Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2712)
Kliseinen, mutta olkoot: Hugh Jackman Wolverinena.
Kevin Costner, Tanssii susien kanssa.
Michael Douglas Basic Instinct
James Nesbitt (Adam) Rimakauhua ja rakkautta sarjassa. Erityisesti se kohtaus, jossa Adam polttareissaan pohjois-Irlannissa lauloi esiintymislavalla entiselle tyttöystävälleen.
Kyllä olisin minäkin lähtenyt matkaan.
Tämä, ehdottomasti! Aina ja ikuisesti!
Vierailija kirjoitti:
Englantilainen potilas
Siinä komea Ralph Fiennes näytteli
Oliver Queen eli oikealta nimeltään Stephen Amell sarjasta arrow
Vierailija kirjoitti:
Firth ja mr Darcy aina ja ikuisesti.
Tätä on aivan pakko kompata. "Oh Mr. Daa-a-a-aarcy!"
Ylpeys ja ennakkoluulo ts. Colin Firth vei jalat alta ja hormonitoiminnan sekaisin viikoiksi.
Lisään vielä vähän ohiksena, että 1990-luvun alkuvuosina ennen Ylpeyttä ja ennakkoluuloa tuli tv:stä Covington Cross-niminen, keski-aikaan sijoittuva brittisarja. Siinä vei jalat alta Colin Firthin nuorempi veli Jonathan. Naama (eloisa, ilmeikäs vilkkusilmä) ja nimi jäi välittömästi mieleen.
Oletin pitkään, että Jonathan Firthistä tulee kaikesta Mr Darcy hurmoksesta huolimatta suurempi ja näyttävämpi Oscar-tähti kuin Colinista, mutta on kait ihan itse valinnut vaatimattomamman näyttelijäuran.
Mutta joo, Colin Firth ja Mr Darcy forever!
Richard Madden Disneyn vuoden 2015 Tuhkimo-elokuvan prinssinä! Olin katsonut häntä Rob Starkina Game of Thronesissa enkä kiinnittänyt koko mieheen mitään huomiota, en edes tunnistanut samaksi näyttelijäksi. Paras tietämäni elokuvien satuprinssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henry Cavill, Witcher. Henry Cavill supermiehenä ei nappaa yhtään, ja meinasin repiä peliverkkarini kun kuulin noiturin valinnasta, mutta sehän sitten lopulta toimi paremmin kuin osasin kuvitellakaan.
Mä en taas Henry Cavilin hahmoista välitä. Se Witcherin blonditukka oli jäätävä myötähäpeä hänen päässään. MUTTA itsenään jannuhan on viihdyttävä ja hauska tapaus. Mielellään seuraan instassa ja katselen haastatteluja.
Omalta kohdalta epäilen, että se on lähes se ja sama kuka kyseistä hahmoa olisi esittänyt. Mulla on jonkinlainen vinouma ja himoitsen aina miehiä joilla on luonnoton valkoinen/hopeinen tukka ja jotka ovat jossain määrin muutenkin epäinhimillisiä. Myös Rammsteinista Kruspe Live aus Berlinissä vei jalat alta kun satuin keikan näkemään ekan kerran noin 10 vuotta sitten.
Daniel Day-Lewis Tomasina elokuvassa Olemisen sietämätön keveys
Alexander Skårsgard Eric Northmanina 🤤
Richard madden — lady chatterleyn rakastaja
Al pacino — kummisetä
Paul Newman - Exodus
Brad Pitt - Seven
James Marstersin Spike (Buffy vampyyrintappajasta)
Vierailija kirjoitti:
Eero Aho Rokkana uusimmassa Tuntemattomassa. Yllätti itsenikin mutta huh.
Suomalainen seksikäs MIES 😍😍
Sean Bean: Lord Fenton Scarlettissa ja joku pahishahmo Clarissa-sarjassa
Clint Eastwood The Beguiled elokuvassa
Sullivan Stapleton Damien Scottina Strike Back sarjassa
Dean Winters Ryan O'Reilyna Ozissa
Viggo Mortensen Eastern Promises leffassa
Timothy Dalton Framed sarjassa
Colin Firth Darcyna
Michael Nader Dynastiassa hahmo oli Dex
Alexander Skarsgård True Bloodissa
Tom Hardy Heathcliffina
Michael Brandon Dempseynä Taisteluparissa
Monta ihanaa onkin jo mainittu, kuten Hiddleston ja Clooney. Alla muutama, joita seuraan. Richardin olen nähnyt Lontoossa kaksi kertaa teatterissa ja jonottanut nimmarit :)
Jason Isaacs – Lucius Malfoy /Harry Potter ja salaisuuksien kammio
Richard Armitage – John Porter / Strike Back origins
Dean O’Gorman – Fíli / Hobitti
Luke Evans – Bard the Bowman / Hobitti
Dan Stevens – Sir Lancelot / Night at the Museum III
Cary Elwes – Westley / Princess Bride
Gabriel Byrne – D´Artagnan / Rautanaamio
Vierailija kirjoitti:
Eiks tää oo miesten esineellistämistä? Inhottaa tuollainen kuolaaminen.
Kokeile samaa ketjussa, jossa ”mies” o. kuvattu sanalla ”nainen”, niin saamasi peukut vaihtaakin puolta.
Ah, tätä ihanaa kaksinaismoralismia!
Rege-Jean Page Bridgertonissa sekä Idris Elba ihan missä vain :)).