Ärsyttää, kun en löydä kirppiksiltä pojille mitään ikinä..
Etsin 146/152 ja 116/122 kokoisia siistejä ja hyvän näköisiä vaatteita pojille kirppiksiltä, ei onnista juuri koskaan..! Joskus harvoin oon isommalle löytänyt samasta pöydästä useamman hupparin tms, mutta pääsääntöisesti kulahtanutta, kauhtunutta ja rumaa lumppua on tarjolla. Kun taas 158/xs kokoiselle tytölle löytyy aina useita siistejä, hienoja, priimakuntoisia myös merkkivaatteita.. Tietenkin, kun tytölle käy jo osa naistenvaatteista, niin valinnanvaraa on enemmän. Mutta siis.. Missä on poikien vaatteet kierrosta...?
Kommentit (14)
Mun poika pienempänä kulutti vaatteensa aika tasan tarkaan loppuun. Housuja ei varsinkaan jäänyt yhtään, kaikki oli joko polvesta rikki tai muuten tahraisia. En edes tarjonnut kenellekään.
Minä olen poikani vaatettanut melkein ainoastaan kirpparivaatteilla. On kokoa 128 tällä hetkellä. käyttää värikkäitä ja retrotyylisiä unisex vaatteita. Vinkit: Käy kirppareilla usein. Katso tarkkaan myös pöydät, joissa tyttöjen vaatteita. Monen tytön vaate pojalle sopivaa, perussinistä, punaista, vihreää ja keltaista. Osta seuraavaa kokoa löytäessäsi ennakkoon kaappiin. Osta väärän kauden vaatetta, silloin hinnat todella kohdallaa.
Mulla on taas pari säkkiä 120-160cm poikien vaatetta, merkkitavaraa, hyväkuntoista, osoittain uudenveroista. Kirpparille olin ajatellut viedä, mutta ilmeisesti ei sitten kannatakaan? Missä noista pääsee eroon? Jos siis haluaisi myös muutaman euron vaatteista?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 15:47"]
Poikien vaatteita ei osteta kirppikseltä. Vaikka on kuinka siistejä ja halpoja (1 e/vaate).
[/quote] no kyllä mun poikieni vaatteet on vaan tehnyt kauppansa ja hyvin. Viimeksi myin 122cm ja 168cm vaatteita. leluja ja DVD-leffoja ja tienasin kahdelta päivältä yli 600E.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 16:05"]Mulla on taas pari säkkiä 120-160cm poikien vaatetta, merkkitavaraa, hyväkuntoista, osoittain uudenveroista. Kirpparille olin ajatellut viedä, mutta ilmeisesti ei sitten kannatakaan? Missä noista pääsee eroon? Jos siis haluaisi myös muutaman euron vaatteista?
[/quote]
Olisin kiinnostunut koosta 152-158. Olisiko sinulla s-postia jonka voit laittaa tänne?
T. Kyllästynyt shoppailija.
löydän usein hyviä 116/122cm poikien vaatteitta Nella&Nuttu-kirpparilta Espoosta. Monesti arkihousut, collegepöksyt tms ovat sen verran kulahtaneita ettei niitä huvita ostaa, mutta aina löytyy siistejäkin.
Kirpparilla kannattaa tosiaan käydä usein, vähintään kerran /pari kuussa ja ostaa myös seuraavaa kokoa varastoon. Ei sinne mennä tiettyä vaatetta hakemaan, vaan otetaan mitä löydetään...
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 15:47"]
Poikien vaatteita ei osteta kirppikseltä. Vaikka on kuinka siistejä ja halpoja (1 e/vaate).
[/quote] no kyllä mun poikieni vaatteet on vaan tehnyt kauppansa ja hyvin. Viimeksi myin 122cm ja 168cm vaatteita. leluja ja DVD-leffoja ja tienasin kahdelta päivältä yli 600E.
[/quote]
Millä kirppiksellä? Minäkin haluan tuonne myymään!
Poikien vaatteista ei jää tossa iässä jäljelle kuin saumat. Kauluspaidat on kunnossa ku niitä harvemmin pidetään.
Nii joo, ap ei asu pk-seudulla, täällä provinssissa ilmeisesti ei edes ole tarjontaa. Käyn kirppiksillä usean kerran kuussa ja osaan ostaa kun kohdalle sattuu. Vaan kun ei satu.. :)
ap
Kirppiksissä on eroja. Kokeile Hgissä vaikka Pallokala Poks. Siellä ei kukaan myy mitään loppuun käytettyjä ja myyjistä suurin osa vaateintoilijoita, jotka ovat ostaneet pojilleen merkkivarusteita enemmän kuin nämä ehtivät käyttää.
Mun vanhemman (122cm-kokoa olevan) pojan vaatteista ei valitettavasti yleensä jää edes pikkuveljelle käytettävää. Kaikkien housujen polvet ovat reikäiset tai vähintään tosi kuluneet, sama haalareissa, hanskoissa...Oikeastaan ainoat vaatteet, mitä voin kierrättää eteenpäin ovat juhlavammat vaatteet, joissa ei saa rymytä ja joita tulee käytettyä vain vähän.
Tyttö leikkii siistimmin ja häneltä jää paljonkin vaatetta kirpparille laitettavaksi.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 16:05"]
Mulla on taas pari säkkiä 120-160cm poikien vaatetta, merkkitavaraa, hyväkuntoista, osoittain uudenveroista. Kirpparille olin ajatellut viedä, mutta ilmeisesti ei sitten kannatakaan? Missä noista pääsee eroon? Jos siis haluaisi myös muutaman euron vaatteista?
[/quote]
Kyllä ne menee, mutta yleensä niitä ei ehjinä kirpparille asti pääse. Itse etsin juhlavaatteet kirpparilta. Ne eivät kulu niin vauhdilla.
jep jep!
siivosin juuri poikani 5 v vaatekaappia, sieltä löytyi KUUDET polvesta revenneet collegehousut! pikkuisen on rajummat leikit siskoonsa verrattuna, eikä vaatteet kestä, esim lenkkarit lentää aina roskiin, edes UFF:n laatikkoon en viisti viedä, on sen verran huonokuntoiset. Siskonsa vastaavat myyn uudenveroisina eteenpäin.
Pitää harvoin farkkuja tms, mut siistimpään menoon hankin niitä ja kauluspaitoja, ja siistit takit ja kengät kelpaa myntiin, kun ehtii käyttää niitä vaan vähän.
Harmi, kun ovat pieniä AP:n pojille, olisin voinu postittaa!