Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen talveen mennessä täysrokotettu koronaa vastaan, joten ensi talvena menenkin taas ulkomaanmatkalle! Onkos sinullakin ulkomaanmatkat jo suunnitelmissa?

Vierailija
17.06.2021 |

Jos on, niin minne ajattelit matkustaa? Minä aion suunnata johonkin lämpimään!

Tai saattaisihan sitä päästä ilman rokotuksiakin ulkomaille, mutta en halua koronatestiä, enkä todellakaan mitään 2 viikon karanteenia! Siinähän menee matka kokonaan pilalle!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsihih hö hö nokkela =)

0/5

Vierailija
2/31 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjaan tulee lähdettyä <3

Suurin osa suomalaisista tosin kykkinee vielä ensi talvenkin poteroissaan, kun voi nuha kuulemma iskeä jos päätään nostaa :'D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

me lähdetään scheyselleille...

Vierailija
4/31 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii molemmat rokotteet

Vierailija
5/31 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haha xD Mä ainaki lähden heti reissuun mä en osaa mitään loogista ajatteluu tai pysty mihinkään pitkäjänteiseen toimintaan haha lampaat xD"

Prööt!

Vierailija
6/31 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juuri kaksi kaveria kertoi taas lähtevänsä asunnoilleen Espanjaan, molemmat saa 2. rokoteannoksen tämän kuun lopulla.

Vierailija
7/31 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kato pitkästä aikaa "rajotukset on pellejä mä haluun ainaki matkustaa lenskari on tosi nopee xD" -ketju.

Poistoon vaan.

Vierailija
8/31 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde yhtään mihinkään ulkomaiden lämpöön vaikka olenkin jo täysrokotettu. Rakastan talvea <3

Vierailija
9/31 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ehkä tulee jonnekin lähdettyä. Korona sairastettu (oli mulla lievä flunssa) = pitkäainen, ehkäpä elinikäinen suoja covidia vastaan.

Vierailija
10/31 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatii molemmat rokotteet

Niin, sitähän se täysrokotettu nimenomaan tarkoittaa. Mutta hyvin ehtii talveen mennessä saada molemmat rokotteet, vaikka ensimmäistäkään ei olisi vielä saanut, jos sen ensimmäisen saa kuitenkin lähiaikoina.

Vierailija
11/31 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ehkä tulee jonnekin lähdettyä. Korona sairastettu (oli mulla lievä flunssa) = pitkäainen, ehkäpä elinikäinen suoja covidia vastaan.

Rokotepassi ei voi tulla liian nopeasti.

En malta odottaa niitä itkupotkuraivareita, kun rokotevastaiset urpot eivät pääsekään lennolle.

Vierailija
12/31 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden 2.7.2021. Matkatoimisto järjestää koronatestin 100€:lla ja sillä pääsee Välimerelle. Kotiin pääsee aina. 

Vierailija
13/31 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähde yhtään mihinkään ulkomaiden lämpöön vaikka olenkin jo täysrokotettu. Rakastan talvea <3

Suomen talvet ovat nykyään ainakin etelässä usein sellaista pimeyttä, harmautta, märkyyttä, sumua ja loskaa, että sellaisen vuoksi menee moni talven rakastajakin ennemmin vaikka sinne ulkomaille lämpöön.

Vierailija
14/31 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En malta odottaa niitä itkupotkuraivareita, kun rokotevastaiset urpot eivät pääsekään lennolle.

Testillä pääse muutkin kuin kaksi viikkoa sitten kaksikertaa rokotetut, joita on tällä hetkellä lähinnä ammattilaiset, syöpäsairaat ja 90-vuotiaat eläkeläiset, jotka eivät matkusta muualle kuin apteekkiin.

Vierailija
15/31 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan Nurmoon.

Vierailija
16/31 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski-Lasse kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavia ei pakkasella hiki kiusaa. 👍

Enpä tiedä mistä sait päähäsi että olen lihava. Siitäkö että pidän talvesta enkä lähde ulkomaille lämpimään?

Rakastan hiihtämistä ja luistelua sekä moottorikelkkailua. Niitä ei voi aurinkorannoilla tehdä.

Vierailija
17/31 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkeä päähän kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testillä pääse muutkin kuin kaksi viikkoa sitten kaksikertaa rokotetut, joita on tällä hetkellä lähinnä ammattilaiset, syöpäsairaat ja 90-vuotiaat eläkeläiset, jotka eivät matkusta muualle kuin apteekkiin.

Väärin meni. Heinäkuussa tosia rokoteannoksia saa jo viisikymppiset perusterveet ihmiset, kuten minä.

Vierailija
18/31 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkeä päähän kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin meni. Heinäkuussa tosia rokoteannoksia saa jo viisikymppiset perusterveet ihmiset, kuten minä.

Nyt saaneet vai heinäkuussa toisen annoksen saaneet, joiden täytyy vielä odottaa kaksi viikkoa?

Vierailija
19/31 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mukavaa ottaa jonkinlainen tuntematon lääkeaine (joiden sivuoireista ja tuloksista lääkefirmat ovat pesseet kätensä 100% ks. https://yle.fi/uutiset/3-11700240  ) ei varsinaisesti sairauden takia vaan siksi että pHääSee vÄhäN PhUkheTtiin lomailemaan. Kuka ihminen koskaan maailman historiassa on ottanut itseensä lääkkeitä tai aineita ei sairauden vaan ulkopuolisen asian takia? Itse en aio olla mukana tässä ihmiskokeessa ja toivoisin jokaisen ihmisen pohtivan syvästi rokotteen ottamista. Yleensä rokotteen ottamisen taustalla on pelko. Norjan oma kansanterveyslaitos FHI (Folkehelseinstituttet) ilmoitti eilen, että AstraZenecan rokotteiden kuolleisuus prosentti on itse virusta suurempi.

AstraZenecan biologisten lääkkeiden johtaja Ruud Dobber totesi saman asian uutistoimisto Reutersin haastattelussa suoremmin:

”Emme yksinkertaisesti voi ottaa riskiä (…) jossa rokotteessa ilmenisi haittavaikutuksia neljän vuoden sisällä.” 

Ihmiset herätkää <3

Vierailija
20/31 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna lähdössä Brasiliaan. Onhan tässä korona-aikana reissattu jo 7 maahan työn merkeissä ja lomalla käytiin Eurooppaa kiertämässä. Testit ja karanteenit tuttuja.

Rokotetta en ole ottamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän