Vantaalainen Sonya, 17, kuvasi videolle, kun aikuiset miehet ahdistelivat häntä kadulla – tämä karu video lähti leviämään somessa
Kommentit (2296)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten mielestä miesten pitäisi vissiin olla seksittömiä eunu-kk-ej-a, paitsi että sekään ei kelpaa, kun sitten aletaan kyselemään, että eikö sulla löydy ruutia palleista.
Kuinka monesti sinulta on kyselty tuollaista?
Ei kertaakaan, mutta se johtuu varmaan siitä, että sitä ruutia löytyy ;)
Eli valehtelit?
Vierailija kirjoitti:
"Maunulan mukaan osa kiinniotetuista naisista kertoo, että esimerkiksi heidän rintansa olisivat paljastuneet kiinniottotilanteissa. Myös joku naisista väittää, että häntä olisi kourittu kiinnioton aikana."
https://yle.fi/uutiset/3-11993328
Naiset ovat kyllä niin pihalla todellisuudesta. Kannattaisikohan naisten lopettaa lain rikkominen niin poliisin ei tarvitse kouria naisia putkaan eikä rinnat paljastu?
Tai olisi voinut laittaa sellaiset vaatteet päälle ettei tissit muljahda esiin ennen kuin alkaa änkyröimään poliisille vastaan jos tämä siis heitä häiritsee. Ei tullut mieleen, että noin saattaa käydä ja se on tietysti muiden vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kirjoittavat seksuaalista härintää ja sen salassapitoa kannattavat miehet ovat kaikkien psyykkisesti hyvinvoivien aikuisten mielestä inhottavia ja rikollisia ihmisiä.
Ainakaan tuossa aloituksessa mainitussa tapauksessa ei ole tapahtunut seksuaalista häirintää. Pientä huutelua vaan. Ei pidä pahoittaa mieltään aivan joka asiasta ja olla kermaperse.
Olen itse nainen ja täsmälleen samaa mieltä. Kyllähän ollaan pulassa jos pelotellaan miehet ja aloitteiden tekeminen jätetään pelkästään naisten tehtäväksi. Itseäni ainakin ujostuttaa usein juuri silloin kun ei pitäisi... Jotenkin tuntuu ettei naisilla aina oikein ajatus riitä tarpeeksi pitkälle mitä seurauksia näillä ahdisteluväitteillä ja #metoo -jutuilla voi olla. Eihän siinä mitään jos ovat aiheellisia mutta rehellisesti, mitä tuossa aloituksessa mainitussa tapauksessa oli niin kamalaa? Tyttö 17v eikä mikään lapsi. Tuossa iässä ainakin itse olin harrastanut seksiäkin useamman kuin yhden kumppanin kanssa eikä siinä todellakaan ole mitään poikkeavaa, päinvastoin se on lähinnä normaalia.
Tuonnäköinen tyttö voi olla mitä vaan 13:n ja 25:n väliltä. Olisitko edelleen samaa mieltä, jos tyttö olisi ollut 13-vuotias? Nuo miehethän eivät ikää tienneet, tiesivät vain että on alaikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kirjoittavat seksuaalista härintää ja sen salassapitoa kannattavat miehet ovat kaikkien psyykkisesti hyvinvoivien aikuisten mielestä inhottavia ja rikollisia ihmisiä.
Ainakaan tuossa aloituksessa mainitussa tapauksessa ei ole tapahtunut seksuaalista häirintää. Pientä huutelua vaan. Ei pidä pahoittaa mieltään aivan joka asiasta ja olla kermaperse.
Olen itse nainen ja täsmälleen samaa mieltä. Kyllähän ollaan pulassa jos pelotellaan miehet ja aloitteiden tekeminen jätetään pelkästään naisten tehtäväksi. Itseäni ainakin ujostuttaa usein juuri silloin kun ei pitäisi... Jotenkin tuntuu ettei naisilla aina oikein ajatus riitä tarpeeksi pitkälle mitä seurauksia näillä ahdisteluväitteillä ja #metoo -jutuilla voi olla. Eihän siinä mitään jos ovat aiheellisia mutta rehellisesti, mitä tuossa aloituksessa mainitussa tapauksessa oli niin kamalaa? Tyttö 17v eikä mikään lapsi. Tuossa iässä ainakin itse olin harrastanut seksiäkin useamman kuin yhden kumppanin kanssa eikä siinä todellakaan ole mitään poikkeavaa, päinvastoin se on lähinnä normaalia.
Tuonnäköinen tyttö voi olla mitä vaan 13:n ja 25:n väliltä. Olisitko edelleen samaa mieltä, jos tyttö olisi ollut 13-vuotias? Nuo miehethän eivät ikää tienneet, tiesivät vain että on alaikäinen.
Melko laaja haarukka sulla. Kyllä suurin osa tietää ihmisen iän vähän tarkemmalla toleranssilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla! Kun homo alkaa seuraamaan sinua ja ihan vaan vähän huutelemaan, niin ei kannata pahoittaa mieltään. Minun mielestäni kyllä ei haittaa sekään jos oletkin vähän kermaperse ;)
T. Homo
Miksi pahoittaisin tällaisesta mieleni? En tietenkään. Olen aikuinen ihminen. Sitten jos ui enemmän liiveihin niin se on sitten eri juttu ja jompikumpi meistä saa turpaansa. Tämä setämies penkkaa rapiat 140 kg joten voinhan se olla minäkin mutta kun noita perushomppeleita katsoo niin epäilen vahvasti.
Jos ne perushomot huutelevat sinulle ikävuosina 12-50 säännöllisen epäsäännöllisesti, niin luulenpa että alkaa sinullakin ohimosuoni pullistelemaan sen "rapian 140 kg:n" lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13 voi näyttää samalta kuin 25? Herää nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla! Kun homo alkaa seuraamaan sinua ja ihan vaan vähän huutelemaan, niin ei kannata pahoittaa mieltään. Minun mielestäni kyllä ei haittaa sekään jos oletkin vähän kermaperse ;)
T. Homo
Miksi pahoittaisin tällaisesta mieleni? En tietenkään. Olen aikuinen ihminen. Sitten jos ui enemmän liiveihin niin se on sitten eri juttu ja jompikumpi meistä saa turpaansa. Tämä setämies penkkaa rapiat 140 kg joten voinhan se olla minäkin mutta kun noita perushomppeleita katsoo niin epäilen vahvasti.
Jos ne perushomot huutelevat sinulle ikävuosina 12-50 säännöllisen epäsäännöllisesti, niin luulenpa että alkaa sinullakin ohimosuoni pullistelemaan sen "rapian 140 kg:n" lisäksi.
Tuskinpa alkaa, en ole mikään vajacci ja pystyn hillitsemään itseni.
Kävelin tyttäreni kanssa kaupungin keskustassa. Tytär oli 14. Yhtäkkiä joltain sivukadulta hyökkäsi joku kuspää kommentoiden tytön persettä ja sitä, kuinka seksikäs hän on. Tytär säikähti ja tuli lähemmäksi minua. Minä pysähdyin ja sanoin pervo-Petterille suorat sanat. Ei uskonut, vaan rupesi kommentoimaan MINUN ulkonäköäni, tyyliin jos ei tytär niin äiti. Näin punaista, koska olen tämän kokenut niin monta kertaa nuoruudessani ja nyt tämä siis alkaa tyttäreni kohdalla. Huusin kuin hyeena kaikkia mahdollisia solvauksia. Tämä jantteri seurasi silti.
Laukussani oli litran vesipullo. Mäjäytin sillä pervo-Petteriä päin näköä ja lähdin muuten vielä peräänkin kun se luikki karkuun. Tätä nyt ei kukaan usko, mutta totta on. Näin minä suojelen alaikäistä tytärtäni mulkeroilta. Ja tulen aina puolustamaan tuntemattomiakin nuoria tyttöjä. Yleensä ne ahdistelijat ovat pelkureita, jotka eivät ole miestä nähneetkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Homo
Tuskinpa alkaa, en ole mikään vajacci ja pystyn hillitsemään itseni.
Mutta et nähdessäsi nuoria tyttöjä?
https://yle.fi/uutiset/3-6650678
"Tuomioistuin tuomitsee eikä senkään jälkeen tarvitse mitään ristiretkiä harrastaa. Kyseiselle henkilölle tulee tuomio ja hän istuu sen tai saa sanktion ja sen jälkeen hän on rangaistuksensa istunut. Muita rangaistuksia ei tarvita"
Ihan tiedoksi vaan...
Vierailija kirjoitti:
"Tuomioistuin tuomitsee eikä senkään jälkeen tarvitse mitään ristiretkiä harrastaa. Kyseiselle henkilölle tulee tuomio ja hän istuu sen tai saa sanktion ja sen jälkeen hän on rangaistuksensa istunut. Muita rangaistuksia ei tarvita"
Ihan tiedoksi vaan...
Ihan sama. Otan mielelläni pienet sakot, jos nämä pervot saadaan häpäistyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten omassa päässä jotkut miehet luulevat, että se mitä he näkevät tämän planeetan päällä kuuluisi heidän katseltavakseen,
Minä olen kyllä ymmärtänyt sen niin, että vähiin vaatteisiin pukeutuva tietää kyllä, että on omalla vaatevalinnallaan antanut toisille luvan katsoa paljasta pintaa.
Jos silmäni viipyvät teinitytön tisseillä ja paljaalla vatsalla kun hän on itse kehonsa esille asetellut, en koe tekeväni mitään väärää. Jos ei katseita halua, voi varmaan valita päälleen jotain muuta.
Aivan kuten jos itse perseilee julkisesti on itse valinnut että oma toiminta on julkista. Turha itkeä jos oma video löytyy netistä.
väärin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tiedoksi vaan...
Ihan sama. Otan mielelläni pienet sakot, jos nämä pervot saadaan häpäistyä.
Noin ne huutelevat miehetkin varmaan ajattelee :)
Arvaa mmikä teidän ero on?
Ei mikään
Vierailija kirjoitti:
Mitä salassapitoa on asian vienti viranomaisille?
Tuomitsen häirinnän
Tuomitsen sometuomioistuimet
Kannatan asioiden vientiä poliisille
Onko vaikea yhtälö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten mielestä miesten pitäisi vissiin olla seksittömiä eunu-kk-ej-a, paitsi että sekään ei kelpaa, kun sitten aletaan kyselemään, että eikö sulla löydy ruutia palleista.
Ai että mitään siltä väliltä ei löydy? Ahdisteleva r ai s k a ri ->eunukki. OK. Kuinka olisi kaikkia ihmisiä kunnioittava mies?
Näin se vislaus tai pyyntö kävellä hitaammin ohi muuttui r ai ska riksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat vastuussa omista ajatuksistaan ja teoistaan ja aikuisena täytyy hakea apua itselleen, jos ei pysty olemaan ajattelematta seksuaalisesti alaikäisistä tai alaikäisten tisseistä ja olemaan katsomatta netissä alaikäisiä seksuaalisessa tarkoituksessa. Alaikäisten aikuisilta suojelemista varten on laissa rangaistavaksi määrätty seksuaali-rikos.
Viidakon vanha viisaus kuuluu: "Kulli ei kysy henkkareita."
Hedelmällisessä iässä olevan tytön keho värähdyttää meidän viisareita. Sille me ei voida mitään eikä oikeastaan edes haluta voida, eikä seksuaalisia ajatuksia voida alkaa lailla kieltämään.
Koska naiset ilmeisesti pystyvät niin yliluonnollisella tavalla hallitsemaan, mistä ja kenestä kiihottuvat ja milloin, samaa on ok vaatia miehiltäkin, vaikka meidän seksivietti on hiukan eri kaliiperia?
Voitit juuri Internetin typerin kommentti -palkinnon tälle päivää. Annettakoon tyhmyytesi anteeksi. Olet ihan kivikautinen ajattelumalliltasi. Tuosta on vain suunta ylöspäin.
Minä en voi mitään sille, että teitä harmittaa kun miehet katselevat nuoria tyttöjä.
En voi mitään sillekään, että luonto on hoitanut ihmislajin lisääntymisen niin, että nuori ja terve naisvartalo kiihottaa miehiä. Numeerisella iällä ei ole luonnolle helkkarinkaan väliä, ainoastaan sillä, onko tyttö jo hedelmällisessä iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Homo
Käveltiin 90-luvulla DTM:n ohi
Vaimoa nauratti kun homot huuteli, enkä minäkään siitä ahdistunut.
Jos olisin mennyt huutelemaan takas niin voi olla että 19-vuotias olisi saanut kävellä vähän reippaammin. Arvaas mitä, se olis ollu oma syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne sitäkään tiennyt. Ne tiesivät että huorahtavasti pukeutunut nuori nainen väitti olevansa alaikäinen.
Vierailija kirjoitti:
"Maunulan mukaan osa kiinniotetuista naisista kertoo, että esimerkiksi heidän rintansa olisivat paljastuneet kiinniottotilanteissa. Myös joku naisista väittää, että häntä olisi kourittu kiinnioton aikana."
Naiset ovat kyllä niin pihalla todellisuudesta. Kannattaisikohan naisten lopettaa lain rikkominen niin poliisin ei tarvitse kouria naisia putkaan eikä rinnat paljastu?
Oli kyllä niin karun näköisiä hipstereitä tähän tapahtumaan osallistuneet naiset, että taitaa olla enemmän toiveajattelua. En usko, että virantoimituksessa oleva poliisi etenkään tuollaisia kourisi tai köyrisi. En minäkään ja minä olen sentään helppo ja varma nakki. Onko pakko pukeutua kierrätyspaperiin.