Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2712)
Brad Pitt - Troija
Edward Norton ,- Kirjava huntu
Nicolas Cage - Kapteeni Corellin mandoliini
Game of thronesim Jamie, House sarjan tohtori House.
Onhan näitä :) Nuo tuli ensiksi mieleen.
Christian Slater JD:n roolissa leffassa Heathers. Ihastuin teininä tulisesti, ja kauan sen jälkeen kukaan oikea ihminen ei aiheuttanut yhtä voimakasta ihastumista 😅
Don Johnsonin näyttelemä Sonny Crockett Miami Vicessä. Jason Momoa Khal Drogona Game of Thronesissa.
Frozenin Kristoff
Tosi suloinen, ihana, en kestä, miks sen pitää olla piirroshahmo. Missä mulle oma Kristoff.
Ron Jeremy. Olihan se järkytys, että sen näköinen läski ukko saa palkkaa siitä, että panee kauniita naisia.
Ei ole omalla kohdalla toiminut edes ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Englantilainen potilas
Siinä komea Ralph Fiennes näytteli
Näytteli hyvin natsia
Kiva ketju, kiitos!
1.
Toby Stephens Mr Rochesterina ja muutoinkin. Äitinsä on muuten Maggie Smith, näyttelijäsukua ja taidot siis jo perintönäkin.
Muut
Timothy Dalton bondina.
Viggo Mortensen Aragornina.
Ralph Fiennes englantilaisessa potilaassa (nolotti itkeä ulisemalla leffateatterissa kohtauksessa, jossa Fiennes kantoi kuollutta rakastettuaan, mutta minkäs mahdoin).
Taneli Mäkelä Musta tuntuu.
Jason Momoa eli Khal Drogo, GoT <3
Clive Owen Arthurina elokuvassa King Arthur <3
Viggo Mortensen Aragornina LoTR -trilogiassa <3
... ainakin nämä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englantilainen potilas
Siinä komea Ralph Fiennes näytteli
Näytteli hyvin natsia
Ei kylläkään Englantilaisessa potilaassa.
Clark Gable Tuulen viemäässä. Olin silloin kyllä ihan nuori, kun näin elokuvan ensimmäisen kerran ja sen jälkeen monta kertaa; Colin Firth melkein missä tahansa roolissa:)
Vierailija kirjoitti:
Ron Jeremy. Olihan se järkytys, että sen näköinen läski ukko saa palkkaa siitä, että panee kauniita naisia.
Ei ole omalla kohdalla toiminut edes ilmaiseksi.
Siinäpä sinulle uusi työura, ei muuta kuin hakemaan.
Hugh Fraser kapteeni Hastingsina.