Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle iskee aina "pakkomielle" millon mistäkin..

Vierailija
18.06.2021 |

***** oikeesti että alkaa rasittaa. Mun miehellä on tällänen taipumus aina "kiinnostua" asioista niin syvästi että se luisuu pikkuhiljaa pakkomielteiseksi. Esimerkkinä; vuosi sitten meinattiin erota koska hän kehitteli itselleen pakkomielteen sellaisesta petipuuhiin liittyvästä asiasta, joka oli minulle täysin vastenmielinen. No, onneksi tuli järkiinsä tai ehkä saatiin jonkinlainen kompromissi siitä aikaiseksi ja nykyään ei enää juuri edes puhu koko asiasta. Nyt uusimpana villityksenä hänellä on MIEKAT. Kyllä, miekat. Selaa tuntitolkulla netistä erilaisia miekkoja ja on perustanut itselleen nyt uuden tilin jonne säästää rahaa miekan ostoa varten. Puhuu kokoajan miekoista ja siitä kuinka "kiehtovia kapistuksia" ne on. Onneksi pikkusen lohduttaa kun tiedän jo kokemuksella että tätäkään villitystä ei kauaa kestä. Pelottaa vaan aina että mikä se seuraava aihe mahtaa olla...

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siis on ongelmasi?

Vierailija
42/50 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillä on lievä autismi. Ehkä myös itsekeskeinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hitsit!

Saisiko tuon tarmon kanavoitua jotenkin järkevästi? Löytäisittekö jonkun yhteisen mielenkiinnon kohteen?

Esimerkiksi sijoittaminen?

Vierailija
44/50 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi säästää rahaa miekkaan, eikä kerralla tuhlaa johonkin kalliiseen ei pitäisi olla vaikea juttu sullekaan kestää hänen intoiluaan, Mitäs, jos se sama raha menisi lähipubiin ja örveltämiseen? 

Olen aina pitänyt ihmisistä, jotka löytävät uutta sisältöä elämäänsä ja innostuvat uusista asioista. Sellaiset ovat ehdottomasti mielenkiintoisimpia juttujakavereita. Usein myös hyviä vanhempia, sillä innostuminen uusii asioihin  on myös avoimuutta ja mahdollisuuksien antamista monelle asialle maailmassa. 

Miten se miehen harrastus on sinulta pois?

Vierailija
45/50 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma minulla, löytyy joku uusjuttu, luen kaiken mahdollisen asiasta  ja puhun siitä liikaakin.

Sitte se menee ohi yleensä n . kuukaudessa,kunnes tulee uus  juttu.

46v . mies.

Vierailija
46/50 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tuttu tunne. Meillä se menee yleensä niin että työkaveri, kaveri, tuttu tai tutun tuttu tekee/hankkii jotain niin meillä pitäisi sitten olla samaa. Asumismuoto, lemmikki, lomakohde, harrastus, melkein mikä vain. Sitten paasataan kun se ja se tekee sitä ja tätä ja ihmetellään kun vaimo ei innostu, riitakin saadaan aikaiseksi. Mies kyllä monella tapaa muuten kiltti mutta olen välillä raivon partaalla milloin minkäkin hypetyksen kanssa. 

Vierailija
47/50 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapian tarpeessa

Vierailija
48/50 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADHD:lle on tyypillistä ylikiinnostua asioita joskin että viime vuonna ja tänä vuonna ei oikein vielä ole ”koko ajan”

Vierailija
49/50 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies on tuollainen. Ja sillä on vahvat Aspergerpiirteet todistetusti. Politiikasta en jaksa sen kanssa jauhaa. Muuten olisi ihan kiva aihe, mutta mies ei hahmota suuria kokonaisuuksia niin en pysty.

Muuten sen innostuksen kohteet on ihan järjellisiä. Liikuntavälineiden oston olen kieltänyt. On siis ostellut jo vaikka mitä ja niille ei ole tilaa. Salille ei kehtaa mennä, niin niitä on sitten pakko hamstrata tänne kotiin. Ja tässäkään ei mitään järkeä. Voi olla 5 vatsalihaslaitetta, jotka on erilaisia, mutta treenaa samaa lihasta samalla tavalla. Sitten ei osaa puoliakaan käyttää muttei huoli apua (ja kyllä, mulla olisi kyky auttaa ja neuvoa)

Samoin siivoukseen on hurahtanut. Se nyt on ihan käytännöllinen, vaikken ole ihan varma tehdäänkö koko siivouskaapin sisällöllä mitään ikinä.

Itselläni on ollut pari kiinnostuksen kohdetta lapsesta asti. Sama aihe, mutta näkökulma vähän muuttuu kun ikää tulee lisää. Mutta onhan tuokin jonkun mielestä hirveän tylsää.

Vierailija
50/50 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekka maksaa pari sataa euroa. Mikä tässä oli ongelma? Jos aikuinen ihminen haluaa omilla rahoillaa sellaisen ostaa niin mitä väliä? Tuntuu vähän turhasta nipottamiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä