Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2712)
Kaikki Ralph Fiennesin ystävät: katsokaa myös Strange Days -elokuva. Tirisevän kuuma pakkaus Lenny Neron roolissa.
Max Ryan Sinkkuelämää 2 elokuvassa 🤤
Robert Downey jr. missä vaan 🤤
Nyt ja aina. Grease ja John Travolta <3
Lost tv-sarjasta Sawyer eli Josh Holloway
Bridget Jones Baby elokuvassa Patrick Dempsey
Keanu Reeves lähes missä tahansa elokuvassa
Paul Newman - Suurkaupungin haissa JA Kissa kuumalla katolla
Jared Leto - Dallas buyers club
Michael Fassbender - hunger
Ben Whishaw - perienglantilainen skandaali
Ethan Hawke - Rakkautta ennen aamua
Ewan McGregor -Trainspotting
Christian Bale - The Machinist
Olen 45 -vuotias mies. Periaatteessa hetero, mutta kyllä näitä ihania, kauniita miesnäyttelijöitä ihaillen katson. Hyvin usein tulee myös erektio. Tyttöystävälle en kerro.
Taylor Kinner - oikeastaan missä roolissa vain.. 😛
Vierailija kirjoitti:
James Spader - Blacklist[/quote
1. kertoja kiinnitin huomion James Spaderiin elokuvissa Sex, Lies, and Videotape ja White Castle. Olin myyty. Hän oli silloin n. 30:senä parhaimmillaan...
Vierailija kirjoitti:
Gunvald Larsson
Erittäin vaikuttava presenssi valkokankaalla, hänet kyllä huomaa. Myös pikkuruudulla.
Vierailija kirjoitti:
Paul -Torka alrig tårar utan handskar
Olen ihan tavis heteronainen, mutta Paul oli niin karismaattinen. Ja sit kun oli se hautajaiskohtaus, niin ei tullut itkulle loppua.
Kyllä, Simon J. Berger. Hypnoottinen, seksikäs, vaarallinen... Hän tulee ruudusta läpi. Olen nähnyt hänet 3:ssa roolissa (Torka aldrig..., Metsästäjät 2 ja Exit) ja ollut jokaisessa vakuuttava.
Vierailija kirjoitti:
Benedict Cumberbatch Doctor Strangena
Benedict Cumberbatchissä on eläimellistä vetovoimaa, joissain sitä on ja toisissa ei ikinä.
Huomasin 1. kertaa...
* John Travoltan elokuvassa Saturday Night Fever ja
* Nicolas Cagen leffassa Moonstruck.
Molemmat oli hyviä Face/Off-filmissä ja monissa muissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrison Ford nuorena kaikissa rooleissa
Se yks leffa missä oli lentäjänä autiolla saarella Anne Hechen kanssa. Voi veljet...
6 days, 7 nights
Hyvä kun muistutit. Ne viidakkokohtaukset, huh!
Katsoin tämän eilen. Sopivalla tavalla hömppä leffa ja kovasti oli vetovoimaa 55-vuotiaassa Harrison Fordissa. Se kohtaus, jossa suutelevat rannalla Taidankin katsoa uudestaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se yks leffa missä oli lentäjänä autiolla saarella Anne Hechen kanssa. Voi veljet...
6 days, 7 nights
Katsoin tämän eilen. Sopivalla tavalla hömppä leffa ja kovasti oli vetovoimaa 55-vuotiaassa Harrison Fordissa. Se kohtaus, jossa suutelevat rannalla Taidankin katsoa uudestaan
Se kohtaus, jossa suutelevat rannalla piti olla. Aivo näköjään vähän suli Harrisonin takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6 days, 7 nights
Se kohtaus, jossa suutelevat rannalla piti olla. Aivo näköjään vähän suli Harrisonin takia
Pahoittelut sekoilusta. Palsta ei jostain syystä näytä mun hymiöitä tänään. Joka tapauksessa megasuositus tälle leffalle.
Grant Show Melrose Placessa Jaken roolissa.
Jared Leto rooleissa Jordan Catalano (My so called life) ja Hephaistion (Alexander). Lääh.
Harrison Ford on siis 80 -vuotias.
Halusin tähän mies - näkökulmaani vielä tuoda Matt Damon Rirleynä.
Oikeastaan Jude Lawkin on siinä seksikäs ja Gwyneth ..mukaan vaan.
Syntisen hyvä.