Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2712)
Vierailija kirjoitti:
Outlander sarjan Jamie Fraser eli Sam Heughan
Jamie ei koskaan iskenyt muhun :D Mutta sovitaanko, että sä saat Jamien ja minä Frankin?
Vierailija kirjoitti:
Jack Nicholson - Hohto
Miksi alapeukut? Nythän puhutaan roolisuorituksista eikä komeudesta.
Jos olisin nainen. 😂 Keanu reeves toimisi niin matrix roolissa kuin john wick roolissa..
Vierailija kirjoitti:
Lost - Josh Holloway. Vasta pari kuukautta sitten striimasin sarjan ensimmäistä kertaa eli yli 15 vuotta myöhässä kommenttini kanssa.
Todellakin! Josh Holloway ja Ian Somerhalder olivat syy katsoa Lostia.
Joaquin Phoenix esittämässä John Cashia ja se koko tarina sai itseni jotenkin sekaisin, luulin pitkään että fanitan Cashia ja musiikkiaan, mutta kyse taisi olla vaikutuksen tehneestä elokuvasta. :´D
Joaquin Phoenix teki kyllä vaikutuksen jo elokuvassa Gladiator, oli sekin hämmentävän ristiriitaista, koska niin upea mies, mutta roolihahmonsa on niin vastenmielinen.
Myös Joaquinin nuorena kuollut isoveli River teki muuten ison vaikutuksen itseeni joskus aikanaan, elokuvaa en nyt muista nimeltä.
Russel Crowe siinä Robin Hoodissa. Tai oikeastaan missä roolissa vaan 🙂
Richard Armitage Herra Thorntonina
Vierailija kirjoitti:
Kit Harington Jon Snowna.
Chris Evans Steve Rogersina.
Ihastun oikeamielisiin hyviksiin.
Nikolaj Coster-Waldau ihan missä vaan roolissa. Huh, mikä ulkonäkö ja lämmin persoona tihkuu kaikkiin rooleihin.
Agent Mahone eli William Fichtner Prison Breakissa oli loistava hahmo hyvin näyteltynä.
Malcolm McDowell - Kellopeliappelsiini
Makulaku McCulkin Yksin Kotona-elokuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Melkein hävettää olla näin helppo, mutta Jamie Dornan 50 Shadesissä... vielä kun yhdistäisi tuon sen oikeaan irkkuaksenttiin niin aaaaah. Olen myöhännäisherännyt. Näin nuo elokuvat vasta joku 2 kk sitten ensimmäistä kertaa.
Toinen on jo mainittu Colin Firthin Mr.Darcy.
Mulle ei Jamie Dornan tehnyt 50 shades-roolissa mitään, mutta The Fall, huh.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä makuja on monenlaisia. Itse olen aina ihmetellyt, miten Crowe on kuuluisa habituksestaan HUOLIMATTA. :D Sehän näytti ihan papparaiselta jo nuorena.
Kyllä se on se ainoa oikea jalat alta vetelijä eli Colin Firth.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä makuja on monenlaisia. Itse olen aina ihmetellyt, miten Crowe on kuuluisa habituksestaan HUOLIMATTA. :D Sehän näytti ihan papparaiselta jo nuorena.
En mä tiedä ainakaan, mutta myös muhun Crowe vetoaa, ihan sama, mitä esittää.. Gladiaattoria, huippuälykköä, Robin Hoodia... Menis vaikka palopostina, mä ostan silti!
Vierailija kirjoitti:
Charles Ingalls/Michael Landon. Pienitalo preerialla. XD
Ja nuorempana Bonanzassa hän vasta komea olikin. Tykkään myös siitä varmuudesta, jolla hän käsittelee hevosia. Täytyi osata ihan oikeasti ratsastaa.
Jack Nicholson - Hohto