Mistähän johtuu pienet, ikäänkuin sähköiskut päässä?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotettu?
Korona rokotus 3 viikkoa sitten. ap
Siinäpä se todennäköisin syy.
Luota hoitoon. Ammatti-ihmiset tietävät kyllä, mikä auttaa.
Minulla ainakin tulee kalloon sellaisia sähköiskun tapaisia viiltäviä kipuja, kun niskat ja kallionpohjan lihakset ovat pahasti jumissa.
Migreeni voi kanssa aiheuttaa vaikka ei olisi päänsärkyä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko lopettanut hiljattain SSRI lääkityksen?
Sama tuli heti mieleen.
Lähde : Askel terveyteen.
Räjähtävän pään oireyhtymä on eräänlainen parasomnia eli uneen liittyvä erityishäiriö
. Siinä on kyse äkillisestä
heräämisestä, jonka aikana ihminen tuntee voimakasta päänsärkyä ja kuulee rajun äänen, aivan kuin sähköiskun.
Jos tällaista ei ole koskaan kokenut, se voi kuulostaa hyvin oudolta tai epätavanomaiselta. Mutta
todellisuudessa se on yleinen ilmiö, ja siihen liittyy tavallisesti myös paniikinomainen tunne, jota on vaikea saada mielestä.
Mutta kannattaisi käydä Kuitenkin lääkärissä , josta neutrologille näin saataisiin selville , että onko kyseessä vakavakin Sairaus , tai migreeniä.
Ja saat tähän hoitoa.
Nukahtamiseen liittyviä oireita, säpsähdys ja särähdys, kuin sähköisku päässä. Minulla myös rannekanavakipuja/kyynärpään hermokipuja.
Jännä ilmiö. Aina välillä tuntuu, etenkin viikonloppuaamuisin jos olen nukkunut normaalia myöhempään. Itse olen ajatellut että aivot on menneet jotenkin normaalia syvempään uneen ja heräilevät vielä :D Ihan lapsesta asti ollut.
Olen myös syönyt ja lopettanut SSRI-lääkkeet ja ne vieroitusoireet itseasiassa tuntui ihan samalta.
ene lääkäriin...