Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette ulkomailla uraa luoneesta miehestä, jolla ei ole Suomessa paljon kavereita

Vierailija
18.06.2021 |

Olen asunut viimeisen 10 vuoden aikana kolmessa eri maassa maisteriopintojen ja työtehtävien takia. Muutin äskettäin takaisin Helsinkiin ja tajusin ettei mulla ole täällä oikeastaan yhtään kaveria kun on tullut vietettyä niin globaalia elämää.

Onkos naisille tällainen mies ns. red flag?

M34

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppua

Vierailija
2/21 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian tasokas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet just unelma.

Vierailija
4/21 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistä tuntematta en ole mitään mieltä.

Vierailija
5/21 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Looser.

Vierailija
6/21 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei olisi, mutta jos ko. mies trollaa av:lla niin kuin sinä teet, niin on todellakin tööörn off. 

Vierailija
7/21 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuosta pitäisi olla mitään mieltä? Ihan normaalia.

Vierailija
8/21 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä on aika monta miljoonaa, joten enpä ole mitään mieltä. 

Vierailija
9/21 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minulle ainakaan ole ollut, ei niitä ystäviä ole itsellänikään. Päinvastoin ehkä, en jaksaisi mitään kyläluutaa tai kotonani ramppaavia vieraita.

Vierailija
10/21 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yleensä tykkää muista maista ja kielistä poikkeuksellisen paljon. Eli, kun sinulla on kokemusta ulkomailla olemisesta ja todennäköisesti myös kielitaitoa, niin se on poikkeuksetta meriitti naisten silmissä. Tämä on täysin omaa mutuiluani, mutta uskon olevani oikeassa.

Vierailija
11/21 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisille go go flag, jos pystyt pitämään kiinni tarinastasi kännissä.

Vierailija
12/21 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sosiaalinen ja et täys työnarkomaani niin varmaan kyllä hankit kavereita aika nopeasti. 

Vierailija
13/21 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuit 10 vuotta ulkomailla ja Suomeen palattuasi päädyit vauvan Aihe vapaa -sivuille. Uskottavaa.

Vierailija
14/21 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet sosiaalinen ja et täys työnarkomaani niin varmaan kyllä hankit kavereita aika nopeasti. 

Olen kyllä ihan sosiaalinen kaveri, mutta mitään hirveän syvällisiä kaverisuhteita en oo kieltämättä pystynyt viime vuosina muodostamaan kun on tullut muutettua paikasta toiseen ja tehtyä paljon töitä. Vähän harmittavaahan tämä on kun ei ole nyt olemassa sellaista vakiintunutta kaveripiiriä niin kuin muilla ihmisillä.

Nyt pitää olla aktiviinen, että löytää kavereita (ja kenties kumppanin) täältä Helsingistä.

Vierailija
15/21 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet jonkun kaverin kanssa raflaan ja pamlaat ulkomaankieltä niin saat pillua varmasti.

Vierailija
16/21 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuit 10 vuotta ulkomailla ja Suomeen palattuasi päädyit vauvan Aihe vapaa -sivuille. Uskottavaa.

Tiedän suomenkielisistä forumeista Tiede-lehden kuoleen keskustelupalsta sekä Jatkoajan. Iltalehden/Iltasanomien kautta päädyin tänne. Ilmapiiri vaikuttaisi olevan täällä sellainen, että ehkä ei olisi kannattanut..

Vierailija
17/21 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole yhtään kaveria lapsuus- ja nuoruusvuosilta?

Vierailija
18/21 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljolti asenteestasi. Jos se on sellainen, että nostatat itseäsi joka käänteessä muiden yläpuolelle ja mainostat sitä, että tiedät maailmasta ja elämästä niiiin paljon enemmän kuin muut, niin on.

Vierailija
19/21 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen asunut ulkomailla 25 vuotta, ja silti on kavereita Suomessa. Pitäisin melko leuhkana ja epäystävällisenä sellaista ihmistä, joka ei ole pitänyt yhteyttä ystäviinsä.

Vierailija
20/21 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkku ja omahyväinen lesoilija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä