Onko kokemattoman 34v miehen sopivampi seurustella 24-vuotiaan naisen kanssa, kuin ikäisenä "kaiken kokeneen" naisen kanssa. Mitä yhteistä kokemattomalla miehellä on ikätoverinsa kanssa?
Eikö tuollaisen miehen olisi sopivampi seurustella paljon nuoremman naisen kanssa, jotta olisivat lähempänä samaa viivaa?
Eipä taida saman ikäistä naista edes kiinnostaa kokematon mies
Kommentit (40)
34 vuotiaan kokemattoman miehen kannattaisi katsella nelikymppistä eronnutta naista. K*sipää ex-mieheen kyllästynyt nainen voisi ihan mieluusti ottaa nuoremman miehen "opetettavaksi".
Näissä kokemattomuusjutuissa unohtuu monesti se, että seksi on ensisijaisesti kemia- eikä tekniikkalaji. Sen verran on toki hyvä olla hereillä, että ymmärtää mitä on tekemässä ja miksi mutta kokemuksen puutteen pystyy hyvin helposti kompensoimaan keskinäisellä vetovoimalla ja halulla olla toista lähellä.
Samoin aiempi parisuhteettomuus ei aina tarkoita sitä, että henkilö olisi täysi uuno mitä vuorovaikutukseen toisen ihmisen kanssa tulee. Moni voi olla sosiaalisesti hyvinkin skarppi ja empatiakykyinen mutta ei vain ole kohdannut ketään, joka olisi ns. kolahtanut. Lisäksi ne tärkeimmät taidot pystyy jokainen opettelemaan ainoastaan keskittymällä omaan napaan: itsereflektiokyky sekä itsetuntemus. Nämä puuttuvat monelta pitkissä parisuhteissa olevalta/olleeltakin. Yhtään ei osata ajatella mm. sitä, millainen parisuhde itselle sopii, missä pystyy joustamaan ja missä ei, mitkä ovat itselle tärkeimmät elämänarvot tai edes sitä, millaisen ihmisen kanssa oikeasti viihtyy. Siis myös makuuhuoneen ulkopuolella. Lopputuloksena on sitten näitä väljähtäneitä ja riitaisia parisuhteita ja puolisonhaukkujaisia tyttöjen/poikien illoissa.
Jos ihan tosissasi kysyt, niin sanoisin, ettäälä valitse ensimmäiseksi seksikumppaniksesi parikymppistä naista. Hänelläon kyllä seksikokemuksia muillekin jakaa, mutta ei hänellä ole riittävää ymmärrystä kokematonta miestä opastamaan. Parhaan opastuksen saisit luultavasti jopa itseäsikin vanhemmalta naiselta. Katsele sellaisia 40+ naisia.
Vieraan naisen kanssa on niin helppo jutella - ellei ala panettaa yks kaks - että ihmettelen kuinka juntti pitää äijän olla ettei saa seuraa.
Ap: älä sitten tiiraile niitä kireäpöksyisiä ja maalatuimpia vosuja.
Tyydy tavalliseen, kirja kainalossa kulkevaan, matureen.
Vierailija kirjoitti:
Olen 34 n enkä kyllä mikään kaiken kokenut. En välttämättä alkaisi seurustella 24vn kanssa siksi kun 24v. ei todennäköisesti ole valmis asettumaan yhden kanssa, vaan haluaa enemmän kokemuksia ennen sitä.
Eihän ap:lla ongelma ole, että saisi vaimon - vaan että saisi kerran edes sormella koittaa..
Miten 24- vuotias on kokematon?😂😂 Itse alotin seksielämän 16-vuotiaana ja ikään 21 asti harrastin irto/seksisuhteita ja yhden pidemmän suhteen. Nyt 25-vuotiaana olen parisuhteessa ja ollut tuosta 21-vuodesta. Mutta sanoisin että olen kokeneempi kuin moni minua vanhempi ihminen.
Mä olen 26-vuotias nainen ja seksikokemusta on paljon. Ihan sieltä teini-iästä, kolmesta parisuhteesta ja lukuisista yhdenkerran jutuista. Eli en sanoisi että 24-vuotias nykynainen on kokematon :D Löytyyhän niitäkin neitsyitä yms mutta harvemmassa.
Kokeneen kyydit aina paremmat kuin tikanpojan tai -tytön.
Ai sö tarkoitat kokemattomuudella seksiä?
Iän tuoma kokemus on minusta kyllä muutakin. Esim itsenäinen elämän tyyli yms päärjääminen elämässä. Pettymyksien kestämienn niistä oppimnen jne..
Mutta jos sä mietit mitä yhteistä on 24 ja 34 v miehellä sängyssä, joista oletetusti vanhemmalla enemmän seksikokemusta, niin se että useimmiten molemmat nauttii ja saa. ;)
Itselläni n 100 seksikumppania, laaja skaala ihan kaupungin playboysta ihan kokemattomaan.
Ei se kokemus mitään takaa. Kemia on se mikä ratkaisee ;)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 26-vuotias nainen ja seksikokemusta on paljon. Ihan sieltä teini-iästä, kolmesta parisuhteesta ja lukuisista yhdenkerran jutuista. Eli en sanoisi että 24-vuotias nykynainen on kokematon :D Löytyyhän niitäkin neitsyitä yms mutta harvemmassa.
Siis millä ihmeen logiikalla nuoremmissa naisissa olisi neitsyitä harvemmassa kuin iäkkäämmissä. Ajattelisin asian olevan päinvastoin ja vuosien aikana suurinta osaa naisista on poljettu niin että neitsyt olisi lottovoiton tasoinen ilmestys.
Vierailija kirjoitti:
Miten 24- vuotias on kokematon?😂😂 Itse alotin seksielämän 16-vuotiaana ja ikään 21 asti harrastin irto/seksisuhteita ja yhden pidemmän suhteen. Nyt 25-vuotiaana olen parisuhteessa ja ollut tuosta 21-vuodesta. Mutta sanoisin että olen kokeneempi kuin moni minua vanhempi ihminen.
Kas näin katosi taas naisten yksilöllisyys ja kaikki ovatkin panevia nymfomaaneja kun mies-aapeen kokemattomuusjuttu pitää saada lytättyä.
24-vuotias nainen haluaa ehdottomasti syrjäytyneen vanhanpojan elätikseen :D
No mutta, tässäpä mielenkiintoinen syy, miksi nyt on ihan pakko kyllä saada se reippaasti nuorempi nainen. Paitsi ettei kellään ole mitään velvoitetta olla kenenkään kanssa, oli syy mikä tahansa.
Ap, sulle paras nainen on 18-vuotias neitsyt. Niin kuin mullekin. Ja kaikille maailman miehille.
Pertti53
Et todennäköisesti enää koskaan tule saamaan 24, joten älä jätä tilaisuutta käyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Et todennäköisesti enää koskaan tule saamaan 24, joten älä jätä tilaisuutta käyttämättä.
Rahalla saa ja hevosella pääsee.
Sulla ei ap ole enää varaa nysvätä tämän asuan kanssa ja haikailla niitä 15 vuotta nuorempia neitsyitä. Sulle todennäköisin vaihtoehto on 40+ nainen jonka lapsi tai lapset on jo sen ikäisiä ettei sun tarvi ruveta niille isäksi. Tämä on se kori johon itse laittaisin munat jos olisin sinä. Esimerkkejä löytyy omasta elinpiiristä sitä että jos mies on vaikeasti pariutuvaa lajia ja nainen lopulta löytyy, se on muutaman vuoden vanhempi yh. Jos lapsen saanti on sulle tärkeää, niin sitten verkot vesille niiden 35-40-vuotiaiden ksnssa joita se vielä hyvinkin kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
24-vuotiaiden silmissä +30-vuotiaat on ikäloppuja eläkeläisiä. Ei niitä jaksa kiinnostaa joku kokematon 34-vuotias.
Älä yleistä.
Olen 34 n enkä kyllä mikään kaiken kokenut. En välttämättä alkaisi seurustella 24vn kanssa siksi kun 24v. ei todennäköisesti ole valmis asettumaan yhden kanssa, vaan haluaa enemmän kokemuksia ennen sitä.