Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2712)
Vierailija kirjoitti:
Englantilainen potilas
Siinä komea Ralph Fiennes näytteli
Voi luoja. Tämä x1000 <3
+Shindlerin lista. Ei varmaan saisi ajatella niin mutta...
Lisää klassikkoja:
Timothy Dalton, Ciarán Hinds, Michael Fassbender, Toby Stephens - kaikki olleet 10/10 Rochestereina.
Andrew Garfield - Hacksaw Ridge
Andrew Lincoln (Rick Grimes), Josh Bernthal (Shane Walsh), Steven Yeun (Glenn Rhee) ja Norman Reedus (Daryl Dixon) The Walking Deadissä.
Tom Cruise vampyyri Lestatina (Veren vangit). Iski nuoreen tyttöön todella kovaa. Nykyisin on tosin vaikeampi suhtautua kyseiseen herraan näiden skientologiajuttujen jälkeen.
Spider-man ja Tobey Maguire :D
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Al Pacino Michael Corleonena Kummisetä I ja II
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fleabag 2 kausi ja se pappi (Andrew Scott). Voi herra Jumala.
Joo! Näin Scottin aiemmin Sherlockissa, ja hän oli tosi hyvä, mutta pappina... niin kuuma.
Samoin oli Montgomery Clift leffassa "I confess "(Hitchcock).
Muita: Al Pacino, ekan kerran näin Kummisetä II -leffassa. Pahis, mutta silti...
Colin Firthin Mr Darcy. Firth oli myös vastustamaton Valmont (elokuvassa Valmont).
Alan Rickman. Ysärillä näin hänet kai Robin Hoodissa ja sitten Close my eyes-leffassa. Järki ja tunteet - olisin ehdottomasti valinnut Colonel Brandonin.
James Spader Sex, lies and videotapessa (1989) oli vaan niin kaunis.Denzel Washington Steve Bikona leffassa Cry freedom.
Goran Visnjik Dr Luca Kovacsina Teho-osastossa.
Arvostan hienoja miesnäyttelijöitä!
Pakko kommentoida Valmontiin. Kaikkien aikojen kuumin, tihkuvin, pahiksin kreivi Valmont on John Malkovich.
Akai kirjoitti:
Lisää suomalaisia, pliis
Ville Virtanen Apinajuttu
Tommi Korpela Miehen työRobert Redford Parhaat vuotemme ja Hevoskuiskaaja
Clint Eastwood GranTorino ja Hiljaiset sillat ja monet muut
Peter Franzén: Rukajärven tie ja Isabella
Samuli Vauramo: Käskyssä ja Lieksassa
Lauri Tilkanen: Kätilössä ja Karpissa
Leo Honkonen, Kai Vanne, Lauri Tanskanan: Tähtitaivas talon yllä
Konsta Laakso: Oma maa
Eiks tää oo miesten esineellistämistä? Inhottaa tuollainen kuolaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Jaettu 1. sija
James Norton - Sota ja rauha, Granchester
Colin Firth - Ylpeys ja ennakkoluulo2.
Aidan Turner - Poldark3.
Adam Driver - Black KKKlansman
Luke Norris Dr Dwight Ennysinä. Ottaisin ennemmin kuin itse Poldarkin. Makuja on ;)
Terrence Hill 60-70-luvun italo-spagettiwesterneissä :D
Roger Moore James Bondina.
Mel Gibson Ladattu Ase -elokuvissa.
Ja oon alle 40v, mutta iskän kanssa tuli katsottua paljon elokuvia pienenä ja nämä oli hänen suosikkileffoja haha. Samalla mun sydän löi ylimääräisiä lyöntejä komeille miespääosan esittäjille.
Myöhemmin sitten Colin Firth Ylpeys ja ennakkoluulossa, Viggo Mortensen Aragornina, Val Kilmer Batmanina ja Johnny Depp Saksikäsi Edwardissa oli omia suosikkeja.
Martti Suosalo - Koronaahdinko
Vanhempia kotimaisia:
Tauno Palo: Niskavuoren Aarnena
Esko Salminen: Niskavuoren Aarnena
Åke Lindman: Tuntemattoman Lehto
James Marsters Spiken roolissa Buffy the vampire Slayer
Mun (N50) ehdoton top3:
Zach McGowan - Charles Vane / Black Sails
Sam Heughan - Jamie Fraser / Outlander
Harrison Ford - Han Solo /Star Wars
Johnny Depp, kun näin vuonna 2003 ensimmäisen Pirates of the Caribbeanin. Olin 10-vuotias.
Myöhemmin tuli Severus Kalkaros, Uhrilampaiden Hannibal eli Anthony Hopkins, Lotrin Faramir, Twilightin Edward eli Robert Pattinson, Twilightin Aro eli Michael Sheen, Ylpeys ja ennakkoluulo -elokuvan Darcy eli Matthew Macfadyen, Yön ritarin Heath Ledger, Star Wars pimeä uhka ja Liam Neeson, Supernaturalin Castiel, Thorin Oakenshield eli Richard Armitage, Witcherin Henry Gavill, Witcher-videopelisarjan Geralt of Rivia, Mass effectin Garrus. Sekalaisia, eli en muista missä elokuvassa hurmasi: Sean Connery, Benedict Cumberbatch, Michael Fassbender. Ups tulipahan lista. :D
Näin romanttisena historiafanina...
Rupert Penry-Jones Kapteeni Wentworthina (Viisastelevassa sydän)
Johnny Lee Miller Herra Knightleyna (Emma)
Ja ylivoimainen ykkönen, jo mainittu Richard Armitage Herra Thortonina (North and South)