Onko miehen mieli muuttunut lapsiluvusta...vielä yksi?
Meillä siis kolme lasta,itsellä haaveissa vielä neljäs parin vuoden päästä...kuopus vasta 2 kk mutta nyt jo itselle selvää että yksi vielä mahtuisi meidän perheeseen !
Mies sitä mieltä että ne on nyt tässä,onko kenenkään ukko ollut parin vuoden päästä eri mieltä ?
Ei maailma kaadu jos ei mieltänsä muuta mutta olis kiva tietää alkaako luovuttamaan pois vauvanvaatteita vai piilottaisko komeroon!
Kommentit (6)
Kiva kuulla ettei toivo ole vielä mennyt!
On yleensä kyllä aika varma tapaus kun jotain päättää mutta onneksi vielä muutama vuosi sulatteluaikaa...
Jos muilla samanlaisia kokemuksia jakakaa !
No, vaadittiin yksi yllätysraskaus, joka päättyi keskenmenoon, että mieskin sai tartunnan mun vauvakuumeesta. Nyt tosin ei sen kolmannen vauvan saati uuden raskauden aika vielä ole, mutta toivo elää, kun mies ei sano enää, että ei ikinä.
Huomenna pitäisi laittaa kierukka, mutta mies alkoi äskettäin empiä!! Kuukausi-pari sitten kysyin ja hän oli niin varma siitä että nämä kolme riittävät. Nyt katselee uutta autoa, ja minä olen ihan pihalla. Peruako aika vai ei..?? Toivottavasti rohkaisee sinua vaikka hämmentää minua!
Kerrothan mihin tulokseen päädyit...laitettiinko kierukka ?
Saahan sen tietty poiskin mutta tuskin mukava kokemus kun ei ollut sitä sen laittokaan...
En joo aio lannistua,toivo elää jos ei kumpaakaan ole sterilisoitu !
Siitäkin on puhuttu mutta en aio siihen suostua vielä moneen vuoteen.
Peruin ajan, joten ei laitettu kierukkaa. Mies kuitenkaan ei ihan heti tahdo yritystä päälle laittaa kun kuopus on vasta 11kk, eikä mulla kuukautisetkaan ole alkaneet, mutta hoitovapaani loputtua voisin hänenkin puolestaan aloittaa uuden äitiysloman. Ihmeitä tosiaan tapahtuu :)
Neljäs on iso kynnys auton, asunnon ja rahan suhteen mutta eipä niitä veilä kannata murehtia. Uusi vauva mielessä onnea teidän " projektiin" lähettelee helmis
Ja niin ajattelin ensin itsekkin.Nooh,vauvakuume iski kuitenkin hyvinkin pian ja miehen mielikin muuttui pikkuhiljaa.
Nyt masussa kasvatellaan kuudetta=)
Kyllä ne miehetkin mieltään muuttaa!!!!
L+5+sissi rv 9+4