Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onni on rauhallinen kerrostalo!

Vierailija
18.06.2021 |

Olen asunut nykyisessä asunnossani vuoden ja olen edelleen lumoutunut tämän talon rauhallisuudesta. Klo 22 tulee todellakin hiljaisuus, mitään basson jyminää tai tappelun ääniä ei kuulu, ihmiset tervehtivät kohteliaasti ja jopa alkoholiin (ilmeisesti) menevä naapurikin on rauhallinen ja omissa oloissaan ketään häiritsemättä. Tämä on paratiisi verrattuna niihin paskaluukkuihin, joissa olen aikaisemmin asunut. Eikä tässä talossa edes ole ketään ns. kyttääjää, on kuin kaikki olisi hiljaisella sopimuksella päättäneet elää asiallisesti.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on kämppä niin arvokkaalla alueella, ettei Kelan ja sossulan asiakkailla pääsääntöisesti oli tänne asiaa.

Vierailija
22/31 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin rivitaloon, päätyasunto, vain yksi seinänaapuri. Naapurista ei kuulu mitään. Onni ja autuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, jos ei tule remontteja taloon tai joku uusi naapuri.

Vierailija
24/31 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on kämppä niin arvokkaalla alueella, ettei Kelan ja sossulan asiakkailla pääsääntöisesti oli tänne asiaa.

Arvokkaalla alueella kun asuvilla voi olla päivä tai mielenterveysongelmia,jotka sitten naapurirauhaa hiertävät.

Vierailija
25/31 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä arvoalueella asukas poltti rivariasuntonsa... Ei häiriköt katso varallisuutta.

Vierailija
26/31 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella kaikissa taloyhtiössä ollut bilettäjiä ja narkkareita. Ei auta muutto.

Vierailija
27/31 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Kyseessä todella rauhallinen vuokratalo. Täällä ei asu ketään häirikköä. Täällä asuu yksi lapsiperhe (teini-ikäisiä) ja loput rauhallisia sinkkuja kolmekymppisistä eläkeläisiin. Kukaan ei biletä tai huudata musiikkia tai muutenkaan elämöi. Täällä on monta koiraa, jotka nekin ovat hiljaisia. Päivälläkin on hiljaista. Parvekkeella saa istua rauhassa, eikä mistään kuulu ääntä. Naapurit tervehtivät toisiaan ja joskus puhutaan. En ole ikinä asunut näin rauhallisessa talossa.

Vierailija
28/31 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen asunut melkein kymmenen vuotta omassa asunnossani Itä-Helsingissä. Meidän rapussa paljon pitkäaikaisia asukkaita ja rauhallista on. Näen aika harvoin naapureitani ja moikkaan mutta muuten en juuri ole tekemisissä. Tässä asuu sekä lapsiperheitä että yksin asuvia eläkeläisiä. Olen tyytyväinen tähän, olisi rasittavaa kuunnella jotain känniörinää.

Vierailija
29/31 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuripeliä. Ehkä omistusasunnoissa yleensä paremmat mahdollisuudet rauhaan mutta niitäkin vuokrataan eteenpäin joten turha valittaa. Kerrostalo on aina riski ja joka taloyhtiössä on ne juopot, bilettäjät, musanluukuttajat, hullut, ketjupolttajat, kyylät, rääkyvät kakarat, instrumentinsoittajat ja ties mitkä

Vierailija
30/31 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtasitko omin päin purettavan kerrostalon ?

Vierailija
31/31 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on rauhallinen kerrostalo. Valtio-omisteisia vuokra-asuntoja, eli köyhempää väkeä. Paljon lapsiperheitä. Hiljaista, rauhallista ja siistiä. Jätehuone ja piha ovat aina siistejä. Lapset eivät mekasta sisällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme