Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkärit: toimittakaa ne lupaamanne reseptit apteekkiin

unohtuiko jotain?
18.06.2021 |

Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun lääkäri on luvannut toimittaa reseptin apteekkiin.
"Siellä on lääke saatavissa 15 minuutin kuluttua", sitten ei olekaan, kun menee hakemaan lääkettä.
Tämä on ikävää etenkin ihmiselle, joka asuu kaukana apteekista. Pitää soitella reseptin perään ja taas odotella.
Miten esim. vanhojen ihmisten kohdalla, jotka eivät saa ensi hakemalla lääkettä? Ajattelevatko, että ei sitä sitten varmaan tarvitakaan, että lääkäri on muuttanut mielensä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postaus ja otsikko ristiriidassa keskenään.

Ostikossa lääkäri puhuu, postauksessa taas potilas...

Vierailija
22/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsit varmaan kuitenkin, mitä tässä aloituksessa on tarkoitettu eli että otsikossa on ohje lääkäreille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla oli unohtuneet labrakokeiden laitot. Suotta yritin tilata aikaa, kun ei lähetettäkään ollut.  Sitten vain kova soittorumba. Kyllä ärsytti. 

Vierailija
24/24 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuipa kerran, että minulla ilmeni verikokeissa kilpirauhasen liikatoimintaa. Lääkäri sanoi, että tilannetta pitää seurata. Jäin itse siis käsitykseen, että mitään lääkettä ei tarvita.

Menin myöhemmin vastaanotolle, kun ensin oli otettu taas labrat.

Lääkäri totesi, että "määräämäni lääke on tepsinyt hyvin, koska arvot ovat jo hyvät".  Ihmettelin, että mikä lääke! Hän pyöritteli silmiään, luki edelliskerralla kirjoittamaansa tekstiä ja sanoi, että hän on määrännyt minulle kilpirauhaslääkkeen. 

Tämä oli paperireseptien aikaa ja lopulta tuo resepti löytyi sieltä kansiosta, lääkäri oli unohtanut antaa sen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi