Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloin seurustella naisen kanssa jolla jo lapsia, mutta nyt nainen ei suostu tekemään minune kanssani lasta!

Vierailija
18.06.2021 |

Ja olemme vielä nuoria, 30 ja 32. Oletin totta kai että nainen haluaa vielä tehdä lapsia, koska tiedän hänen puhuneen siitä ennen kuin me aloimme tapailla ja seurustella.

Mitä tämä nyt tarkoittaa, ettei minun kanssani halua lasta? Naisella siis kaksi lasta ennestään, 3v ja 6v
Tuntuu jotenkin oudolta että joutuin vain näitä elättämään jos emme voi yhteistä tehdä...

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tuollaiset kuviot ei koskaan toimi.

Vierailija
22/49 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Kun tulee riitatilanne, lasten äiti syyttää sinua lapsiin kajoamisesta ja silloin olet liemessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun te vasta seurustelette, niin sinä et elätä yhtään ketään.

niin, eihän työnhakijakaan vielä saa palkkaa. päämääränä on kuitenkin rahan saanti

Vierailija
24/49 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juottaa naisen sammuksiin ja sitten ruikkaa siemenet laariin?

Mietitkö sinä yhtään, mitä kirjoitat? Tuo teon seuraukset on kerrottu rikoslaissa.

rangaistaanko naista vastaavasti, jos tekeytyy salaa raskaaksi esim valehtelemalla pillereistä? EI vaan miestä rangaistaan siitäkin elatusmaksuilla

Vierailija
25/49 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pelkkä elättäjä. Lähde kun vielä voit.

Vierailija
26/49 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellahan on jo lapset, miksi hän haluaisi lisää? Ei se sinusta johdu, vaan siitä, että naisella on jo lapsia. 

Vierailija
27/49 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
28/49 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Äiti ja isä elättävät lapsensa.

Toi ei ainakaan pitänyt paikkaansa minun elämässäni. Eron jälkeen lasten isä maksoi mitä maksoi, maksoi mitä halusi ja ei maksanut ellei halunnut. Lapset olivat suurimman osan koko lapsuudestaan minun luonani.

Uusi mieheni ja minä maksoimme yhdessä kaiken, kumpikin tulojensa mukaan. Saimme myöhemmin myös yhteisen lapsen. Päivästä nro 1 oli meillä yhteiset rahat, niillä maksettiin kaikki. Ja näin on nytkin, minä olen huomattavasti pienituloisempi, koskaan tuosta ei ole kiistelty - hänen puoleltaan se on ollut luonnollista ja itsestään selvää. Perheenä mentiin. Ehkä sen takia olemme edelleenkin yhdessä, lapsien jo lennettyä pesästä. Ei eroteltu kenenkä lapsia kukakin oli, vaan olimme yksi perhe. Ja juu, rakastan suuresti häntä edelleenkin :)

Vierailija
29/49 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatat siinä sit vaan toisen miehen lapsia. Ei käy kateeks.

Vierailija
30/49 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tein ja miehen mielestä vain hänen oma biologinen lapsi oli hyvä. Edellisestä suhteesta olevaa lasta alettiin haukkumaan yms ja erohan siinä tuli.

Tietysti mies arvostaa enemmän omaa lastaan, kuin toisen miehen. Tiedätkö mitä urosleijona tekee vieraan uroksen pennuille? Me emme sentään ole niin barbaarisia, vaan elämme sivistyneessä yhteiskunnassa.

Minä itse en ikinä alkaisi seurustella lapsellisen naisen kanssa, jos en itsekin pääsisi siittämään lasta hänelle

Nuo vertailut eläimiin on lapsellisia.

Vierailija
31/49 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tyydyit tommoseen jo kaksi kertaa polkaistuun eukkoon?

Vierailija
32/49 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisellahan on jo lapset, miksi hän haluaisi lisää? Ei se sinusta johdu, vaan siitä, että naisella on jo lapsia. 

Kyllähän jotkuthaluaa enemmänkin kuin kaksi lasta.

Vierailija
33/49 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lapset itsesi kanssa, beta partasuti. 

Vierailija
34/49 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ala muiden äpäröiden elättäjäksi. mailmassa 3miljardia läpeä valinnan varaa on

Vierailija
35/49 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juottaa naisen sammuksiin ja sitten ruikkaa siemenet laariin?

Mietitkö sinä yhtään, mitä kirjoitat? Tuo teon seuraukset on kerrottu rikoslaissa.

rangaistaanko naista vastaavasti, jos tekeytyy salaa raskaaksi esim valehtelemalla pillereistä? EI vaan miestä rangaistaan siitäkin elatusmaksuilla

Pillerit eivät ole 100% varmoja vaikka ne ottaisi tismalleen ohjeen mukaan. Jos mies ei halua lasta, hän voi toimia niin, että pitää siittiöt omassa hallussaan.

Vierailija
36/49 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä tyydyit tommoseen jo kaksi kertaa polkaistuun eukkoon?

Aivan oikein, nainenhan tulee jokaisesta yhdyntäkerrasta raskaaksi :D

Vierailija
37/49 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Äiti ja isä elättävät lapsensa.

Toi ei ainakaan pitänyt paikkaansa minun elämässäni. Eron jälkeen lasten isä maksoi mitä maksoi, maksoi mitä halusi ja ei maksanut ellei halunnut. Lapset olivat suurimman osan koko lapsuudestaan minun luonani.

Uusi mieheni ja minä maksoimme yhdessä kaiken, kumpikin tulojensa mukaan. Saimme myöhemmin myös yhteisen lapsen. Päivästä nro 1 oli meillä yhteiset rahat, niillä maksettiin kaikki. Ja näin on nytkin, minä olen huomattavasti pienituloisempi, koskaan tuosta ei ole kiistelty - hänen puoleltaan se on ollut luonnollista ja itsestään selvää. Perheenä mentiin. Ehkä sen takia olemme edelleenkin yhdessä, lapsien jo lennettyä pesästä. Ei eroteltu kenenkä lapsia kukakin oli, vaan olimme yksi perhe. Ja juu, rakastan suuresti häntä edelleenkin :)

Jos toinen vanhempi ei maksa, maksaa Kela elatustuen. Olen onnellisesti naimissa ja uusperheen lapset maailmalla, vaikka me vanhemmat olemme vastanneet vain omiemme kuluista.

Ap:llehan tässä on neuvoja jo tullutkin. Jos lapsiasia on ollut vain kuulopuhetta ennen seurustelua, sen varaan sinun on turha laskea mitään. Jos nainen ei halua lapsia, hän ei niitä halua, eikä siihen tarvitse olla mitään erityistä syytä.

Vierailija
38/49 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdit vielä löytämään lapsettoman naisen jonka kanssa perustaa perhe. Miksi nuori ihminen tyytyisi toisella kierroksella olevaan, kun lapsettomiakin on tarjolla?

Olisko vaikka siksi että rakastuu? Ihan niinkuin voisi valita tuollaisten seikkojen perusteella keneen rakastuu. Persoonaan rakastutaan, oli lapsia tai ei. 

Surullista että ihmiset oikeasti metsästää parisuhdetta tuollaisten kriteerien perusteella, eikä tunteiden.

Siis haloo, jos itse on lapseton ja haluaa oman lapsen, niin silloin sellainen kumppani ei todellakaan toimi joka ei halua lisää lapsia.

Vierailija
39/49 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä on ihan luonnosta, että mies haluaa myös oman lapsen. Mutta, valitettavasti naista ei siihen voi kuitenkaan pakottaa. Nuori ihminen kun kyseessä, niin ehtii vielä löytämään sellaisenkin kumppanin, joka lapsen haluaa. 

Vierailija
40/49 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako vain àhŧèrííín?