Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin pistää pystyyn oikein vanhan ajan nakkikioskin

Tuleva nakkikioskin pitäjä
18.06.2021 |

Siellä myytäisiin niiden höyrynakkien lisäksi kunnon lihapiirakoita. Siellä ei lämmitettäisi mitään mikrossa.

Hampurilaisia, nakkisämpylöitä (ei ole hodari), grillimakkaroita, porilaisia, makkaraperunoita, lihapullia+muusia ym. perinteisiä herkkuja. Kaikilla mausteilla! Saattaisin paistella lettujakin.

Se olisi ehkä tällainen kuin oli Grilli 21 Jyväskylässä. 💚

Kommentit (264)

Vierailija
221/264 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas haaveillaan jostain nostalgisesta menneen ajan höyrymakkarasta ja lihiksestä, mutta jos joku sellaisia tarjoaisi, niin enemmistö suuntaisi silti mäkkärille tai kebabkioskille.

Kas kun joku ei ehdota videovuokraamon perustamista. Nekin olivat kivoja ja niistä sai hyviä irtokarkkeja.

Perinteisiä nakarejakin on vielä paljon, ja ainakin minä käyn ainoastaan niissä.

Vierailija
222/264 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampereella kävimme snagarilla, mutta myyjänä olikin arabimies 😵

Jäi ostamatta..

Menussakin luki kana muna.

Kuopiossa on Teatteri grilli, jonka ovessa on joskus lappu "Vapa päivä" :D eli taitaa olla kiinni silloin. Sama paikka myy päivittäin pizzaa tyyliin 3,9e hintaan ja sijaitsee vielä poliisilaitoksen edessä.

Teatteriaukion Grilli eli TAG on legenda. Ja aika harvalla grillillä on kelloteollisuutta Sveitsissä ja mainokset formuloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/264 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on terveysviranomainen joka lopettaa tuommoisen toiminnan.

Pitäähän ns. Paskapoliisinkin jotain saada aikaiseksi ja hän lopettaa toimintasi aika puan.

nimimerkillä kokemusta

Vierailija
224/264 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas haaveillaan jostain nostalgisesta menneen ajan höyrymakkarasta ja lihiksestä, mutta jos joku sellaisia tarjoaisi, niin enemmistö suuntaisi silti mäkkärille tai kebabkioskille.

Kas kun joku ei ehdota videovuokraamon perustamista. Nekin olivat kivoja ja niistä sai hyviä irtokarkkeja.

Perinteisiä nakarejakin on vielä paljon, ja ainakin minä käyn ainoastaan niissä.

On on. Mutta kyse on nyt enemmistöstä. Suuri osa perinteisistä on suljettu. Vain parhailla paikoilla olevat ja laadukkaimmat paikat ovat jäljellä. Markkina ja enemmistön kulutustottumukset ovat muuttuneet. 

Baareissa käyvä porukka on pääosin eri ikäluokkaa kuin sinä, ja samoin heidän makunsa.

Ajat muuttuvat.

Vierailija
225/264 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nakkikioskilla ois yhden annoksen nimi "kuhan jotakin" olisi aina sisältö yllätys.

Vierailija
226/264 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susia ja tovua kannattais nykylapsille tarjoilla.

Vierailija
227/264 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette lannista minua. On paljon sitäkin ikäluokkaa, jotka kaiholla muistelee nakkikioskeja.

ap

Nimenomaan se ikäluokka muistelee sitä ja tätä.

Mutta se ikäluokka ei käy baareissa eikä grilleillä.

Se ikäluokka käy kunnon ravintoloissa tai kokkailee kotona. Poikkeuksiakin aina löytyy.

Ennen niinä "vanhoina hyvinä aikoina" oli vähemmän mäkkäreitä, pizzapaikkoja, take out-rafloja, kotiinkuljetuksia 24/7 huoltsikoita ja kauppoja.... jne. Markkina on toinen.

Olen itse näitä ikäluokkia, ja perinteinen lihis vaihtui kebabiin jo yli 30 vuotta sitten. Koska se on vaan parempaa kuin joku lihis höyrymakkaralla.

Vierailija
228/264 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten vanhan ajan nakkikioskin avaaminen etenee? :)

Vierailija
229/264 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukaise mieluummin aasialainen pulju ja ota aasialainen töihin.

Vierailija
230/264 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 8000.-  /v. on ns. alviraja.  (Muutosvaraus.) -Kaupaksi saaminen on kehitysmaassa vaikeaa ja verovälttely on syytä oppia.

Jos ei sumpli, kaatuu. Pienimuotoinen on hieman helpompi, mutta tahtoo jäädä nappikaupaksi.

Vierailija
231/264 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette lannista minua. On paljon sitäkin ikäluokkaa, jotka kaiholla muistelee nakkikioskeja.

ap

Onhan noita, mutta eivät enää pysty omin voimin kylillä liikkumaan.

HAistappa paska, kylläpähän pystytään! Sirkku 0n 82v, Pena jo 87 ja muut samaa luokkaa! Uimahallilla käydään uimassa ja jumpassa ja sauvakävelyllä!

Oispa kivaa vaihtelua kuuma koira!

Puhu vaan omasta puolestasi!

Nimet kuulostavat keksityiltä.

Vierailija
232/264 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos ap on pistänyt snägärin pystyyn?

Vierailija
233/264 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun lapsena päästiin erittäin harvoin grillikioskille, lihapiirakka kahdella nakilla, ketsuppi, sinappi ja maito siitä kahden desilitran maitotölkistä. Huh, kun se oli hyvää. Ehkä kaksi kertaa vuodessa päästiin grillille. Oli todella harvinaista herkkua ja tuo oli lähimpänä ravintolassa käyntiä, mihin omassa lapsuudessani päästiin.

Vierailija
234/264 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkurilassa toimii Elvisburger, aika usein on porukkaa jonoksi asti. Itse tulee käytyä 4-5 kertaa vuodessa

Vierailija
235/264 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mainos Jyväskylään omalle kiskallesi.

Jos tarvii mainostaa, ei voi olla hyvä.

Hyvään tullaan uudestaan ja kerrotaan siitä tutuillekin.

Vierailija
236/264 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan! 👍🏻

Vierailija
237/264 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun grillillä olisi annos "kuhan jotakin" eli tulisi aina erilainen annos. Kuhaa - HK blöö - mustaa makkaraa - kalakukkoa yms. Eri perunoilla

Vierailija
238/264 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kelpaa elleivät höyryvedessä lillu päiviä.

Vierailija
239/264 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puihutaan asiaa eikä sinun "läpandeerusta"

Vierailija
240/264 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sijainti ratkaisee menestymisessä paljon. Ja tietysti tuotteet.

Sellainen ajettava kioski. Kaarrat aina sinne missä asiakkaita kulloinkin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi