PAS viikolla 36 - muita?
Ja taas sitä ollaan uudessa hoitokerrassa. Tänään kp6, ensiviikolla ultra ja siirto tod.näköisesti viikon 36 alussa. Pakkasessa jäljellä 4 huurunenää, joista toivottavasti 2 saataisiin kyytiin.
Hoitoja takana 2 kpl: tuoresiirto ja pas. Tuoresiirrossa ei onnistuttu top-alkiolla ja pas:sissa alkiot ei jakautuneet. Saapi nähdä miten nyt käy.
Olisko muita tälle viikolle tulijoita?
Kommentit (6)
Lyhyen kaavan IVF on nyt alkanut, kun menkat vihdoinkin alkoivat. Punktio ja siirto ovat todennäköisesti viikolla 36, mutta aikataulu voi muuttuakin.
Vielä en osaa jännittää, olen vain helpottunut, että vihdoin viimein päästiin aloittamaan.
Taustasta sen verran, että meillä on yksi IVF:llä alkunsa saanut lapsi ja toisesta haaveillaan. Ikäni vie minut Club 40:iin ja todennäköisyyys hoidon onnistumisesta siksi matalammat kuin nuoremmilla. Mutta kuitenkin tahdotaan yrittää!
Tsemppiä!
Mupsi
Hei!
Saanko liittyä pinoon vaikka nyt ei olekaan kyseessä PAS hoito? Kyselin jo aiemmin viikolle 36 seuraa, mutta ketään ei löytynyt. Kiva, että muitakin ilmaantuu. Meille siis tehdään ICSI hoito pitkällä kaavalla ensimmäistä kertaa. Aikaisemmin tehty kaksi IVF-hoitoa lyhyellä kaavalla, mutta ne eivät onnistuneet. Taustasta sen verran, että mulla PCO, mies ok. Meillä luomuyllärinä poika 02/05.
Eiköhän tähän pinoon kelpaa kaikki, joilla on PAS/IVF/ICSI/inseminaatio tai vastaava viikolla 36. Sen verran on kuitenkin yhteysiä asioita :)
a1b1c1, meilläkin on alkuvuodesta 2005 syntynyt poika, tosin hän sai alkunsa IVF:llä. Meillä pitkä kaava ei tehonnyt, mutta lyhyt kaava toi iloisen ihmeen.
Saas nähdä miten nyt käy. Minulle iski flunssa. Nenä on tukossa ja välillä vuotaa ja kurkku karheana. Kuumetta ei sentään ole, mutta tarttee soittaa lääkärille ja kysyä, kannattaako tätä jatkaa.
Mupsi
Saanko liittyä pinoon vaikka nyt ei olekaan kyseessä PAS hoito? Kyselin jo aiemmin viikolle 36 seuraa, mutta ketään ei löytynyt. Kiva, että muitakin ilmaantuu. Meille siis tehdään ICSI hoito pitkällä kaavalla ensimmäistä kertaa. Aikaisemmin tehty kaksi IVF-hoitoa lyhyellä kaavalla, mutta ne eivät onnistuneet. Taustasta sen verran, että mulla PCO, mies ok. Meillä luomuyllärinä poika 02/05.
[/quote]
saako liityä pinoon vaikka on PAS jo vkolla 35..? ;)
Ensimmäinen PAS edessä, takana yksi IVF ja yksi ICSI.
siirryin tuonne isoon pinoon.... on ehkä turha pitää useita eri pinoja....?!
Tulkaa tekin sinne! :)
mutta luultavasti menee viikolle 37. Tule tuonne isompaan ketjuun, meitä on siellä jo aika monta.