Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sellainen lomapaikka, johon menet mielelläsi uudemmankin kerran?

Vierailija
18.06.2021 |

Vastapainoksi tuolle "Mihin lomapaikkaan et menisi uudestaan" -ketjulle

Kommentit (326)

Vierailija
121/326 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Madeira

Satuit varmaan hyvällä säällä. Me oltiin viikko ja satoi joka ikinen päivä. Kaikki paikat oli märkänä, eikä oikein mitään voinut tehdä. Kultakin näytti surkeilta. Yhtenä päivänä käytiin kävelyllä n. 15 km ja reidet hiertyi rikki sateessa. Voisin lähteä uudestaan, jos tietäisin, ettei satu sadeviikko.

Vierailija
122/326 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Irlanti (käyn aina siellä jossain vanhassa paikassa ja kolmessa uudessa)

2. Itävalta (Alpit kesällä, saatan livahtaa myös Saksan ja Italian puolelle)

3. Tukholma, Berliini, NY, Tallinna ja Dublin

4. Kreikan saaret

5. Italia (Rooma, Capri, Como, Sardinia, Torino, Venetsia, Garda)

6. Turku

7. Skotlanti

8. Pariisi, mikä tahansa Ranskan seutu, Loire, Bretagne, Provence, Bordeaux

9. Portugal

10. Amsterdam, Bilbao, Skagen, Köpis, Zurich,Geneve

Voi luoja, kunpa pääsisi reissuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/326 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livigno Italia, paljon rinteitä ja hissejä, sopivan väljää ja ihanan halpaa, kun on verovapaa erityisalue. Käyty jo 6 kertaa ja mennään uudestaan, kun korona hellittää.

Vierailija
124/326 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4. Kreikan saaret

6. Turku

7. Skotlanti

9. Portugal

Mä unohdu listasta Israelin🌺 Ikävää kun Norwegian lopetti suorat lentonsa Tel Aviviin.

Vierailija
125/326 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4. Kreikan saaret

6. Turku

7. Skotlanti

9. Portugal

Mä unohdu listasta Israelin🌺 Ikävää kun Norwegian lopetti suorat lentonsa Tel Aviviin.

Siis unohdin.

Vierailija
126/326 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämökille. Ulkomailla en tykkää reissata ressaamassa ja matkalaukkuja helteessä raahailemassa.

Vierailija
127/326 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naxos, Islanti, Kioto,Tukholma, Amsterdam, Kööpenhamina, Praha, Wien (ja Alpit kokonaisuutena), Slovenia, mikä tahansa suuri kaupunki Saksassa, Ranskan maaseutu (ei Pariisi), Madeira, Lanzarote, Kalifornia ylipäätään...

Vierailija
128/326 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan kerro teille! En kaipaa sinne enää enempää ihmisiä, ihana turistien valtavirrasta sivussa oleva suloinen merenrantapaikka, jossa saa olla rauhassa <3

Sama! Mansikkapaikan ajatus on siinä että sitä ei kerrota kaikille. Iltaisin vuorilta näkyy valopiste.

Olen turvassa.

Vierailija
129/326 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Praha <3

Vierailija
130/326 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pattaya <3

Vierailija
131/326 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tansania <3, luonto, eläimet, ihmiset!

Falklandsaaret! Luonto, pingut ja ihmiset <3

Jos ei noita omia elukoita ois, ei voi jättää oikein kenenkään hoitoon, sen verran eksoottisia...

Vierailija
132/326 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän matkustaneena parhaiksi valitsen Thaimaan ja Kreetan. Siis näissä olen viihtynyt hyvin.

Vierailija
133/326 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkuun ♡♡♡ Aina uudestaan ♡♡♡ Suomen Sanfransisco, Venetsia ja Pariisi yhdistettynä. Aurajokivarren laadukkaat mutta sopuhintaiset ravintolat ja kahvilat ♡ Monipuolinen rikas kulttuuri ♡ Ystävällinen palvelu ♡ kansainvälinen tunnelma, kuin ulkomailla kävisi ♡Olen jopa harkinnut muuttoa sinne ♡

Vierailija
134/326 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan Rhodosta! 🇬🇷 ja Kreikan saaria ylipäätään. Kukaan ei tyrkytä mitään. Ruoka on täydellistä. Tunnelma hyväksyvä ja rento.

Vierailija
135/326 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Interrailille. Samalla reissuilla näki toistakymmentä kaupunkia, kaikki uusia ja ennenkokemattomia. Nuoruus, uuden alku ja ihmettely. Kunpa vielä osaisi ihmetellä uutta, pieniäkin asioita niin.

Vierailija
136/326 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on parikin kohdetta. Pallas oli hieno kokemus viime kesänä. Porvoossa olen käynyt ainakin 5 kertaa, mutta aina vaan uudestaan ja uudestaan haluaisin. Majoitusvaihtoehdot tosin vähäiset, mutta nyt taisi aueta uusi hotelli vanhan Porvoon laidalle, luin jostain. Koli on aivan mahtava, ja sielläkin on tullut käytyä enemmän kuin 5 kertaa, sekä kesällä että talvella. Olen asunut Suomessa 7 eri paikkakunnalla Oulun ja Helsingin välillä, eikä mikään niistä saa palaamaan.

Vierailija
137/326 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gotlanti ja Thaimaa sekä Berliini.

Vierailija
138/326 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan Rhodosta! 🇬🇷 ja Kreikan saaria ylipäätään. Kukaan ei tyrkytä mitään. Ruoka on täydellistä. Tunnelma hyväksyvä ja rento.

Minä olen käynyt kahdesti ja molemmilla kerroilla kauhea bilehotelli! Hotellien lähellä oli yhtä kauhea meno. Aivan järkyttävä huuto aamuyöhön asti. Viimeksi brittinuoret huusivat joka ikinen yö, eikä henkilökunta puuttunut millään tavalla, vaikka kävin valittamassa respassa. Hyvitykseksi kuskasivat jonkun omenakorin huoneeseen. Tulin suorastaan vihaiseksi, että tuodaan omenoita, kun ihmiset eivät saa öisin nukuttua. Korviinko ne omenat oli tarkoitus työntää? Apteekissa ei edes myyty korvatulppia.

Näiden kokemusten jälkeen otan mielelläni vastaan hyviä vinkkejä hiljaisista Rodoksen hotelleista/alueista. Voin lähteä uudestaan, jos tiedän saavani nukuttua. Rodoksen matkat sopii minun rahatilanteeseeni.

Vierailija
139/326 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käynyt kahdesti ja molemmilla kerroilla kauhea bilehotelli! Hotellien lähellä oli yhtä kauhea meno. Aivan järkyttävä huuto aamuyöhön asti. Viimeksi brittinuoret huusivat joka ikinen yö, eikä henkilökunta puuttunut millään tavalla, vaikka kävin valittamassa respassa. Hyvitykseksi kuskasivat jonkun omenakorin huoneeseen. Tulin suorastaan vihaiseksi, että tuodaan omenoita, kun ihmiset eivät saa öisin nukuttua. Korviinko ne omenat oli tarkoitus työntää? Apteekissa ei edes myyty korvatulppia.

Näiden kokemusten jälkeen otan mielelläni vastaan hyviä vinkkejä hiljaisista Rodoksen hotelleista/alueista. Voin lähteä uudestaan, jos tiedän saavani nukuttua. Rodoksen matkat sopii minun rahatilanteeseeni.

Et siis ole käynyt etelämpänä esim. Lindosissa. Jos tunkee bilepaikkoihin itsensä väkisin niin mitä muuta voi odottaa... Se ei olekuva koko Rhodoksesta.

Vierailija
140/326 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet suomalaiset paikat, Skåne, Gotlanti, Barcelona, Irlanti, Skotlanti, Norja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi