Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ystäväni kiinnostunut minusta romanttisessa mielessä?

Vierailija
18.06.2021 |

Olemme olleet ystäviä reilut kaksi vuotta, alunperin lisäsi mut facebookissa kaveriksi jo aiemmin, koska oli nähnyt mut kommentoimassa yhteisen kaverimme julkaisua ja tykkäsi mun ulkonäöstä. Siitä kolme kuukautta eteenpäin, ja juttelimme ensimmäisen kerran online pelissä ja siitä vuosi eteenpäin tapasimme livenä.
Nyt oli muutama kuukausi, ettei juteltu, mutta nyt viime päivinä olemme taas snäpänneet ja jonkin näköistä flirttiäkin on, mutta toisaalta olemme aina flirttailleet toisillemme, joten en ole varma flirttaileeko hän kanssani vain huvin vuoksi vai tosissaan.
Nyt on kuitenkin alkanut tallentamaan mun snäppejä, mitä ei ole tehnyt ennen ja ottaa screenshotteja mun snäpeistä. Samoin kun olin altaalla ja laitoin hänelle kuvan, jossa näkyi allasta ja mun polvia, vastasi hän "those legs though" ja että olen hänen mielessään.
Hän myös punastui, kun totesin hänen näyttävän komealta, eikä normaalisti punastu helposti.
Meillä oli joskus myös puhetta, että muutamme kimppaan, sillä vuokrataso asuinmaassamme on todella korkea tuloihin nähden. Eikä olisi kuulemma pistänyt pahakseen, vaikka olisimme muuttaneet yksiöön. Tämä kuitenkin jäi, sillä ystäväni on edelleen yliopistossa ja teki vielä kahta työtä, joten emme tosiaan jutelleet kuukausiin.
Kuitenkin, jos vaikka soitamme videopuheluita, voi videopuhelut kestää tunteja. Vaikka ei olisi edes mitään sanottavaa, saatamme vain tuijottaa toisiamme, väännellä toisillemme naamaa ja nauraa yhdessä.
30v nainen

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomasi perusteella sanoisin että aika suurella todennäköisyydellä on.

Vierailija
2/6 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertomasi perusteella sanoisin että aika suurella todennäköisyydellä on.

Nyt kun uskaltaisin tehdä ensimmäisen liikkeen. Olemme kuitenkin olleet ystäviä pitkään ja hän on minulle tärkeä, joten en tahtoisi menettää häntä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai semmottii tänään...

Vierailija
4/6 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kiinnostunut hänestä, niin tosi hyvältä näyttää, hänkin vaikuttaa ihastuneelta sinuun.

Jos taas et pidä hänestä ns sillai, niin en käsitä, miksi olet flirttaillut hänen kanssaan.

N47

Vierailija
5/6 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiinnostunut.

Vierailija
6/6 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kiinnostunut hänestä, niin tosi hyvältä näyttää, hänkin vaikuttaa ihastuneelta sinuun.

Jos taas et pidä hänestä ns sillai, niin en käsitä, miksi olet flirttaillut hänen kanssaan.

N47

Todellakin pidän ja mulla oli kauhea ikävä, kun emme jutelleet muutamaan kuukauteen. Sekin, että vaikka meillä olisi hiljainen hetki, niin se ei tunnu kiusalliselta. Ikinä en ole kokenut sitä kenenkään kanssa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi