Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta

Vierailija
17.06.2021 |

Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa

Kommentit (2731)

Vierailija
1321/2731 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrick Swayze- Dirty Dancing.

Vierailija
1322/2731 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gary Oldman Draculana

Robert Downey jr. Charlie Chaplinina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/2731 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny Depp ja Pieni suklaapuoti

Vierailija
1324/2731 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liam Neeson

Vierailija
1325/2731 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matt Dillon Drugstore cowboy

Vierailija
1326/2731 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethan Hawke Rakkautta ennen auringonlaskua -elokuvassa. Sehän on trilogian keskimmäinen elokuva, mutta muita osia en ole nähnyt.

Vierailija
1327/2731 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

66 viestiketjua myöhemmin voi tehdä melko hyvän tutkimuksen naisten miesmausta: hiukset tulee olla päässä sataprosenttisesti. Tärkein kriteeri parinvalinnassa suhteeseen, kuin suhteeseen.

TAI sitten tyrkyllä on hyvin vähän kaljuja miesnäyttelijöitä sellaisissa rooleissa, joihin ihastuminen on todennäköistä. Etenkin Hollywoodissa tupataan castaamaan tukkapäisiä kauniita miehiä rooleihin, joilla haetaan sitä, että heihin ihastutaan. Osataan sitä toki muuallakin.

Jason Statham esimerkiksi on todennäköisesti monen mielestä hyvinkin komea, mutta hänen roolihahmoissaan harvemmin on mitään sellaista, joka mahdollistaisi jalkojen alta menon. Komeus ei yksinään riitä. Sama juttu Ed Harrisilla, the Rockilla ja Patrick Stewartilla, joiden lisäksi oma suosikkini J. K. Simmons, joka ei ole edes komea (ja kahden edeltävänkin komeus jakaa varmasti mielipiteitä). Simmonsin roolit ovat olleet poikkeuksellisen kammottavia. Muita kaljuja miesnäyttelijöitä minulla ei tule mieleen, enkä jaksa googlailla.

Heitä sinä minulle vastapalloon joku kalju näyttelijä, joka tekee sellaisen roolin, josta naiset tuppaavat syttymään. Eli siis roolin puolesta olisi sellainen, että kiehtoisi.

Bruce Willis on muuten mainittu ketjussa moneen kertaan, samoin Sean Connery (joka ei ole täysin kalju, mutta jo nuorena alkanut kaljuuntua).

Ed Harrisilta osaan itse sanoa roolin, joka vei jalat alta: Virgil Cole Appaloosa-elokuvassa. Olikin häneltä ihan erilainen rooli, kuin mihin hänet tavallisesti castataan.

Vierailija
1328/2731 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esa Pakarinen ja Masa Niemi.Pekka ja Pätkä n**kereinä.

Vierailija
1329/2731 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ross Poldark
Nimenomaan Poldark sarjassa hän on niin hot, puoleensavetävä, oikeudentajuinen ja miehekäs.

Näyttelijä Aidan Turner todellisena henkilönä ei taas vetoa ollenkaan

Vierailija
1330/2731 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ross Poldark
Nimenomaan Poldark sarjassa hän on niin hot, puoleensavetävä, oikeudentajuinen ja miehekäs.
Näyttelijä Aidan Turner todellisena henkilönä ei taas vetoa ollenkaan

Oletko nähnyt häntä siinä minisarjassa Eikä yksikään pelastunut? Poldarkissa on seksy, mutta tuossa on seksy potenssiin sata. Jos silmäkarkkia kaipaat, laita googlen kuvahakuun "And Then There Were None Aidan Turner towel" ;)

Vierailija
1331/2731 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idris Elba - Wire
Uma Thurman-Kill bill
Leonardo-R&J
Jason Momoa -GOT khal drogo
Brad Pitt-kunniattomat paskiaiset
Tommi Korpela-Ikitie
Heath Ledger- 10 things I hate about you

Uma Thurman?

Mulla noissa leffoissa itse Bill eli David Carradine.

Vierailija
1332/2731 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brad Pitt mainittu monesti Thelma&Louisessa, olenko ainoa, jolta Michael Madsen vei jalat alta kys. leffassa......?

Vierailija
1333/2731 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Englantilainen potilas 

Siinä komea Ralph Fiennes näytteli 

Hän oli vaikuttava (ja komea) jo Schindlerin listassa. Tosin ei ehkä jalat alta vievällä tavalla.

Oli kyllä nuorena komea! Mun ehdoton suosikki 😍
Ihmettelen kyllä että on niin radikaalisti vanhentunut. Harmillista.

Mun mielestä hän on vanhentunut ihan hyvin! Tosi hyvännäköinen uusimmassa Bondissakin. Tai sit oon vaan outo :D 

Vierailija
1334/2731 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

66 viestiketjua myöhemmin voi tehdä melko hyvän tutkimuksen naisten miesmausta: hiukset tulee olla päässä sataprosenttisesti. Tärkein kriteeri parinvalinnassa suhteeseen, kuin suhteeseen.

TAI sitten tyrkyllä on hyvin vähän kaljuja miesnäyttelijöitä sellaisissa rooleissa, joihin ihastuminen on todennäköistä. Etenkin Hollywoodissa tupataan castaamaan tukkapäisiä kauniita miehiä rooleihin, joilla haetaan sitä, että heihin ihastutaan. Osataan sitä toki muuallakin.
Jason Statham esimerkiksi on todennäköisesti monen mielestä hyvinkin komea, mutta hänen roolihahmoissaan harvemmin on mitään sellaista, joka mahdollistaisi jalkojen alta menon. Komeus ei yksinään riitä. Sama juttu Ed Harrisilla, the Rockilla ja Patrick Stewartilla, joiden lisäksi oma suosikkini J. K. Simmons, joka ei ole edes komea (ja kahden edeltävänkin komeus jakaa varmasti mielipiteitä). Simmonsin roolit ovat olleet poikkeuksellisen kammottavia. Muita kaljuja miesnäyttelijöitä minulla ei tule mieleen, enkä jaksa googlailla.
Heitä sinä minulle vastapalloon joku kalju näyttelijä, joka tekee sellaisen roolin, josta naiset tuppaavat syttymään. Eli siis roolin puolesta olisi sellainen, että kiehtoisi.
Bruce Willis on muuten mainittu ketjussa moneen kertaan, samoin Sean Connery (joka ei ole täysin kalju, mutta jo nuorena alkanut kaljuuntua).
Ed Harrisilta osaan itse sanoa roolin, joka vei jalat alta: Virgil Cole Appaloosa-elokuvassa. Olikin häneltä ihan erilainen rooli, kuin mihin hänet tavallisesti castataan.

Karl Urban oli kalju Skurgena (Thor: Ragnarok) ja todella seksikäs niinkin, vei jalat alta. Billy Butcherin rooli kuitenkin sytyttää häneltä kaikkein eniten. Se ei tosiaan johdu tuuheasta tukasta.

Vierailija
1335/2731 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thomas Jane, roolihahmo Joe Miller sarjassa The Expanse

Vierailija
1336/2731 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liam Neeson

Tää on niin ihana, kun kys. miehen kohdalla on ihan turha mainita roolia, koska ne kaikki vie jalat alta :D

Vierailija
1337/2731 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patrick Swayze- Dirty Dancing.

Heh, en tainnut olla ainoa, joka mietti, millaista iloa niin letkeistä lanteista olisi vaakamambossakin. Olisi kiva joskus kokea.

Vierailija
1338/2731 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, toi Colin Firth, mutta sitten myös Barry Miller elokuvassa Kämppäkaverit (the Roommate), jossa hän näytteli hieman erikoista opiskelijapersoonaa Henry Palamountainia.

Vierailija
1339/2731 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlie Hunnam The Lost City of Z:ssä. Tekee muuten aika paljon samanlaisia rooleja, Papillonissakin oli samantyylinen. Ja voi taivas miten ihana ihana ihana ihana ihana The Gentlemenissä!

Vierailija
1340/2731 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arnold Schwarzenegger Terminaattorina... uuh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän