Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta

Vierailija
17.06.2021 |

Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa

Kommentit (2730)

Vierailija
821/2730 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timothy Dalton Kotiopettajattaren romaani- sarjassa 1983. Ei muissa elokuvissaan. Siinä nuorena naisena unelmoin hänestä. Nykyään kun olen kohta 60 v niin ei kukaan.

Vierailija
822/2730 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rami Malek. Mr Robot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/2730 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi 2000 ja Russell Crowe elokuvassa Gladiator. Nyt kun miestä katsoo, ei uskoisi, mutta silloin kolahti.

Vierailija
824/2730 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom Selleck ensin Magnumina ja myöhemmin Frendit- sarjassa vierailleena.  Syötävän komea mies!

Vierailija
825/2730 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timothy Dalton Kotiopettajattaren romaani- sarjassa 1983. Ei muissa elokuvissaan. Siinä nuorena naisena unelmoin hänestä. Nykyään kun olen kohta 60 v niin ei kukaan.

Dalton on minun suosikkibondini. Se walesiläinen aksentti. Missäköhän tuon sarjan voisi nähdä?

Vierailija
826/2730 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idris Elba. Luther.

Vierailija
827/2730 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dalton on muuten niitä harvoja miesnäyttelijöitä, jotka suutelee sen näköisesti että se varmaan oikeasti tuntuu hyvältä.

Russell Crowe on toinen.

Kummallakin on tapana ottaa naista päästä kiinni. Ilmeisesti ei ole vain ohjaajien valinta, koska mielestäni vain nuo kaksi miesnäyttelijää tekevät niin, muut ei.

Vierailija
828/2730 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi Takaikkuna leffassa James Stewart karvakäsi miten sen kädet on karvaiset . Esaun kädet? Hypnoosileffoja . Taikuri coppelfield hävitti muka lentokoneen .. . Batman ....eihän ne ole kuin poikia vasta. Edes Tarzan ei ollut seksikäs . Bratt Pitt oli nuorena pitkätukkana jossain leffassa söpö mut ei enää vanha ukko. Chippendales ????

Vierailija
829/2730 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murha Sandhamissa sarjan poliisi Thomas eli Jacob Cedergren jysähti sydämeeni ensi jaksosta lähtien. Tallensin kaikki jaksot, joissa Thomas esiintyy. Pimeinä syysiltoina käperryn sohvan nurkaan seuraamaan ihanaa pohjoismaista miestä. 

Vierailija
830/2730 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoista tulikin mieleen Puhallus ja Robert Redford . Oli aika polvet notkauttava mies.

Vierailija
831/2730 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Nyqvist❤️ Mikael Blomkvist - Miehet jotka vihaavat naisia

Vierailija
832/2730 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anthony Quinn - Zorbas 🥰

Vierailija
833/2730 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cillian Murphy Tommy Shelbyna (Peaky Blinders)

Hiljattain olen katsnut tuota sarjaa vasta ja  on kyllä loistava. Komea, mutta gangsterille sopivalla jylhällä ja karulla tavalla. Ja hänen hyvin matala ääni on puhdasta seksiä. 

Nikolaj Coster-Waldau tanskaksi on myös sisälmyksissä tuntuva luonnonvoima. Roolilla ei niin väliä.

Animal Kingdomin Craig on myös melko namupala: jättiläisspanieli, joka on koko ajan kokkelipäissään, arvaamaton, mutta lopulta kuitenkin spanieli.

Vierailija
834/2730 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tom Hughes oikeastaan roolissa kuin roolissa, etenkin ihanassa Victoria -sarjassa 😍 Niin hyvännäköinen ollakseen britti! Myös Robert Downey Jr varastaa aina roolisuorituksillaan sydämeni. Vanhetessaan vaikuttanut vain parantuvan kuin hyvä viini, vaikka hänellä onkin melkoisen hurja menneisyys... Ehkä se on osasyynä hänen viehätysvoimaansa?

What? Parhaat on juuri brittejä tai ausseja. Myös amerikkalaisissa tuotannoissa.

Vierailija
835/2730 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ron Jeremy

Vierailija
836/2730 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gregory Peck - esim. Kaksintaistelu auringossa  ..huh.

Ihanaa! Tää oli mun märkä uni alle 20-vuotiaana, kauan sitten <3 Tuleekohan tuo leffa ikinä telkkarista? Mä katsoin sitä videokasetilta. Gregory Peck oli niin järisyttävän komea... oijoi!

Vierailija
837/2730 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dalton on minun suosikkibondini. Se walesiläinen aksentti. Missäköhän tuon sarjan voisi nähdä?

YouTubesta löytyy kaikki jaksot. Oli myös Daltonin mielestä uransa paras rooli tuo Rochester.

Vierailija
838/2730 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ralph Fiennes Schindlerin lista

Vierailija
839/2730 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alex Hoegh Anderssen Ivar Ragnarssonina Viikingeissä. <3

Vierailija
840/2730 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tom Hughes oikeastaan roolissa kuin roolissa, etenkin ihanassa Victoria -sarjassa 😍 Niin hyvännäköinen ollakseen britti! Myös Robert Downey Jr varastaa aina roolisuorituksillaan sydämeni. Vanhetessaan vaikuttanut vain parantuvan kuin hyvä viini, vaikka hänellä onkin melkoisen hurja menneisyys... Ehkä se on osasyynä hänen viehätysvoimaansa?

What? Parhaat on juuri brittejä tai ausseja. Myös amerikkalaisissa tuotannoissa.

Ausseja ehkä, mutta ei ole vielä kovin montaa komeeta brittiä vastaan tullut.