Eikö läskeillä ihmisillä ole peiliä?
Tai ei ainakaan mitään itsekriittisyyttä. Näin kesällä kuvottaa nähdä noitten sairaan ylipainoisten läskien pursuilevan...ja hiki haisee. Uh... :/
Kommentit (46)
Ei mulla ole niin isoa peiliä:/. Hitto kun en tykkää makkarasta. Olis ollut ihana idis dipata makkaraa jäätelöön ja katsoa peilistä samalla!
Aina joku jaksaa muistaa mainita tuon veron.
Mä maksan työssäkäyvänä laihan naapurin röökit, asumisen jne välikätenä sossu, kela, työkkäri. Maksan sen syömisetkin...eiku sehän juo suurimman osan:)!
Treenatessa muuten hiki vasta tulisikin n tällainen kommentti/kirjoitus kertoo ettei kannata lähteä lenkille joa on ylipainoa. Parempi pysyä kotona, syömässä makkaraa.
Huomasin että 76 kiloa ja pituus 170. Olinkin laihtunut välillä, olin jo huolestunut 73 ja risat.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 17:29"]Meidän verorahoista kustannetaan niiden valaiden diabetes- ja sydänlääkkeet sun muut. Läskit verolle!
[/quote]
Mitkä hemmetin lääkkeet??? T. Läski
Ei mulla ainakaan ole. Jouduin myymään sen, kun yksi päivä loppui rahat eikä ollut rahaa ostaa suklaata. Mums mums.
Kaikilta pitää ottaa veriarvot. Niin hoikilta kuin lihavilta. Arvojen mukaan verotus tai lähtö keskitysleirille, jos ei ole töissä. Eikö näin ap.?
Aina tuota samaa "verorahamme valuu läskeille"-laulua, arvatenkin 3000 eur/kk tienaavilta turhanpanttina olevilta virkanaisilta. Tilanne on just toisin päin: 100-vuotiaaksi kitkutteleva virkanainen tulee moninkertaisesti kalliimmaksi, koska elää vanhaksi ja viettää vuosikymmeniä eläkkeellä, viimeiset vuodet hoitokodissa petipotilaana ja käyttää kaikki mahdolliset operaatiot lonkkaleikkauksista syöpähoitoihin ja kaihinpoistoon.
Hei tikkujalka! Eikö sulla oo ruokaa? Tuu tänne niin teen sulle läskisoossia kermakastikkeella.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 17:18"]Tai ei ainakaan mitään itsekriittisyyttä. Näin kesällä kuvottaa nähdä noitten sairaan ylipainoisten läskien pursuilevan...ja hiki haisee. Uh... :/
Eikö sulla ole aivoja? Mua ihan kuvottaa tuollaiset aivottomat zombit vaeltaa keskuudessamme! Ihan kuvottaa kun näkee tälläkin palstalla, miten niiden aivopierut valuu ripulipaskana ulos ja haisee täällä.
t: bmi 20
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 17:29"]
Meidän verorahoista kustannetaan niiden valaiden diabetes- ja sydänlääkkeet sun muut. Läskit verolle!
[/quote]
Näin ylipainoisena miehenä muistuttaisin arvon naisia, että läskiukko käyttää käyttää vähemmän terveydenhoitopalveluita kuin keskivertonainen. Että kuka maksaa ja kenen hoidot, kysyn vaan?
Ei, kellään jonka painoindeksi on yli 25 ei ole peiliä.
Tämä "läski" syö karpalo toffee aino jädeä. Aiku hyvää. Linjat sallii.
Ai kamala kun en ole tajunnut että tehtäväni on miellyttää ap:n esteettistä silmää.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 17:29"]Meidän verorahoista kustannetaan niiden valaiden diabetes- ja sydänlääkkeet sun muut. Läskit verolle!
[/quote]
Vaikka olen sairaalloisen lihava niin verenpaineeni ovat aina olleet oppikirja arvoissa, diabetestä ei ole (juuri tutkimuksessa käyty ja lähisuvussa sitä on). Mitäs muuta sydänki on erinomaisessa kunnossa, vaikka välillä tuleekin rytmihäiriöitä. Tosin niitä ollut hoikkanakin ja ne on tutkittu ja todettu täysin harmittomiksi vaikkakin erittäin vittumaisiksi.
En siis syö lääkkeitä, mutta luuletko jokaisen laihankin säästyvän diabetekselta? Itse kun tunnen muutaman laihan, terveellisesti syövän ja aktiivisesti liikkuvan joilla on 2 tyypin diabetes. Ja se nyt vaan sattui heille tulemaan ihan sen takia, että sitä on heillä suvussaan vielä enemmän kuin itselläni. ;)
Missä ap sinun hienotunteisuutesi on? Eikö sinulla ole käytöksen kultaista kirjaa?
On minulla peili. Ne eivät ole toisiaan pois sulkevia asioita. Olen nautiskelija. Nautin suunnattomasti oraalisista elämyksistä. Ai että kun raatelen grillattuja ribsejä tai imeskelen Ben&Jerry´s jäätelöä. Nautiskelen elämästä kaikin puolin.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 17:27"]
On. Suuri eteisen peili ja sen edessä menee joskus tunteja kun ihailen uusia läskitursoja ja haistelen kainaloitani. Olen muuten syönyt sen edessä sekä jäätelöä että makkaraa. Sitten hypähdän tutkiakseni tuliko tutinaan lisäaikaa. Tätä ei tietenkään voi toistaa montaa kertaa peräkkäin, sillä hyppiminen eliminoi uusien tursojen synnyn.
[/quote]
=D Reps.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 18:16"]
On minulla peili. Ne eivät ole toisiaan pois sulkevia asioita. Olen nautiskelija. Nautin suunnattomasti oraalisista elämyksistä. Ai että kun raatelen grillattuja ribsejä tai imeskelen Ben&Jerry´s jäätelöä. Nautiskelen elämästä kaikin puolin.
[/quote]
Mutta etkö ymmärrä, että tuo on itsekästä. Sinun pitäisi ajatella mitä minä koen nähdessäni sinut esimerkiksi kaupassa. Arvaa inhottaako, kun kassajonossa takanasi kyttäilen mitä siinä hihnalla liikkuu ja yhtään et edes tajua hävetä, vaikka kuinka puhisen ja mulkoilen?
Olen aivan samaa mieltä aloittajan kanssa. Kyllä kaikkien läskien pitäisi katsoa peiliin, sitten nopsaan laihduttaa ja vasta sitten lähteä pois kotoaan. Tahdosta se vaan on kiinni. Mutta läskit nyt vaan on niin laiskoja etteivät viitsi laihduttaa läskejään pois ennen ulos lähtöä!
Eiku... ;D
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 17:29"]
Meidän verorahoista kustannetaan niiden valaiden diabetes- ja sydänlääkkeet sun muut. Läskit verolle!
[/quote]
Kuten myös huumehörhöt, alkoholistit, tupakoitsijat.