Noloin lomakohde, jonka tiedät?
Mitä kohdetta et kehtaisi tunnustaa esim. töissä, tai naapureille?
Kommentit (124)
Jokainen hakee lomaltaa jotain omaa juttua. Sinulle nolo voi olla Tallinna, minulle se on kavereiden tapaamiskaupunki, eikä yhtään nolo.
Nolon siitä saa vain matkustajan oma huono itsetunto.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:37"]
Ibiza.
[/quote]
Mä yritin miettiä jotain kohdetta ennen kuin luin vastauksia, enkä keksinyt mitään. Mutta tää vois olla kyllä aika osuva kuitenkin.
Häämatkana miniristeily välillä Turku - Tukholma.
Sitä en kyllä kehtaisi kertoa kenellekään, mut ei onneksi tarvitsekaan kun ei ole mun häämatkakohteeni.
Kehtaa kertoa kaikki lomakohteeni. Mitä sinä ap et kehtaa kertoa?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:41"]
Sitä en kyllä kehtaisi kertoa kenellekään, mut ei onneksi tarvitsekaan kun ei ole mun häämatkakohteeni.
[/quote] Tyhmille ei kannata kertoa, fiksuille kannattaa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:41"]
[/quote]
HUH! Meidän häämatka oli sentään HELSINKI-Tukholma. Luojan kiitos ei menty Turusta ...taas ois saanu hävetä... :))
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:41"]ibiza ja Rhodos
[/quote]
Miksi?
Turkki!! :D
ikinä en ole käynyt enkä kyllä mene, sen matkaoppaan ohjelman takia!
junttimaisin lomakohde kun halutaan ulkomaille minimini budjetilla..ja sen näkee!
Risteilyt, erityisesti piknik-tyyppiset ettei edes mennä maihin. Ryypätään ja urpoillaan laivalla, hohhoijakkaa.
Tuurin kyläkaupan parkkipaikka. Mä sanoin vaimolle, että jos minut siellä näkee, niin saa ampua.
Minä olen käynyt kaikissa näissä:
-Varnan Kultahietikko Bulgariassa (ensimmäinen ulkomaanmatkani 80-luvun alkupuolella)
-Rhodos (Faliraki), Kreeta (Platanias)
-Eri Kanarian saarilla useita kertoja
-Tuurin kyläkauppa ja hotelli
Tuossa listassa riittänee paheksuttavaa AV-porukalle. Omasta mielestäni kaikki ihan nastoja paikkoja omalla tavallaan.
Oman arvoni kohottamiseksi palstalaisten silmissä mainittakoon vielä, että olen käynyt myös USAssa, Malesiassa, Kiinassa ja lähes jokaisessa Keski-Euroopan maassa.
Mutta tosiaan: noloa lomakohdetta ei ole olemassa. Se on noloa, että edes miettii sellaista.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:44"]
Turkki!! :D
ikinä en ole käynyt enkä kyllä mene, sen matkaoppaan ohjelman takia!
junttimaisin lomakohde kun halutaan ulkomaille minimini budjetilla..ja sen näkee!
[/quote]
Amen.
En tajua miksi pitää lähteä halvimmalle mahdolliselle lomamatkalle, sitten se vie Turkkiin joka ei ole mikään ihmisoikeuksien ihmemaa, saati sitten kovin kaunis maa. Mutta mammat meneekin sinne munan perässä kun joku karvakorva vähän vikittelee ja kertoo rakastavansa.
Ibiza.