Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolisukua taas änkeämässä kesämökilleen siis minun kotiini! Turha kuvitella, että saatte grilliruokaa ainakaan minulta t. N73

Vierailija
18.06.2021 |

Asun vanhalla maatilalla ja kaikki änkeävät tänne. Osaa tulee tupaan saakka ja osa yöpyy asunto-autoissaan.
Odottavat, että passaan heitä ja tarjoan ruuat.

Grilliruokaa tietenkin odottavat. Tänä vuonna jätän herkkusienet, kyljykset, makkarat, grilliperunat ja erillaiset salaatit ja kastikkeet ostamatta.

En myöskään leivo täytekakkua enkä mitään muutakaan.

Minulle riittää. Saatte mummon muusia ja säilyke nötköttiä!
Juomaksi vettä tai maitoa. Jos muuta haluatte niin tuokaa itse!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienohomma. Oletko ajatellut jossain vaiheessa avautua sairaudestasi?

Vierailija
22/32 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vieraita kasvoja ovat olleet jo useamman vuoden. En kehtaa alkaa liikaa hätyyttelemään heitä sillä en halua paljastua.

T.ap

Ehkäpä ovat vanhuksia kunnioittavia romaneja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

syytä itseäsi, jos he odottavat palveluitasi. Opettele sanomaan toisille mitä heiltä odotat. Sano siis, että senkun tulette, mutta tuokaa mukananne kaikki mitä aiotte kuluttaa. Tai jos haluat heiltä ennakkoilmoittautumisia, niin kerro siitäkin. Sano vaikka, että vierailulle saa tulla heinkäuun toisella ja kolmannella viikolla, muuna aikana etukäteen sopien.

Vierailija
24/32 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on tosissaan niin, et todellakaan ole siinä kunnossa, että vastaanotat vieraita tai passaat heitä.

Vierailija
25/32 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asut toisten kesämökillä?

Eikö kaavamääräyksetkin sen kiellä, ettei kesämökki ole tarkoitettu ympärivuotiseen asumiseen...

Vierailija
26/32 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa olla yksin. Lapsista viis.

Vierailija
27/32 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas oli satuiluprovoaloitus ja täällä porukat jo psykoosissa.

Vierailija
28/32 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo ap:lta.

Luuletko ap tosiaan, että joku muka otto tuon sun provosi tosissaan.

Tai siis, ottihan sen monikin jauhoaivo.  Ja niitä vartenha provosi teitkin.

Kyllä sulla nyt naurua riittää noiden pösilöiden kommenteista.

Sillä sinähän tässä voitit, kun pystyit kusettamaan noin paljon ihmisiä kommentoimaan pelkkää keksittyä paskaa.

Vierailija
29/32 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen taas näitä suku rynni mökille,anoppi kaahasi keittiöön, ystävät änkesivät aittaan juttuja.

Ei mun mökille tai kotiin ole vielä kertakaan ja olen yli 50v kukaan kutsumatta tunkenut, teillä on omituisia ja törkeitä sukulaisia ym. tai sitten olette nyhveröitä jotka suostutte kaikkeen.

Vierailija
30/32 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minun mökilleni tulee vieraita vaan kutsuttuna, eli harvoin. Osaavat myös kysyä mitä voisi tuoda tullessaan vaikka ei välttämättä tarvitsisi tuoda silloin kun kutsun. Kaikki hommat myös tehdään yhdessä, kukaan ei ole odottanut valmiiseen pöytään ja lämmitettyyn saunaan pääsyä.

Vierailija
31/32 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin asia on miljoonaan kertaan väännetty niin luepas velliperce ne vanhat ketjut. On niin zaatanan tylsä jankutus.

Vierailija
32/32 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen taas näitä suku rynni mökille,anoppi kaahasi keittiöön, ystävät änkesivät aittaan juttuja.

Ei mun mökille tai kotiin ole vielä kertakaan ja olen yli 50v kukaan kutsumatta tunkenut, teillä on omituisia ja törkeitä sukulaisia ym. tai sitten olette nyhveröitä jotka suostutte kaikkeen.

Minä olen jo66 v, eikä kertaakaan ole mökille, veneelle tai kotiini tullut kutsumattomia vieraita. Ap on vissiin mmannne, niillä on erilainen käsitys tavoista kun meillä.