Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2712)
Kevin McKidd Anna Kareninan Vronskyna, Roomassa, Bothwellina Ruutisalaliitossa ja Greyn anatomiassa.
True detective 2 Vince Vaughn sekä Colin Farrell
Pakko sanoa Daniel Day Lewis, ihan missä tahansa roolissaan (mainitsemisen vuoksi vaikka Viimeinen mohikaani). Mielestäni paras miesnäyttelijä koskaan ja ikinä! Eikä todellakaan siksi, että kuolaisin hänen ulkonäkönsä perään, jossa ei sinänsä vikaa, mutta mulla toisenlainen maku...
Alan Rickmann Järki ja Tunteet
Orlando Bloom - Legolas
Kit Harington - Jon Snow
Ralph Fiennes - punainen lohikäärme (en muista hahmon nimeä)
Russell Crowe - Gladiator
Jason Momoa - Khal Drogo
Andrew Dice Clay - Adventures of Ford Fairlane
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Claire Forlani elokuvassa, Saanko esitellä Joe Black (Meet Joe Black).
Sorry, miehet eivät ole saaneet samaa vaikutusta aikaan, ehkä siksi että olen valkoinen heteromies?
Hmm!
Pitäisikö nuo 5 alapeukkua ymmärtää vihapuheeksi vai sukupuolivihamielisyydeksi?
Sorry, en voinut olla kommentoimatta - ei ole naisen yksinoikeus voimakkaisiin reaktioihin vastakkaista sukupuolta kohtaan. Claire on tuossa elokuvassa hämmentävän sensuelli, vaikkei ole edes erityisen vähäpukeinen. Hän ei ole myöskään perinteisen naisihanteen mukainen, suurelta osin.
Alapeukut tulee siksi koska kysyttiin nimenomaan MIES näyttelijää ja sinä listaat naisen.
Oke Tuuri prinssieversti, kiljuvan karhun komentaja Pekka Lipposena radiokuunnelmissa kultaisella 50-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Leonardi DiCaprio, Gilbert Grape.
Kävin katsomassa leffassa aikoinaan. Johnny Depp ja Juliette Lewis olivat tuttuja kasvoja, mutta pikkuveljeä näytteli tuntematon tyyppi. Mietin, kuten moni muukin, että ovatko ottaneet jonkun kehitysvammaisen rooliin.. hyvin veti joka tapauksessa. Asia selvisi kun leffan jälkeen luin taustatietoja.
Aina tuosta lähtien olen pitänyt DiCapriota maailman parhaana näyttelijänä :) Olen tietysti tykännyt hänen myöhemmistäkin roolisuorituksistaan, mutta Gilbert Grape teki lähtemättömän vaikutuksen.
Kannattaa katsoa tuo leffa jos joku ei ole vielä nähnyt. Leo on harvinaisen uskottava roolissaan ja elokuvan katsottuani olen pitänyt Johnny Deppiä äärimmäisen vetovoimaisena. Nyt viime vuosien tapahtumat ovat vähän vesittäneet tämän ihastuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leonardo DiCaprio Romeo&Julia
Juuuuri tämä! Se kohtaus kun ne on rannalla, Leo polttaa tupakkaa ja katsoo kameraan.... aaaaaaaaah
Kaikki maailman tytöt rakastui siihen silloin, myös minä. :D
Al Pacino - melkein mikä tahansa elokuva
samoin
Clint Eastwood
Just meinasin laittaa, hyvä että luin kommentteja ensin :'D
Mutta niin, itellä se meni just niin että nuorena oltiin lääpällään Legolasiin, ja nyt on vissiin siinä iässä että sen isukki alkaa näyttää vielä paremmalta 😂
Ja siis 237 meinasi vastata sille joka laittoi Lee Pace - Thranduil. Niin innoissaan vissiin että lainaukset jäi matkasta.
Jo mainittuja;
Aragorn, Thorin Tammikilpi, Thranduil, Legolas
Lisäksi;
Kapteeni Flint eli Toby Stephens Black Sailsissa. Ahh
Sebastian Rejman Syke-sarjassa
Suomalaisista ehdottomasti
Peter Franzen - Rukajärven tie
... ja se ääni <3
Mark Rylance Susipalatsin Thomas Cromwellina.