Kertokaa yksi suosikkiyhtyeenne ajalta, kun olitte 15-25
Kommentit (1234)
Irinan biisejä tuli teininä (ja joskus vieläkin) kuunneltua kerta toisensa jälkeen.
No ainaki Scooter oli kova. Se oli mun suosikki monta vuotta.
Def Leppard silloin ja nyt. Olen 56.
The Rasmus, HIM, Nightwish, Evanecsence, Sonata Arctica kun olin 10-14 (vaikka ei kysytty mitä noin nuorena kuuntelin, mutta tuolloin musiikin fanittaminen oli minulle kaikista tärkeintä elämässä)
15-19 Lady Gaga, Sia, Apocalyptica, Johanna Kurkela, Kerli, Infected Mushroom. Tässä vaiheessa kun Spotify tuli en enää fanittanut pelkästään mitään bändiä, vaan kuuntelin paljon erilaisia kappaleita eri esittäjiltä
20-25 Teflon Brothers, Ghost, Gasellit, Ruger Hauer, Juice Leskinen, Leevi and the Leavings ja Creedence Clearwater Revival. The Weeknd, Pegboard Nerds
Mutta siksi yhdeksi bändiksi mitä kysyttiin sanon The Rasmus. Oli teini-ikäni suurin fanituksen kohde.
N26
Hanoi Rocks
Sitten Razzle kuoli, bändi hajosi ja musiikkimakunikin muuttui vuosien varrella. Mutta Hanoit oli se suurin fanituksen kohde, kun olin 15.
Boney M , Baccara, sweet, Mud, abba , Suzi quatro
Veltto Virtanen oli kova stara.
15-25v väli sattuu mulla kattamaan koko ysärin alusta loppuun ja sen verran muuttui musiikkimaku sillä välillä, että en osaa sanoa yhtä suosikkibändiä. Kyllähän musiikin valtavirran tyylikin oli erilainen vuonna 1990 kuin 1999.
Pearl Jam