hikoilee kuin Tom Jones. Sinun kirjoituksessasi haisee hien sijasta typeryys ja suvaitsemattomuus.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 17:18"]Eikö läskeillä ihmisillä ole peiliä?
[/quote]
Aikanaan tutustuin yhteen melkoisrn läskiin perheeseen. Ja siellä toden totta ei ollut yhtään peiliä! En enää sitten ihmetellyt miksi näyttivät siltä kuin näyttivät vartalonmuotoja, vaatetusta ja hiuksia myöten. Kaikkimeivät harrasta peiliin katsomista.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 17:18"]Eikö läskeillä ihmisillä ole peiliä?
[/quote]
Aikanaan tutustuin yhteen melkoisrn läskiin perheeseen. Ja siellä toden totta ei ollut yhtään peiliä! En enää sitten ihmetellyt miksi näyttivät siltä kuin näyttivät vartalonmuotoja, vaatetusta ja hiuksia myöten. Kaikkimeivät harrasta peiliin katsomista.
Mä tunnen sympatiaa lihavia kohtaan. Niillä on jotain ongelmia josta se syöminen johtuu.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 17:18"]
[/quote]
Voi sentään. Tapa itsesi, niin pääset ongelmasta!
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 17:31"]Mikään ei näytä pahemmalta kuin hattivatinvalkoinen iho.[/quote]
Aijaa, mun mielestä ihosyöpä näyttää vähän pahemmalta... mutta kyllä se ruskeinkin melanoomaan kuoleva viimeistään ruumishuoneella kalpenee.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 17:45"]
Kaikilta pitää ottaa veriarvot. Niin hoikilta kuin lihavilta. Arvojen mukaan verotus tai lähtö keskitysleirille, jos ei ole töissä. Eikö näin ap.?
[/quote]
Passaa minulle, viime viikolla työterveystarkastuksessa katsottiin veriarvot ja ne olivat mitä mainioimmat! Lääkäri sanoi, että harvalla hoikallakaan on niin ihanteellinen tilanne, kuin minulla.
t.35kg ylipainoa
Btw. tupakoitsijat ja juopot maksavat kyllä ihan itse sairautensa. Olettekos kuulleet alkoholi- ja tupakkaverosta? Läskitkin kustantavat osan syömisistään makeisveron kautta. Olen tosin sitä mieltä, että vero voisi laajentua jäätelö- ja keksihyllyllekkin.
Niin ja omistan ison peilin. Vähintään kerran viikossa tutkailet itseäni siitä ja hölskyttelen vatsamakkaroitani. Katson, mikä näyttää hyvälle ja mikä aivan kamalalle. Peilin, syömisen vähentämiset ja liikunnan lisäämisen avulla läskiä onkin jo lähtenyt 20kg.
Niin ja teen tämän siis itseni takia. Laihat ikiliikkujat voivat kääntää katseensa muualle ja pidättää hengitystä, kun minä lyllerrän ohi ;) En todellakaan meinaa kesää kulkea kaavussa, kun aurinko helottaa taivaalla!
t.35kg ylipainoa
En minä syö jäätelöä ja makkaraa peilin edessä. Hölmö ajatuskin.
Oot ap kusipää. Kyllä mun normikroppa saa väreitä tuollaisesta tyhmyydestä ja piittaamattomuudesta. Ihan yhtälailla lihavaa voi puistattaa laihojen vilkkuvat pakarat ja koppava olemus niissä bimboasusteissa, vaikka siinä sitten jäätelöä syödessä.
On. Suuri eteisen peili ja sen edessä menee joskus tunteja kun ihailen uusia läskitursoja ja haistelen kainaloitani. Olen muuten syönyt sen edessä sekä jäätelöä että makkaraa. Sitten hypähdän tutkiakseni tuliko tutinaan lisäaikaa. Tätä ei tietenkään voi toistaa montaa kertaa peräkkäin, sillä hyppiminen eliminoi uusien tursojen synnyn.
Ap on keksinyt upeen tavan peukuttaa itseään. :D Bravo!
Mä myönnän, että mua ällöttää paljas läski iho. Jos ne makkarat pysyy vaatteiden alla, se on ok.
Muilla siis. Itseäni ahdistaa jos vaatteetkin on liian kireät.
T. 100 kg painava läski.
Meidän verorahoista kustannetaan niiden valaiden diabetes- ja sydänlääkkeet sun muut. Läskit verolle!
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 17:27"]
Mä myönnän, että mua ällöttää paljas läski iho. Jos ne makkarat pysyy vaatteiden alla, se on ok.
Muilla siis. Itseäni ahdistaa jos vaatteetkin on liian kireät.
T. 100 kg painava läski.
[/quote]
No mua inhottaa ylipäätään liian ihon näkyminen. Jotkut kulkee persposket vilkkuen ja varsinkin miehet ei osaa pitää paitoja edes kaupassa päällä.
Mikään ei näytä pahemmalta kuin hattivatinvalkoinen iho.
Ei ole. Möin pois ja ostin niillä rahoilla makkaraa.
Voi keksiä sata muutakin tapaa inhota ihmisiä kuin läski. Väärät sääret, hymyillessä näkyvät ikenet, kummallinen nenä, pienet silmät, outo ääni, haapsut hiukset, iso perse hoikalla, paksut pohkeet, nolot vaatteet..pitääkö jatkaa, että pointti tulee selväksi?
Ja lisää läskiä tulee kun vedetään häpeilemättä jäätelöä ja makkaraa. Ihan oikeasti. Eikö niillä mikään hälytyskello soi peiliin katsoessa?