Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko supistus tuntua reidessä?

Vierailija
09.06.2014 |

Siltä kuin olis suonenveto?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla maha kovettuu mutta ei oo kipeä,reiteen vaan sattuu,niinku suonenveto olis

Vierailija
2/12 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voi tuntua! Mulla supisteli synnytyksen ajan vain reisiin päin. Alaselkä ja reidet olivat kuin tulessa. Vatsalla ei tuntunut mitään.

Vierailija
4/12 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin aina kuukautiskivut tuntuivat nimenomaan reidessä, ei niinkään vatsassa. Supistuksista en muista, se taisi olla niin kokonaisvaltaisen helvetillinen kokemus ja siitä on jo kauan. Mutta joo, kyllä ne varmasti voivat tuntua, jos kerran kuukautisetkin.

Vierailija
5/12 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Jos sulla on synnytys käsillä, niin mittaa vähän, kuinka kauan se vatsa on kovettuneena ja kuinka usein niin tapahtuu. 

Vierailija
6/12 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuntui supistukset ensin selässä ja sitten tulivat myös reisiin. Hirveää se oli!!!

Vierailija
7/12 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen "reisisupistelija" ilmoittautuu. Tosin kyllä supistukset tuntuivat minullakin myös alaselässä. 

Vierailija
8/12 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksilöllistä, missä ne tuntuu. Minulla tuntui juuri alaselässä ja reisien etupinnoilla, oli avautumisvaiheessa pitkään lämpimät jyväpussit reisien päällä, auttoi. :)

Vierailija
9/12 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, se reisikipu oli kauheaa, mulla lopulta kramppasi ne reisilihakset lähes taukoamatta. Tosin samalla oli myös selkeä kipu niin selässä kuin alavatsallakin.

Yllättäen toisessa synnytyksessä tuota reisikipua ei ollut ollenkaan.

Vierailija
10/12 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK. Rv 37. Nyt ollu noin tunnin tuommosta,et välillä reidessä tuntuu suonenveto ja sit maha kovettuu...

Vierailija
11/12 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mullakin poltti reisissä supistukset. En edes huomannut niissä tuskissa mahan kovettumista. Ja selässä ei tuntunut mitään, vain siis etureisissä. Mulla tuntuu kuukautisetkin välillä reisissä.

Vierailija
12/12 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuntui supistukset nimenomaan poltteena ulkoreisissä. En mitään vatsan kovettumista huomannut missään vaiheessa. En osaa kuvitella miten se vatsa siitä olisi vielä voinut kovettuakaan, sehän oli ihan pinkeä jo kun oli pullistunut niin isoksi... Harjoitussupistuksia ei ollut ikinä ensimmäistäkään, oikeatkin alkoivat vasta vesien menon jälkeen.