Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2712)
Joel Kinnaman - Johan Falk -elokuvasarjan Frank Wagnerina ja sen jälkeen kaikki.
Henry Cavill - nuorena Tristan ja Isoldessa, kun oli vaan niiiin hyvännäköinen, mutta sittemmin Geraltina ihan täydellinen ääntä myöten.
James Mcavoy ihan missä tahansa roolissa
Joaquin Phoenix - Gladiator ja Johnny Cash
Joku mainitsi Mikael Persbrandtin - Gunvald on Beckeissä raivostuttava hahmo, mutta Sex Educationissa oli kyllä aika hottis :)
Nyt tulee varmaan kirjoitusvirheitä, mutta en jaksa tarkistaa.
Heath Ledger elokuvassa 10 things I hate about you. Varsinkin se laulu You're just too good to be true, can't take my eyes out of you. Onneksi tallensin, tuo kohtaus piti katsoa moneen kertaan. Kunpa se olisi laulettu minulle.
En tiedä kerrasta, mutta Peter Quinn niinsanotusti grew on me Homelandissa. Rupert Friend teki hahmosta sarjan ehdottomasti kiinnostavimman ja sympaattisimman tyypin, vaikka käsikirjoitus olisi mahdollistanut hyvin erilaisenkin työn. Tai ehkä tuotantotiimi päätti yhdessä tehdä täydellisen miehen, jonka sitten kiusallaan panivat kärsimään.
Brad Pitt -intohimon tuulet
Jude Low - holiday
Patrick Swayze -Dirty Dancing
Leo DiCaprio - Titanic
Cry Baby - Johnny Depp
Vierailija kirjoitti:
Johnny Depp - Cry Baby
Clive Owen - Yli Rajojen
James McAvoy - Jane Austenin jalanjäljillä
Ryan Gosling - Notebook
Tossa Jane Austin jalanjäljillä oli jotain semmosta jännää käsinkosketeltavaa ihanuutta joka upposi muhun, vaikka James ei ole "mun tyyppiä" mutta jännästi on jäänyt mieleen tosi hottiksena.
Se inkkaripoliisi Twin Peaksissa sai teinitytön sydämmen läpättämään!
Joo tosi fani kun ei muista nimiä :D Mutta Dwason Creek-sarjan Pacey vai mikä Percy se nyt oli, tummahiuksinen kundi.
Tom Cruise Top Gunin Maverickina
Lapsuuden ihastus
Paavo Westerberg - susikoira Roi sarja
Viggo Mortensen Eastern promises.
Vierailija kirjoitti:
Se inkkaripoliisi Twin Peaksissa sai teinitytön sydämmen läpättämään!
Samaisen sarjan sheriffi Harry S. Truman oli ihastukseni, en kehdannut kertoa sitä ystävillekään kun he kaikki tykkäsivät agentti Cooperista.
Rami Malek teki unohtumattoman suorituksen Mr Robotissa.
Jonathan Rhys Meyers kuninkaana sarjassa Tudors. Muutenkin missä tahansa roolissa.
Lee Minho sarjassa The Heirs. Maailman komein mies. <3
No David Hasselhoff Ritariässässä, halusin sen kanssa naimisiin kun olin ehkä 10-vuotias. Ja Richard Dean Andersson Ihmemiehessä - sama juttu.
Sittemmin Benicio Del Toro missä vaan vanhemmassa leffassa (enää ei oo ihan niin kuuma kuin nuorena).
Ja Mark Jordon TV-sarjassa Heartbeat. Ihana. <3