Mikä on sellainen lomapaikka, johon menet mielelläsi uudemmankin kerran?
Vastapainoksi tuolle "Mihin lomapaikkaan et menisi uudestaan" -ketjulle
Kommentit (326)
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan kerro teille! En kaipaa sinne enää enempää ihmisiä, ihana turistien valtavirrasta sivussa oleva suloinen merenrantapaikka, jossa saa olla rauhassa <3
Anteeksi kommenttini. Mutta olen aina kokenut kummalliseksi valitukset ”täällä on liikaa turisteja/asiakkaita” olemalla itse kuitenkin paikalla. Eli siis ”minä”
voin mennä, muut ei…
Kuopio, Jaakko Tepon näytelmää meen kattoon ens kuun lopussa.😁🤠🎭
Uusi-Seelanti, Australia, Singapore ja Philippiinit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Ranskaan lähden aina uudestaan ja uudestaan. Koko ”Ranskan Riviera” on ihana, mutta myös sisämaan pikkukylät.
Nizzassa on terroristien pääpaikka,luki lehdessä.
Juu ja Etelä-Ranska on yhtä kuin Nizza, niinkö?
Useamman kerran käynyt esim Barcelonan seutu, Jordania, Egypti.
Vierailija kirjoitti:
Sonja kirjoitti:
Gambiaan palaan aina uudestaan ja uudestaan.
Minulla on siellä ihana mies, Gambialaisen heimopäällikön esikoinen.Mielenkiintoista. Mitä heimoa miehesi on?
Puhutko hänen äidinkieltään?
Pan Ijat -heimoa. Yhteinen kielemme on body language.
Mieheni omaisuus on tällä hetkellä pahasti jumissa jossakin bisneksessä, joten toistaiseksi maksan kaiken, mutta kun liikeyritys alkaa tuottaa, minulla on kissanpäivät
P-Irlanti ja eritysesti pohjoisrannikon alue. Vaikka asun Lontoossa ja hyvat lentoyhteydet Belfastiin niin vain 2kertaa kaynyt 20vuoden aikana. Molemmat kerrat olivat muuten marraskuussa ja varoiteltiin "kamalasta" saasta - lahes plus 20c ja shortseissa mentiin.
Italia,Sisilia, Israel, ollut useamman kerran. Pariisi, Las Palmas, Puerto de la Cruz, kaksi viime mainittua useamman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Tel Aviv.
Upea paikka, jossa yhdistyy kaupunki- ja rantaloma, fantastinen ruoka ja kunnon biletys.
Ja todella liberaali, hyvä meininki. Ja niin urheilullista jengiä en ole nähnyt missään.
Erittäin tuttu Israel mulle. Kannattaa jäydä Jerusalemissa, Tiberias, Haifa, Eilat, Kuollutmeri.
Tällä hetkellä Berliiniin, pari kertaa ollut. Haluaisin puhua saksaa, jota oon opiskellut. Muutenkin miellyttävä kaupunki.
Ranskan Rivieralle jaksan matkustaa aina vaan uudestaan. Mieluusti sesongin ulkopuolella.
Florida.
Suomessa Hanko ja ulkomailla jokin Kreikan saarista.
Mä menisin Itävallan alpeille. Hienot maisemat sekä talvella että kesällä, maalauksellisia kyliä, hyvää ruokaa.
Olen aina valinnut jonkin itselleni uuden lomakohteen, tykkään mieluiten nähdä uusia paikkoja kuin käydä useamman kerran samassa. Mutta jos nyt pitäisi, niin ainakin Roomaan, Lissaboniin ja Dubrovnikiin menisin oikein mielelläni uudelleen.
Italiassa esim. Lago Maggioren rannalla oleva Stresa. Ranskassa esim. Juan les pins. Espanjassa monikin kaupunki - rakastan Katalonian rannikkoa erityisesti.
Kanada on ihana maa. Samoin käyn mielelläni Lontoossa vaikka kuinka usein. Aina on jotain uutta tekemistä.
Sveitsiin en kyllästy ikinä! Talvella hiihdän, syksyllä patikoin ja kesällä on kiva olla ihan kaupungissa, esim. Bernissä on ihana maauimala ja joessa voi kellua virran mukana.
Barcelona
suuri kaupunki aina riittää nähtävää, biitsi löytyy myös, hyviä ja edullisempia kauppoja ketjuliikkeiden lisäksi esim. Sagrada familian lähellä oli, upeita nähtävyyksiä ja värikästä, espanjalaista ruokaa ja löytyy myös intialaista yms. jos kyllästyttää, turistibussilla pääsi kiertämään nähtävyydet yhdellä kertaa, lyhyt junamatka noin 1-2 tuntia myös muille rantakohteille joissa vaaleansininen meri ja vähemmän turisteja kuin Barcelonan keskustassa.